Ja, dat ben ik, haha.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shit, wie ben jij ook alweer? Rachel?
Ik bedoelde een harnessquote:
Dankjewel voor het hoofdstel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Enfermera het volgende:
Hey, hoe kan dat nou? Heb heel mooi mn poppetje ingebouwd in hooibalen en nu, als ik farmville opnieuw in een scherm open dan staat ie er ineens buitenhem erin terugzetten helpt niet..
![]()
Haha, dat kan ik wel voor elkaar krijgen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Zeg, Crientj, het viel me op dat in deze geweldige OP één piepklein dingetje ontbreekt: een directe link naar Farmville.![]()
Zou jij die als TS toe kunnen voegen svp? En wie is er magisch met de Wiki? Dat hij daar ook in komt?
Dat is misschien wel leuk jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik wel voor elkaar krijgen hoor.
Moet er verder nog iets qua uitleg aan de OP worden toegevoegd?
Iets over de Daily Farm, Chicken Coop, Horse Stable, Garden Shed misschien?
Mijn bescheiden mening is dat de OP wel een aantal uitbreidingen kan gebruiken. De dingen die jij noemt, maar ook bij voorbeeld tips and tricks (binnen de regels natuurlijk, zoals wat je het beste kunt kopen/zaaien als beginneling en zo).quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik wel voor elkaar krijgen hoor.
Moet er verder nog iets qua uitleg aan de OP worden toegevoegd?
Iets over de Daily Farm, Chicken Coop, Horse Stable, Garden Shed misschien?
Heb je het gevraagd?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Xebber het volgende:
Waarom sta ik nou na 3 delen nog steeds niet in de OP?
vast nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
3 x harness dus, nog even voor de duidelijkheid![]()
Kun je nu gelijk vanaf 0:00 ook weer dingen sturen?
Twice.quote:
Volgens mij niet neequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Voeg jezelf toe aan de Wiki.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Xebber het volgende:
Waarom sta ik nou na 3 delen nog steeds niet in de OP?
Super, doen we morgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is dat de OP wel een aantal uitbreidingen kan gebruiken. De dingen die jij noemt, maar ook bij voorbeeld tips and tricks (binnen de regels natuurlijk, zoals wat je het beste kunt kopen/zaaien als beginneling en zo).
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Super, doen we morgen
Heb er nu een kleine aanvulling over de opslagplaatsen erin gezet.
Ga morgen weer verder, maar als iemand deze OP kan toevoegen aan de wiki. Ik heb geen account.
quote:
Tis geprobeerd maar helaas FAIL.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Hij staat er al bij, met beide accounts ;Pquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien kan Crientj je weer blij maken.
[..]
Tis geprobeerd maar helaas FAIL.![]()
KUCHhier ook nog 3 harnasses nodigKUCH
Dat is balen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Tombola had me een wooden board gestuurd, de laatste die ik nodig had. Kwijt!![]()
![]()
Ja, beidequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Crientj het volgende:
Iemand nog een horseshoe of een nail nodig ?
Ja mag, dan zeg ik het blijkbaar al de hele tijd verkeerd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:14 schreef Mirjam het volgende:
mag ik even mierenneuken en melden dat het dairy farm is, niet daily farm?
Goed opgepikt! Nice typo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:14 schreef Mirjam het volgende:
mag ik even mierenneuken en melden dat het dairy farm is, niet daily farm?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk wil Xebber zijn hond mijn vriendje worden.
Dagelijkse boerderij of melkboerderij, what's in a name?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja mag, dan zeg ik het blijkbaar al de hele tijd verkeerd.
me 2quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef Crientj het volgende:Ik vind het helemaal prima voor vandaag.
tot morgen.
XPquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef Mirjam het volgende:
wat betekent het getal in het blauwe balkje helemaal onderin bij iedereen eigenlijk?
Hoe meer je er hebt, hoe stoerder je bent uiteraard.quote:
Wat automatic_ zegt!quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk wil Xebber zijn hond mijn vriendje worden.
Ja maar ze staat altijd middenin mijn veldquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen
@hara, refreshen, en dan op de plaats waar ze aan op dat moment staat haar inbouwen, anders kan ze er na elke refresh uit...![]()
ja, dat is altijd zoquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar ze staat altijd middenin mijn veld
Trusten
Dan moet je dat stukje akker eruit slopen en haar vervolgens daar inbouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar ze staat altijd middenin mijn veld
Trusten
*wijst naar boven*quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat is altijd zo
daar moet je dus veldjes wissen en dan haar inbouwen
Je stal had je ook in 3 seconden, jij hebt teveel geluk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je dat stukje akker eruit slopen en haar vervolgens daar inbouwen.
Ik heb geluk: ze staat keurig naast mijn heg. Drie stukjes eromheen laten groeien was zo gepiept.
Ik heb mijn stal heul nog niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je stal had je ook in 3 seconden, jij hebt teveel geluk!
Ja, dat.quote:
Je wordt nu bij mijn neighbors getoondquote:
Heb je hem al of? Anders stuur ik hem wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:37 schreef Crientj het volgende:
Ik heb serieus nog echt één plank nodig.
Nope, dus als je 'm kan sturen ben ik je dankbaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je hem al of? Anders stuur ik hem wel.
Euh, volgens mij kan die maar 1 keer gepubliceerd worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:44 schreef Syytön het volgende:
Hoe krijg je die melding op je wall publiceren, dat je onderdelen voor je paardenstal nodig hebt?
Heb het de 1e keer weggeklikt.
Heb ik jou al in mijn lijstje?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:11 schreef gothic-blackie het volgende:
dienstmededeling, voor de horsestall nog nodig:
2 bricks
1 harness
3 horseshoe
3 nails
euhm... ja volgens mij welquote:
Dat klopt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... ja volgens mij welwant volgens mij ben jij degene die net 2 eieren heeft gevonde
Goeie! Eens kijken of ik nog een paard bij je kan weghalen.quote:
Door nog een keertje bij expand storage te klikken, misschien kan je dan op je startpagina een link neerzetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Cat22 het volgende:
Wat stom! Bij sommige links geeft hij keurig aan of ik al dan niet een item heb gewonnen. Maar soms knalt hij meteen door naar naar mijn farm en heb ik niks. En ben 2 minuten verder eer alles geladen is. Poging 2 heeft dan ook weinig zin meer.
Weet iemand hoe ik nog mensen kan attenderen op mijn barn raisin'? Of kijk effe in mijn profiel, ik heb nog 2 mensen nodig!
Edit: en ik had al 4 paarden geaccepteerd, maar ze zijn allemaal verdwenen!![]()
![]()
Dat had ik ook al geprobeerd maar daar bleef FV op hangen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Door nog een keertje bij expand storage te klikken, misschien kan je dan op je startpagina een link neerzetten.
Ik kan namelijk geen barn raisin' link vinden bij je profiel.
Ah oke. Misschien kan ik je later dan nog even helpen om je barn groter te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geprobeerd maar daar bleef FV op hangen.
Vreemd dat er geen linkje in mijn profiel meer staat, is wellicht te lang geleden.
jouw kan ik herkennen in FV, ik stuur wel een plank opquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:33 schreef trovey het volgende:
DIENSTMEDELING M.B.T. MIJN PAARDENSTAL EN GIFTS VOOR BUURTJES
Tro Vey
Heb nog nodig:
4 harness
3 horseshoe
3 nails
5 wooden boards
EINDE DIENSTMEDEDELINGen ik dank u voor de aandacht die u deze post geeft
Op het schuurtje linksboven in je spel drukken. Die verschijnt meestal na 12 of 24 uur. Vaak wordt na die tijd ook gevraagd of je je buren d'r aan wilt helpen herinneren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geprobeerd maar daar bleef FV op hangen.
Vreemd dat er geen linkje in mijn profiel meer staat, is wellicht te lang geleden.
Kijk anders via mijn profiel.quote:
Ik weet het. Dit is dag 3.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:19 schreef Xebber het volgende:
[..]
Op het schuurtje linksboven in je spel drukken. Die verschijnt meestal na 12 of 24 uur. Vaak wordt na die tijd ook gevraagd of je je buren d'r aan wilt helpen herinneren.
Barn moet verder wel in 3 dagen klaar zijn, anders wordt 't opnieuw beginnen.
Ik las likjes!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef Xebber het volgende:
Geef 't anders op Cat, en begin opnieuw. Mensen zat online hier. Van mij krijg je zo dan 2 klikjes.
in je profiel is hij nog terug te vinden als je maar blijft klikken op older posts. heb ff geklikt voor jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef Xebber het volgende:
Geef 't anders op Cat, en begin opnieuw. Mensen zat online hier. Van mij krijg je zo dan 2 klikjes.
Thanks! (heb je geklikt?)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Xebber het volgende:
Deze is het Cat:
Klik hier om Cat22 te helpen met d'r Barn.
Dankjewel! Als het goed is heb ik er dan nog maar eentje nodig. Heb iig nog geen RATATATAAAAAA boodschap van FV gekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
in je profiel is hij nog terug te vinden als je maar blijft klikken op older posts. heb ff geklikt voor je
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
Yee-haw! Here's 100 coins for helping Cat with their barn raising. Check back tomorrow to see if they need more help, partner!
Maar bij mij een melding dat mijn barn groter is, ho maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef Crientj het volgende:
Thanks for trying to help, but Cat has already had enough help to raise their barn!
;o
Moet ik dat ook dan, en hoe danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar bij mij een melding dat mijn barn groter is, ho maar.![]()
En die gifts kan ik ook al niet openen.
Kan je controleren bij Expand Storage.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als FV niet (weer) tegen me gelogen heeft zou mijn schuur nu groter moeten zijn.
Feli! En bedankt voor het paard. Die gaat meteen de stal in zodat hij (hopelijk) niet wegloopt zoals mijn eerste 3 grijze paarden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks Remco & Casper
Mijn harnesses zijn binnen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks Remco & Casper
Mijn harnesses zijn binnen
Moet je eerst een klein schuurtje kopen. Dan erop klikken en dan op expand en dan geeft FB een melding in de game feed dat we jou moeten helpen. Hoef niet maar is makkelijk om zut kijt te kunnen.quote:
Heb ik jou al op FB en als buur?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik mis nog:
3 bricks
3 harness
6 horseshoes
7 nails
4 wooden boards.
geluiden op FV? ik hoor nooit wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef gothic-blackie het volgende:
over dat FV geluid, vriendje vroeg gisteren of ik niet gek werd van die koeiengeluiden via me koptelefoon
Expand storage: 11 out of 10.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kan je controleren bij Expand Storage.
O man! Irritant muzakje! Koeien, kippen en geiten, ik word er gek van en zet ze meestal uit. Behalve als ik aan het oogsten ben. Ka-tsjieng! is altijd wel leuk om te horen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef gateway het volgende:
[..]
geluiden op FV? ik hoor nooit wat?
Ik wilde juist zeggen, bij jou zou je gillend gek worden met geluid aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O man! Irritant muzakje! Koeien, kippen en geiten, ik word er gek van en zet ze meestal uit. Behalve als ik aan het oogsten ben. Ka-tsjieng! is altijd wel leuk om te horen.![]()
Links bovenin je scherm kun je de knopjes daarvoor vinden.
Niet alleen klein schuurtje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je eerst een klein schuurtje kopen. Dan erop klikken en dan op expand en dan geeft FB een melding in de game feed dat we jou moeten helpen. Hoef niet maar is makkelijk om zut kijt te kunnen.
Na de stal, nu paarden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja ik kan weer gifts kwijt, wie mot wat
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja ik kan weer gifts kwijt, wie mot wat
Dan heb ik een harness voor je.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Alles behalve stenen voor m'n stal!
Hoe heet je ook alweer op FV?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Alles behalve stenen voor m'n stal!
Jij bent echt een beetje getraumatiseerd door mijn beestenboel he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde juist zeggen, bij jou zou je gillend gek worden met geluid aan.
Da's op mijn farm ook zo raar. Ik heb 1 Tool Shed gekocht en eentje gekregen. Die staan nu naast elkaar en zijn versmolten tot één Tool Shed. Met dus maar 9 opslag ipv 18.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Niet alleen klein schuurtje.
Kan met Tool shed en Red Barn (of eigenlijk alle soorten Barns) nu. En binnenkort ook met de Chicken Coop, Garden Shed, Dairy Farm en wellicht ook de Stable.
Het hangt er maar net vanaf wat je nu op je Farm hebt staan. Heb je 2 x Tool Shed en 1 keer Red Barn, dan kan je die alledrie vergroten.
Morrie Mariekequote:
Dat gaat binnenkort ook wel gebeuren. Dat is nou juist ook het leuke aan 't spel. Het heeft bijvoorbeeld ook heel lang geduurd voor je 24 x 24 en 26 x 26 kon kopen. Stond ook maandenlang op 'locked'.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Het zou wel erg relaxed zijn als de Chicken Coop ook vergroot kan worden. He Hara?
Yes, maar ik kan ze zelf niet versturen ;Pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Morrie Marieke![]()
Hara, je hebt al een paard van me, als het goed is dan.
Pssst. 22x22 & 24x24. 26 is nog niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat gaat binnenkort ook wel gebeuren. Dat is nou juist ook het leuke aan 't spel. Het heeft bijvoorbeeld ook heel lang geduurd voor je 24 x 24 en 26 x 26 kon kopen. Stond ook maandenlang op 'locked'.
Ik wist bijvoorbeeld ook weer niet dat er nog een paardenstal zou komen. Ik vond die paarden niet mooi, te groot, nutteloos, dus ik verkoop ze. En wat komt er een week later? Juist. Stables.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Pssst. 22x22 & 24x24. 26 is nog niet beschikbaar.
Ik hoop het niet, ik heb 's morgens nu al meer dan 20min werk om een rondje te doen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Zou dat nog komen trouwens?
jup!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yes, maar ik kan ze zelf niet versturen ;P
Heb je mijn harness?
Ik denk dat ze stoppen bij 30x30.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Zou dat nog komen trouwens?
Die had ik nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Crientj het volgende:
Oh, voor de liefhebbers. Ik gooi er NU een verencollectie uit.
Dapple Plume.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Crientj het volgende:
Oh, voor de liefhebbers. Ik gooi er NU een verencollectie uit.
Heeft geen zin om te zeggen, heb vandaag al zo'n 20 bricks en horseshoes etc gehadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn stal is klaar, stop maar met materials sturen.
Ik was te laat.quote:
in de op staan mensen die je toe kan voegenquote:
Same here. Ik blijf maar accepteren en verkopen. Veel werk voor weinig coins, maar de intentie is goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te zeggen, heb vandaag al zo'n 20 bricks en horseshoes etc gehad
Red je het niet met halsband en riem?quote:
En ik (bijna) niks. Tssk, het is oneerlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te zeggen, heb vandaag al zo'n 20 bricks en horseshoes etc gehad
Maar zo zonde van de gifts!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here. Ik blijf maar accepteren en verkopen. Veel werk voor weinig coins, maar de intentie is goed.
Ik was ook te laat... Das wel nadeel van zoveel buren he, binnen 2 minuten is alles op...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was te laat.Van de gewone veren heb ik er per stuk 5 of zo, maar de drie zeldzamere krijg ik echt niet bij elkaar.
Wat wil je hebben, dear.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef CasB het volgende:
[..]
En ik (bijna) niks. Tssk, het is oneerlijk.
Ja, daarom dus. Bij Cat haar volle farm ben je ook vijf minuten aan het ladenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook te laat... Das wel nadeel van zoveel buren he, binnen 2 minuten is alles op...
Ik snap iets niet... Ik kan voor mezelf echt alles gewoon doen op farmville, maar als ik onder Ml-etje dr naam ga lopen alle cadeau's vast... Dat arme kind moet als ze terug komt 200 dingen accepteren
Heb ik jou, en if so, wie ben jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wil graag nog wat dingen voor me stable, ik moet nog 2 bricks, 1 harness, 1 horseshoe en 3 nails
Ja, ik had ook liever paarden en mystery boxen. Maar houd maar eens bij wie wat nodig heeft. Ik begin d'r niet aan (of ik moet hier toevallig een noodkreet tegenkomen en weten wie je bent) en ik verwacht het van anderen dus ook niet. Als de stallen gebouwd zijn zal de hysterie wel weer afzakken.quote:
Als ik weet wie je bent kan ik je zo nodig nog toevoegen en een gift sturen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef CasB het volgende:
[..]
En ik (bijna) niks. Tssk, het is oneerlijk.
euhm week nie, ik ben anne-mique dijker of anne-mique dijkermanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik jou, en if so, wie ben je
k Heb liever een doos! Ik houd van de verrassing.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik had ook liever paarden en mystery boxen. Maar houd maar eens bij wie wat nodig heeft. Ik begin d'r niet aan (of ik moet hier toevallig een noodkreet tegenkomen en weten wie je bent) en ik verwacht het van anderen dus ook niet. Als de stallen gebouwd zijn zal de hysterie wel weer afzakken.
[..]
Als ik weet wie je bent kan ik je zo nodig nog toevoegen en een gift sturen.![]()
Ik doseer mijn gifts vandaag, als iemand iets specifieks nodig heeft kan ik dat dan sturen. Gooi ik vanavond de rest wel een paard toe of zo.
Dat arme kind!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook te laat... Das wel nadeel van zoveel buren he, binnen 2 minuten is alles op...
Ik snap iets niet... Ik kan voor mezelf echt alles gewoon doen op farmville, maar als ik onder Ml-etje dr naam ga lopen alle cadeau's vast... Dat arme kind moet als ze terug komt 200 dingen accepteren
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Bij Cat haar volle farm ben je ook vijf minuten aan het laden
Ik vind die ook het leukste.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Heb liever een doos! Ik houd van de verrassing.
k Heb je bij Cat gejat als t goed isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm week nie, ik ben anne-mique dijker of anne-mique dijkerman
Ik kreeg gisteren drie keer achter elkaar zon topiaryquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind die ook het leukste.De dozen zijn vandaag goed (koe, paard en fuel tot dusver).
Ik ben Casper van de Beek.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik weet wie je bent kan ik je zo nodig nog toevoegen en een gift sturen.![]()
Foto van jou bij het raam in je profiel? Want dan heb ik de goeie een verzoek gestuurd.quote:
Da's zund!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:43 schreef Xebber het volgende:
Ik negeer de items die ik niet meer hoef gewoon, gaat veel sneller dan accepteren en verkopen voor 5 coins.
In het begin wel ja, dan kan je elke coin gebruiken, maar d'r passen ook maar 30 gifts in je giftbox, en die van mij zit al half vol met items voor de collecties die ik niet meer kwijt kan.quote:
Volgens mij bestaat er maar 1 Casper van de Beek op deze planeet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foto van jou bij het raam in je profiel? Want dan heb ik de goeie een verzoek gestuurd.
Oh, ben jij hetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef MaxMark het volgende:
Er mag ook worden gestopt met het posten van nutteloze berichten als boerderijen te hebben gefertilized of bepaalde ribbons. Rode zijn amper wat waard, blauw levert tenminste nog een beetje op voor anderen en je kunt er mee pochenWit en geel hoeven echt niet gepost te worden
Ben sowieso nogal verbaasd want de laatste jaren deed je alles behalve aardigquote:
Lijkt me dat iedereen dat zelf moet weten. Al ben ik het wel met je eens dat je niet bij iedere boerderij die je gefertilised hebt een berichtje hoeft te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef MaxMark het volgende:
Er mag ook worden gestopt met het posten van nutteloze berichten als boerderijen te hebben gefertilized of bepaalde ribbons. Rode zijn amper wat waard, blauw levert tenminste nog een beetje op voor anderen en je kunt er mee pochenWit en geel hoeven echt niet gepost te worden
Feli!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
k Haal nu al drie keer een vlag uit een ei
Ik heb van alles nog wel wat nodig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ja ik blijf niet vragen wat je wil hebben hoor
Hopelijk ook nog een hoefijzer.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
D'r heeft een hond op mijn akkers gescheten.
"Hij is braaf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
D'r heeft een hond op mijn akkers gescheten.
Ik heb de mijne gevuld met alleen maar gouden kippen. Steeds als ik er een gouwe bijkreeg een minder speciale kip eruit halen. Want gouden eieren zijn vaak de beste.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet ik met mn kippenhok? Ik stop er nu 5 van elk in, of kan ik beter 20 dezelfden erin doen?
You hatched Dik's egg and found a Golden Chicken! Find it in your gift box!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
k Heb maar 2 gouden kippen dus dat schiet niet erg op
Ik kreeg ook steeds witte pagina net.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:00 schreef CasB het volgende:
Mijn farmville is stuk? Ik kan hem niet meer openen iig.
Dat zijn dit soort games nooit, voor je het weet verhogen ze de levels en items weer.quote:
Ik ook. Maar net deed hij het wel weer en toen bleken mijn kalf en mijn gifts toch in mijn box te zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook steeds witte pagina net.
Mijn kip was er ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar net deed hij het wel weer en toen bleken mijn kalf en mijn gifts toch in mijn box te zitten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:07 schreef automatic_ het volgende:
Kut FV![]()
Ik ben 7 (!) stalspullen kwijt geraakt
Ik hoop het, maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Misschien dadelijk nog eens proberen? Wie weet zijn ze dan weer terug.
Je bent nu een spijker rijker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik vrees het ergste
Edit; Geen idee, haha. Ik ben Rachel & ik kan het beide gebruiken.
Je hebt ze beiden van me gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben Rachel & ik kan het beide gebruiken.
Mario Blaat ben jij toch? Als je harness nodig hebt zal ik kijken of ik je wat kan sturen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Hooi, ik wil nog buurtjes.
En ik heb nog een aantal dingen voor mijn stal nodig, op bricks na.
Yes, dat ben ik! En die heb ook nog nodig. Lieeeef.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mario Blaat ben jij toch? Als je harness nodig hebt zal ik kijken of ik je wat kan sturen.
Ik zal je even wat sturenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Hooi, ik wil nog buurtjes.
En ik heb nog een aantal dingen voor mijn stal nodig, op bricks na.
Done. Maar ik hoef dus geen stalmateriaal terugquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yes, dat ben ik! En die heb ook nog nodig. Lieeeef.Ik ga zo ook weer gifts sturen naar iedereen.
Oh.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Done. Maar ik hoef dus geen stalmateriaal terug
Je hebt een spijker van mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yes, dat ben ik! En die heb ook nog nodig. Lieeeef.Ik ga zo ook weer gifts sturen naar iedereen.
+1!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Done. Maar ik hoef dus geen stalmateriaal terug
En toen liep alls vast. Ja, dat zou ik ook doen.quote:You need minus 1 neighbours for your barn raisin'.
Volgens mij heb ik jou al gehad vandaagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel nog bouwmateriaal nodig!
Maar geen stenen
Ik heb je een harness gestuurd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar geen stenen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar geen stenen
En bedankt he.quote:
Ik wil wel stalmateriaal hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga wel weer mystery gifts sturen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk trouwens dat ik mn roze kalf ga verkopen...
Bruine en bonte koeien/kalveren okee... pinguins, nou vooruit, maar roze????
ja. t was heerlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al gehad vandaag
quote:
quote:
Iemand gaf hem zomaar weg, arm ding.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
groen?
diehhebikgemist, diewillikook
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Roze, groen, scheidsrechter.. kom d'r maar bij!
tja...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef trainfreak het volgende:
Er was eens een actie dat je ruimtedingen kon kopen zoals ufo's en graancirkels. Daar zaten toen ook groene koeien bij...
En er hebben groene koeien in de kerstcadeautjes gezeten!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef trainfreak het volgende:
Er was eens een actie dat je ruimtedingen kon kopen zoals ufo's en graancirkels. Daar zaten toen ook groene koeien bij...
so, das wel heul snelquote:
Roze kalf komt vast wel weer eens voorbij, en een roze koe kan misschien in de mysterie zitten.. Had er zelf een bruine koe door..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja...
ik heb mn roze koe en kalf verkocht...![]()
Ik ook!quote:
Ik heb een paar roze koeien in mijn stallen staan. Komen vast ooit wel kalfjes van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Roze kalf komt vast wel weer eens voorbij, en een roze koe kan misschien in de mysterie zitten.. Had er zelf een bruine koe door..
Ik kan je helaas geen planken sturen ;oquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Nog 3 planken en dan heb ik mijn stal compleet.![]()
Nee, jammer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik kan je helaas geen planken sturen ;o
Bomen zijn alleen handig voor de collections.. Daar kan je bijvoorbeeld de meeste vlinders en ook wat veren uit halen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb nu geen dieren meer, juist die katjes omdat ik die ribbon nog moet hebben. En kippen, voor de eieren.
Bomen heb ik ook niet meer omdat ik die ribbon ook al heb
En die kom je dan gewoon tegen als je aan het oogsten bent of zo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Bomen zijn alleen handig voor de collections.. Daar kan je bijvoorbeeld de meeste vlinders en ook wat veren uit halen.
Ja, hetzelfde bij de collections die je kan vinden in de crops van anderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En die kom je dan gewoon tegen als je aan het oogsten bent of zo?
Ja, ik ben nog nooit wat tegenkomen. Alles van mijn collectie komt uit dozen of van collecties die jullie weggevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde bij de collections die je kan vinden in de crops van anderen.
Die krijg je namelijk als je de boel fertilized.
Ik was vanochtend ook bij iemand op bezoek die alle kippen op een rijtje hadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet kwam ik dit tegen bij mijn buren:
[ afbeelding ]
Als je van orde en netheid houdt, zit dat er goed uit!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
bioindustrie!!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was vanochtend ook bij iemand op bezoek die alle kippen op een rijtje had
En dan moet je nog wat van mijn farm zeggen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was vanochtend ook bij iemand op bezoek die alle kippen op een rijtje had
Ik dacht al, wat stinkt er hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef Solique het volgende:
Volgens mij heeft FV het er maar moeilijk mee vanmiddag.
Blijft steeds hangen of niet geopend.
Net bij iemand 10000% fertilized, en bleef doorlopen.
Op naam zoeken. Wat is jouw FV naam?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Fancy_Me het volgende:
ik wil ook mijn paardenstal af maken, maar ik krijg jullie niet gevondenhoe moet dat
Dan zit je je toch driemaal in de rondte RSI te klikken bij 't melken/hatchen/harvesten/whatever.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wel ik kan planken sturen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen kunnen geen planken sturen hè?
Ik kan wel planken sturen. Misschien heb ik een plank voor mijn kop hoor, maar wie ben jij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen kunnen geen planken sturen hè?
Ik ben Mario Blaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik kan wel planken sturen. Misschien heb ik een plank voor mijn kop hoor, maar wie ben jij?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan zit je je toch driemaal in de rondte RSI te klikken bij 't melken/hatchen/harvesten/whatever.
Ik heb ook iemand als buur die erg veel dingen heeft waar je Farmcash voor neer moet leggen. Die heeft ook 10 kippenhokken of zo.
Die vijvers zouden veel mooier staan als je ze kon draaien.quote:
Kun je mij ook een plank sturen, naar Casper van de Beek. Heb geen idee of ik je wel in m'n lijst heb staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik kan wel planken sturen. Misschien heb ik een plank voor mijn kop hoor, maar wie ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |