Zou ik fijn iemand anders zoeken. Iemand die je een beetje gaat opdringen om 16.30 te verschijnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
Probeer net een afspraak te maken met een makelaar voor een woningbezichtiging. Kan die knakker niet later dan 16:30 uur afspreken en alleen van maandag t/m vrijdagHeb de beste man maar uitgelegd dat ik een kantoorbaan heb met de nodige verantwoordelijkheid en dat ik niet eerder dan 17:30 uur op locatie kan zijn en indien dit te laat is ik bereid ben om op elk gewenst tijdstip in het weekend af te spreken.
Kortom: hij gaat me hierover terugbellen
Jezus.. Willen ze het huis niet verkopen ofzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
Probeer net een afspraak te maken met een makelaar voor een woningbezichtiging. Kan die knakker niet later dan 16:30 uur afspreken en alleen van maandag t/m vrijdagHeb de beste man maar uitgelegd dat ik een kantoorbaan heb met de nodige verantwoordelijkheid en dat ik niet eerder dan 17:30 uur op locatie kan zijn en indien dit te laat is ik bereid ben om op elk gewenst tijdstip in het weekend af te spreken.
Misschien moet je de makelaar in kwestie even uitleggen hoe de huizenmarkt er momenteel voor staatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
je hebt PM.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Ah, dat bedoelde ik niet, maar ik bel je vanmiddag wel even. Heb nog niets gehoord n.a.v. mijn CV en ben stieken wel heel erg benieuwd
Of moet ik even iemand bij recruitment bellen (heb je evt een naam voor me in dat geval)?
Kutsmoes! Een huis moet er ook goed uitzien met een bouwlampquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef Misan het volgende:
Hoppa, afspraak gemaakt om 17:30Het stemverheffen aan de telefoon werkte goed
Hij wilde het bij daglicht laten zien. Ik ga zaterdag wel even langs bij daglicht dus
Ja de meeste begrijpen dat idd niet :/! En bij jou op werk krijg je ook vrij ervoor?!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
2 vrije dagen als je gaat verhuizen is volgens mij bij de wet vastgelegdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja de meeste begrijpen dat idd niet :/! En bij jou op werk krijg je ook vrij ervoor?!
Hier dan wel, zelfs 2 vrije dagen als je gaat verhuizen :/
Ik dacht 1.. Maar alleen als je echt over gaat. Niet om zomaar naar een huisje te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
2 vrije dagen als je gaat verhuizen is volgens mij bij de wet vastgelegd
Elke makelaar kan bezichtingen doen op een zaterdag, alleen moet je daar wel altijd geluk mee hebben of ze dan snel plaats hebben. Iedereen wil namelijk altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
Natuurlijk krijg ik daar vrij voor, het maakt toch niet uit wat de reden is dat ik vrij zou willen? Ik ben wel vaker een paar uur eerder weg gegaan zonder een reden op te geven. Sommige persoonlijke zaken gaan mijn werkgever echt niets aan. De gemiste uren heb ik al lang gemaakt of haal ik eventueel wel weer in. Als ze daar moeilijk over zouden doen kan ik ook gewoon weer strikt 40 uur per week werken en geen minuut meer alleen doe ik dat niet, want dat lukt me toch nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja de meeste begrijpen dat idd niet :/! En bij jou op werk krijg je ook vrij ervoor?!
Hier dan wel, zelfs 2 vrije dagen als je gaat verhuizen :/
Ze kunnen me ook gewoon de sleutel mee geven, maar dat doen ze niet aangezien ze er een verkooppraatje bij willen maken of ze doen het niet omdat ze onbekenden niet vertrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Elke makelaar kan bezichtingen doen op een zaterdag, alleen moet je daar wel altijd geluk mee hebben of ze dan snel plaats hebben. Iedereen wil namelijk altijd op zaterdag
Daar zie ik je anders best voor aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |