quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:15 schreef Hpzone het volgende:
Waarom is het eigenlijk normaal dat het elk jaar duurder wordt? Is dat nou echt een soort inflatie die verantwoord kan worden?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
ah., 145 euro dus.net bij Goedemorgen NL
ja komt hier ook lekker uit, 4 dagen na de carnavalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, dan moet ik ff nog voor het eind van de maand de lotterij winnen
Alsof je perse de 22e moet kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja komt hier ook lekker uit, 4 dagen na de carnavaldure maand zo
Als ik op Llaunch ben kan ik natuurlijk net zo goed meteen mijn kaartje daar kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof je perse de 22e moet kopen
Er zullen rond de start van de voor verkoop wel wat namen officieel bekend worden gemaakt neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef swentibold het volgende:
k wist niet eens dat je met cjp zoveel korting kreeg, misschien moet ik dat ding toch es in elkaar gaan zetten / uit de envelop halen![]()
wanneer worden ook alweer de eerste namen bekend gemaakt , ook de 21e? of stel ik nu een hele domme vraag
Volgens mij worden er al wat namen bekendgemaakt op de LLaunch.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zullen rond de start van de voor verkoop wel wat namen officieel bekend worden gemaakt neem ik aan.
Dan moet je ook niet klagen over dure maanden want die creeer je dan zelf door perse dan een kaartje te kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik op Llaunch ben kan ik natuurlijk net zo goed meteen mijn kaartje daar kopen
Ik klaag niet, ik constateerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen over dure maanden want die creeer je dan zelf door perse dan een kaartje te kopen
Maar goed, welk festival kost veel minder geld en heeft een beter line-up en sfeer?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef idealcrash2 het volgende:
Van Eerdenburg zei 145 euro, check http://player.omroep.nl/?aflID=10627855 rond 11.35
Nog steeds hoop geld, maar niet extreem duur. zie ook http://bit.ly/9GKsTu
Dauwpop komt in de buurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar goed, welk festival kost veel minder geld en heeft een beter line-up en sfeer?
Maar dat werd er wel gevraagdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Niet qua line-up, maar qua aankleding is het een zeer relaxte sfeer.
Voor de helft.quote:
Dour. 100 euro, een dag langer, gezelliger, veel meer acts, en ook nog eens veel breder geprogrammeerd..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:52 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar goed, welk festival kost veel minder geld en heeft een beter line-up en sfeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |