daar staat hij op zijn zachtst, kan ook uit of heel heel hardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef tim1986 het volgende:
heerlijke irritant geluid
echt meesterlijk.. aangezien ik van de jongere generatie ben herinner ik ze alleen maar vaag
ik heb er al jaren niet meer 1 in het echt gezien
had daarmee ooit een idee om die uit te brengen als echte gokkastquote:Op zondag 7 februari 2010 15:53 schreef Mirickle het volgende:
tvp
Ik zou hier ook dolgraag eens aan beginnen, echter ik heb totaal geen kaas gegeten van electronica en dat lijkt me toch lastig.
Misschien eens een Future Pinball kast bouwen (digitale flipperkast op basis van een grote LCD display). Is natuurlijk niet te vergelijken met the real thing, maar wel leuk. En past leuk bij mijn zelfbouw arcadekast
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:21 schreef T42 het volgende:
en van de star trek de MPU (moederbord met hoe ver ik hem al gerepareerd heb)
alle sporen die aangetast waren kaal gemaakt en voorzien van laagje tin, sporen die echt stuk waren vervangen met draad of dergelijke.
batterij is vervangen door een GOLDCAP (condensator)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
azijnquote:Op zondag 7 februari 2010 16:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
hoe heb je het zuur van de baterij geneutraliseerd?
ach kwestie van prioriteiten he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef tim1986 het volgende:
kun je dan nog je bank kwijt?
wel vet
als ik een man alleen was wist ik het wel
heb een heel huis voor mij alleen dus kan er boven op slaapmakers ook nog wel een paar kwijtquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef tim1986 het volgende:
kun je dan nog je bank kwijt?
wel vet
als ik een man alleen was wist ik het wel
nou jah ik heb er niet de ruimte voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Leuk hoor zo'n oude flipperkast, als ik wat meer ruimte had en een minder gehorig huis zou ik er ook eentje neerzetten (eigenlijk gewoon tvp dus).
bij de modernere kasten (na 1977) van bally zijn de elco en batterijen meestal de boosdoeners.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:50 schreef R2R het volgende:
Gaaf zeg die dingen.
Wat is er nou eigenlijk het meest kapot aan oude kasten?
Het verhaal van te lang stil gestaan en daarom elco's die het niet meer jofel doen en batterijschade?
Op zich is dat vrij makkelijk te repareren zou ik zeggen.
Maar wat doe je als er onderdelen kapot zijn zoals die flippers, of delen van de kast waar het balletje tegenaan schiet, etc. Is dat dan nog te krijgen of zijn die gedegradeerd tot onderdelendonor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |