abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77814563
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?
Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.
pi_77814612
Integendeel, het is een teken van zwakte en onvermogen.
pi_77814651
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.
Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:26:06 #129
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77814664
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.

Dat is geen kwestie van geloven. Dat is common sense.
Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloof .
quote:
Kom jij aan het je Reptillians. Het enige wat dat toevoegt in deze discussie is het hele concept van waarheid en progressie ridiculiseren.
Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeld .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77814896
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloof .
[..]

Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeld .
Wat kost het om voor jou aan te tonen dat de Mossad & de CIA 9/11 hebben gepleegd dan? Behalve dan onderzoeken van onafhankelijke Scandinavische universiteiten die nanothermiet in het stof van de WTC torens hebben gevonden?

Figuren die bij voorbaat hebben besloten dat 9/11 géén inside job is, dat zijn de mensen die werkelijk vast zitten in hun dogmatische visie.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?
Ik sta open voor alles. Als je nou eens met inhoudelijke voorbeelden komt, in plaats van subjectief je eigen informatieve onvermogen op mij te projecteren.. fucking lachwekkend man.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:39:51 #131
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77815133
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef Salvad0R het volgende:
Figuren die bij voorbaat hebben besloten dat 9/11 géén inside job is, dat zijn de mensen die werkelijk vast zitten in hun dogmatische visie.
Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooft , maar jij hoeft van mij niet 'tegen een muur' hoor .

Jij zegt dat reptilians niet aangetoond zijn en dat daarom de mensen die wel in reptilians geloven 'tegen een muur' moeten .
pi_77815260
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:39 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooft , maar jij hoeft van mij niet 'tegen een muur' hoor .

Jij zegt dat reptilians niet aangetoond zijn en dat daarom de mensen die wel in reptilians geloven 'tegen een muur' moeten .
Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.

Mensen die beweren dat je dient te "geloven" om overtuigd te zijn, in plaats van de feiten te checken, zijn desinformanten. Ze verhullen de waarheid met leugens en nonsens. Hoe kom jij er uberhaupt bij om in "reptillians" te geloven ?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:45:56 #133
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77815315
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.
Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gast .
quote:
Mensen die beweren dat je dient te "geloven" om overtuigd te zijn, in plaats van de feiten te checken, zijn desinformanten. Ze verhullen de waarheid met leugens en nonsens. Hoe kom jij er uberhaupt bij om in "reptillians" te geloven ?
Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?
pi_77815383
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gast .
[..]

Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?
Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.
Ik bedoel, hoe kom jij er bij dat er mensen zijn die geloven dat "reptillians" de wereld beheersen?

Welke onbetwijfelbare betrouwbare überbron heb je daarvoor gebruikt, dat het waard is om te vermelden in dit topic vol feitelijkheden wat betreft terrorisme en angst?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:53:25 #135
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77815555
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.
Ik bedoel, hoe kom jij er bij dat er mensen zijn die geloven dat "reptillians" de wereld beheersen?

Welke onbetwijfelbare betrouwbare überbron heb je daarvoor gebruikt, dat het waard is om te vermelden in dit topic vol feitelijkheden wat betreft terrorisme en angst?
Er zijn ook mensen die in kabouters geloven. Moeten die ook 'tegen een muur'?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:55:08 #136
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_77815613
dus nu beweer je eigenlijk dat kabouters ook desinformanten van de NWO zijn ?
pi_77815652
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die in kabouters geloven. Moeten die ook 'tegen een muur'?
Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".

Het gaat hier om miljoenen mensenlevens. Ik heb geen zin om de discussie te laten ontsporen in irrelevantie.

Zoek anders een leuk R&P topic uit, waar je de manier van "geloven" kan discusseren.

Hier houden we het bij de feiten.
pi_77815708
Guyz plz, ffs! BEHAVE YOURSELF!
pi_77815781
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef ToT het volgende:
Ja let effe op, ik wordt aan de hand van de informatie die ik verspreid ongefundeerd bestempeld als junk, etc.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:00:23 #140
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_77815799
quote:
als jij zn sneue troll pogingen (joepie) eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweest

pi_77815835
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef merlin693 het volgende:
als jij zn sneue troll pogingen eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweest
De trollpogingen en beledigingen van JohnLocke zijn inderdaad overbodig.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:02:34 #142
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_77815871
ikzelf doelde meer op joepie want zijn/haar intenties zijn wel duidelijk aleen voor de mods hier niet
pi_77815922
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:02 schreef merlin693 het volgende:
ikzelf doelde meer op joepie want zijn/haar intenties zijn wel duidelijk aleen voor de mods hier niet
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.

Tegen de muur ermee.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:04:28 #144
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77815931
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".
Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt .

Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.

* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.

Tegen de muur ermee.
En dan ga je me afschieten?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:05:30 #145
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77815969
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt .

Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.

* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
. Je getroll wordt nu wel erg opzichtig.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:08:02 #146
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_77816065
maar tot vind hem nog steeds tof..ongeacht zijn/haar pogingen dit forum in het belachelijke te trekken
pi_77816122
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

En dan ga je me afschieten?
Okay, ik reageer niet meer op jou.

Hoeveel schuift dat nou, counter intelligence verspreiden in naam van het Kwaad ?
pi_77816452
ik dacht dat de nwo discussie ging over exploitatie van onze medeschepselen.. Niet over salaris, arbeid of kabouters..
Jammer hoor
pi_77816503
Doodsverwensingen, al dan niet verkapt, zijn gewoon niet gewenst hier.

Joepie, je standpunt is duidelijk, maar probeer het een beetje op een redelijke manier duidelijk te maken.
pi_77816573
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
Doodsverwensingen, al dan niet verkapt, zijn gewoon niet gewenst hier.

Joepie, je standpunt is duidelijk, maar probeer het een beetje op een redelijke manier duidelijk te maken.
Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')