Hebben de Huppels weer teveel pilletjes geslikt of wat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja volgens de Huppels zit ik op een blauwe wolk![]()
Ja je kent het gevoel
Nee iets chemisch gerooktquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben de Huppels weer teveel pilletjes geslikt of wat?![]()
Ik ken het zeker ja
Oooh...iets met blauwe wolkjes?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee iets chemisch gerookt![]()
Dit gaat nooit meer over, dat weet je dan ook, hè
oh jawel, ik moest mij altijd tot 2 uur rustig houden omdat moeders wou uitslapen in het weekendquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Toen ik student was deed ik dat ook het liefst. Als je kinderen hebt lukt dat dus bijna nooit meer
Haha ja precies. En daar zweef ik dan opquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh...iets met blauwe wolkjes?![]()
Uhuh. Ik weet het zeker.![]()
![]()
Dat meen je!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:05 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
oh jawel, ik moest mij altijd tot 2 uur rustig houden omdat moeders wou uitslapen in het weekend
Trustequote:
Dat meen ikquote:
Niets is mooier..en fijner..en heftiger..en dieperquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja precies. En daar zweef ik dan op![]()
Heerlijk
Dat soort er ook voor de editquote:
je snapt dat soort stond moest zijnquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je snapt dat soort stond moest zijn
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
Verliefd, verloofd, getrouwd, kinderen, gescheiden
1 check, 2 bijna, 3, 4 en 5 nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
Verliefd, verloofd, getrouwd, kinderen, gescheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |