abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:46:56 #52
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77717122
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef mediaconsument het volgende:
Samen staan we sterk, oftewel laten we in plaats van elkander te bekritiseren, eens samen de mensen die het voor het zeggen hebben bekritiseren.
Als je echt dingen wilt veranderen, moet je niet achter je computertje blijven zitten, maar dan moet je er ook echt iets aan doen.
quote:
Zij zijn dan ook bang van ons, en niet andersom. Al willen ze dat ons uiteraard wel laten denken.
Ik ben niet bang voor 'ze' en ik denk ook niet dat 'ze' bang voor ons zijn Ook heb ik niet het idee dat 'ze' ons willen laten denken dat 'we' bang voor ze zijn.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77717192
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als je echt dingen wilt veranderen, moet je niet achter je computertje blijven zitten, maar dan moet je er ook echt iets aan doen.
Wat wil je daarmee zeggen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77717238
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet bang voor 'ze' en ik denk ook niet dat 'ze' bang voor ons zijn Ook heb ik niet het idee dat 'ze' ons willen laten denken dat 'we' bang voor ze zijn.
Nee, dat denk ik ook niet. Denk dat het 'ze' tamelijk siberisch laat.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:56:18 #55
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77717362
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:49 schreef mediaconsument het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?
Precies wat ik zeg.

Jij ben blijkbaar niet tevreden over 'het systeem', en jij wilt dus veranderingen. Die komen er niet als je alleen maar wat lettertjes typt op een internetforum.
pi_77717610
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg.

Jij ben blijkbaar niet tevreden over 'het systeem', en jij wilt dus veranderingen. Die komen er niet als je alleen maar wat lettertjes typt op een internetforum.
Die lettertjes komen terecht op het medium dat ons de ruimte heeft gegeven bewust te worden van dergelijke zaken, ze hebben dan ook een erg belangrijke functie. Kennelijk heb jij nooit goed over dit medium en deze lettertjes nagedacht en verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:11:48 #57
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77717837
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:04 schreef mediaconsument het volgende:
Die lettertjes komen terecht op het medium dat ons de ruimte heeft gegeven bewust te worden van dergelijke zaken, ze hebben dan ook een erg belangrijke functie. Kennelijk heb jij nooit goed over dit medium en deze lettertjes nagedacht en verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
Integendeel. Ik heb juist heel goed nagedacht over het medium dat internet heet . Sterker nog, ik verdien er mijn geld mee, ik leef ervan .

Maar ik weet wel dat als ik op dit medium dingen ga zitten schrijven van "ik wil dit of ik wil dat", dat ik die dan echt niet krijg als ik er niet wat meer moeite voor doe.
quote:
verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies
Tijd verdoen met het trekken van onnodige conclusies Chiel ... Hoor wie het zegt...
pi_77717994
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Integendeel. Ik heb juist heel goed nagedacht over het medium dat internet heet . Sterker nog, ik verdien er mijn geld mee, ik leef ervan .

Maar ik weet wel dat als ik op dit medium dingen ga zitten schrijven van "ik wil dit of ik wil dat", dat ik die dan echt niet krijg als ik er niet wat meer moeite voor doe.
[..]

Tijd verdoen met het trekken van onnodige conclusies Chiel ... Hoor wie het zegt...
Het lijkt me duidelijk dat jij weer bezig bent persoonlijke reacties uit te lokken. Dat verhaal heb ik namelijk allang afgesloten, echter jij blijft er maar over doorgaan. Je laat jezelf zo wel erg goed kennen, bedankt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:20:50 #59
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77718111
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:17 schreef mediaconsument het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat jij weer bezig bent persoonlijke reacties uit te lokken. Dat verhaal heb ik namelijk allang afgesloten, echter jij blijft er maar over doorgaan. Je laat jezelf zo wel erg goed kennen, bedankt.
Het enige wat ik typte was dat als je veranderingen wilt, je er iets voor moet doen. Jij voelde je meteen weer aangevallen en postte dit:
quote:
Kennelijk heb jij nooit goed over dit medium en deze lettertjes nagedacht en verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
Vervolgens hield ik je een spiegel voor .

En inderdaad, de gedachte dat als ik iets post wat in andermans ogen misschien verkeerd opgevat kan worden, waardoor iemand anders in Nederland (die ik niet ken) misschien weer bedreigd en lastiggevallen gaat worden, kan ik inderdaad niet zomaar naast me neerleggen. Is dat zo raar?
pi_77718167
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:20 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het enige wat ik typte was dat als je veranderingen wilt, je er iets voor moet doen. Jij voelde je meteen weer aangevallen en postte dit:
[..]

Vervolgens hield ik je een spiegel voor .
Waarom haal je er dan iets bij dat totaal niet met deze discussie te maken heeft?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:26:18 #61
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77718293
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom haal je er dan iets bij dat totaal niet met deze discussie te maken heeft?
Omdat degene die voorbarige conclusies trok, jij was! Dus hield ik je een spiegel voor .
pi_77718299
Laten we de discussie zuiver houden mensen.
Niet weer persoonlijke dingen erbij betrekken.
pi_77718386
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Dat dus ja!
Jezus mensen, give it a rest!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:30:34 #64
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77718430
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Ben je het ermee eens dat als je echt veranderingen wilt, dat je daar dan ook echt wat voor moet doen, i.p.v. alleen maar wat lettertjes typen op een forum?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:43:10 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77718796
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg.

Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Wat denk jij dat wij complotters/truthers/schreeuwers achter ons toetsenbordje, buiten onze toetsenbordje om kunnen doen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 06-02-2010 23:54:14 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77718902
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Stel dat we wel iets willen doen, en dat de oevrheid indd. slecht is. Sat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Goed punt, denk dan ook dat er weinig mensen zijn die alleen maar wat lettertjes typen op een forum. Deze lettertjes worden getyped met een reden, deze ontstaat dan door het lezen van andere lettertjes op datzelfde forum, of iets dat in het dagelijkse leven gebeurt. Deze lettertjes vervullen dan ook de rol van uitlaatklep binnen dat verhaal. Je moet jezelf dan ook onderhouden om deze lettertjes te kunnen typen, je kunt overigens veel met deze lettertjes doen volgens mij.

De vrijheid om deze lettertjes te mogen typen is voor mij dan ook een groot goed.
pi_77718988
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Goed punt, denk dan ook dat er weinig mensen zijn die alleen maar wat lettertjes typen op een forum. Deze lettertjes worden getyped met een reden, deze ontstaat dan door het lezen van andere lettertjes op datzelfde forum, of iets dat in het dagelijkse leven gebeurt. Deze lettertjes vervullen dan ook de rol van uitlaatklep binnen dat verhaal. Je moet jezelf dan ook onderhouden om deze lettertjes te kunnen typen, je kunt dan ook veel met deze lettertjes doen volgens mij.

De vrijheid om deze lettertjes te mogen typen is voor mij dan ook een groot goed.
Daar heb je helemaal gelijk in.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:49:28 #68
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77719004
Volg je hart, gebruik je verstand.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:51:23 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77719076
Ja maar niemand wil het lezen. De meesten mensen zijn bij voorbaat erg bevooroordeeld tegenover complotters/truthers. We zouden alleen maar schreeuwen, en dat zou negatief zijn. Dat kunnen ze niet hebben, dat willen ze niet. "Alles is rozegeur en maneschijn". Het komt bij mij over dat de gemiddelde mensen liever niet zien, al is het er wellicht wel. See no evil hear no evil. Maar dat vind ik het andere uiterste.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 7 februari 2010 @ 00:06:28 #70
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77719567
Mensen die erover denken actief te helpen, kunnen hier ff rondneuzen.

http://www.wacholland.org/nl

[ Bericht 32% gewijzigd door heartz op 07-02-2010 00:33:15 ]
Volg je hart, gebruik je verstand.
  zondag 7 februari 2010 @ 00:19:55 #71
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77719926
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Wat denk jij dat wij complotters/truthers/schreeuwers achter ons toetsenbordje, buiten onze toetsenbordje om kunnen doen?
Er worden regelmatig demonstraties georganiseerd, alleen komt er amper iemand opdagen, omdat de meesten dus inderdaad alleen maar wat lettertjes typen op forums.

De mensen 'die het voor het zeggen hebben' lezen amper al die forums. Daarom heeft het geen nut om alleen maar lettertjes te typen. En nee, ik zeg niet dat er dankzij een demonstratie direct zal gaan gebeuren wat jij voor ogen hebt.

Maar als het inderdaad om heel veel mensen gaat die veranderingen willen en je gaat met z'n allen de straat op, dan laat je wel zien dat een groot deel van Nederland ontevreden is met 'het systeem' en zet je de hoge mensen van 'het systeem' meer aan denken dat met alleen maar wat lettertjes op forums die ze toch niet lezen.
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef mediaconsument het volgende:
Als je daar zo over denkt, hoop ik dat je iedereen die vrijheid gunt .
  zondag 7 februari 2010 @ 00:38:20 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77720386
Demonstraties werken niet. je zegt zelf al het moet wel immens groot zijn wil het enig impact hebben.
Ik liep ook mee met de scholieren toen die landelijk demonstreerden. Heeft dat impact gehad? Nee.
Den Haag doet gewoon de deur dicht en laten pliessie en ME het werk opknappen/in goede banen leiden.

Andere suggesties?

PS. jij dénkt dat er niks aan de hand is maar er gebeurt veel hoor. Dat ook invloed heeft op jou en je familie. Dat supranationale eenwordings-gebeuren is echt zoveel is mij duidelijk. En het heeft géén voordelen voor de gemiddelde burger. Die mogen alleen maar hun bek houden als hen baan hen lief is. En dat is dat laffe. Eerst zeggen dat er geen kwaad kan zijn en achteraf zeggen dat er niks tegen gedaan kan worden en maar toegeven. We hebben jou ook nodig hoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 07-02-2010 00:43:41 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 00:52:40 #73
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77720701
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Demonstraties werken niet. je zegt zelf al het moet wel immens groot zijn wil het enig impact hebben.
Ik liep ook mee met de scholieren toen die landelijk demonstreerden. Heeft dat impact gehad? Nee.
Den Haag doet gewoon de deur dicht en laten pliessie en ME het werk opknappen/in goede banen leiden.
Nogmaals:
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
En nee, ik zeg niet dat er dankzij een demonstratie direct zal gaan gebeuren wat jij voor ogen hebt.

Maar als het inderdaad om heel veel mensen gaat die veranderingen willen en je gaat met z'n allen de straat op, dan laat je wel zien dat een groot deel van Nederland ontevreden is met 'het systeem' en zet je de hoge mensen van 'het systeem' meer aan denken dat met alleen maar wat lettertjes op forums die ze toch niet lezen.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Andere suggesties?
Ja hoor: Bij voorbaat wat minder negatief zijn en een stuk meer creativiteit en initiatief tonen. Jij wilt veranderingen. Wees dan ook zo initiatiefrijk en creatief om zelf dingen te verzinnen en te doen zodat het in jouw ogen beter wordt. En ga pas negatief zitten doen als al je energie en acties niet geholpen hebben.

Als ik echt iets wil, ga ik ook zelf ervoor zorgen dat ik dat 'krijg' (dit hoeft niet per se iets materieels te betekenen, maar kan bijvoorbeeld ook 'kennis' of iets anders zijn) en dan ga ik ook niet aan jou vragen hoe ik dat kan krijgen. En als ik geen moeite doe om het te krijgen, ga ik ook niet zitten klagen dat ik het niet heb.

Zelf creatief en initiatiefrijk zijn dus en niet aan anderen vragen wat je moet doen.
  zondag 7 februari 2010 @ 00:56:38 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77720800
Dit zeg je omdat je eigenlijk ook wel besseft dat je bar weinig kan doen. tegen deze groter wordende overheid/regels en bureacratische onzin dat alle enrgie uit je vreet. Tenzij je harde actie onderneemt. Of niet?

Als puntje bij paaltje koomt ga ik wel de straat op hoor. Mensen als ik vechten voor de verdomde schaapachtige reten zoals jij. Die zich van geen kwaad bewust zijn. Eigenlijk best wel een zegen als je niks kwaads ziet. Je ziet het wel als de storm over is. Zodat je de vruchten kan plukken.

Een opmerking daarover:
  zondag 7 februari 2010 @ 01:05:11 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77721025
Weet je wat mij ook zo bezighdoud. Als je toch niet tegen een muur van een dam op kunt botsen. Kan je wel zeggen dat je moet proberen ipv achter een toetsenbord te typen. Je weet hheus wel dat het geen doen is. Als er zoveel mensen zoals jij zijn (de meerderheid).. ik heb niet veel gehad tot nu toe in het leven. Ik wens welleens dat ik gebruik kon maken van de goedgelovigehid van mensen zoals jij en Lavenderr. Jullie zien toch geen kwaad. Was ik maar een bankier oid. Iemand die het gros van de schapen lekker kan uitzuigen. Ze zien toch geen kwaad. Lekker rijk worden en dan ben ik weg. Genieten van de zon en het leven. Geen gezeik meer op forums, iedereen blij. Ik denk er steeds meer aan. Mensen willen graag gebruikt en verbruikt worden lijkt wel. Dan pas zijn ze tevreden. En waar het kwaad is zien ze toch niet.

Dus weer heeft mijn moeder gelijk.. Ze heeft mij niet veel meegegeven in het leven kwa opvoeding. Op een paar uitspraken na. Een van die dingen waren: if you can't beat them, join them. Nooit begrepen wat daar zo goed aan was. Heb me er altijd tegen verzet. Tot nu.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 07-02-2010 02:46:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')