Nee, ik laat mijn leasebedrag maandelijks uitkeren, ik ga namelijk toch dagelijks met de trein en was een wat duur boodschappenwagentje zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:04 schreef Fallen het volgende:
Maar krijg/koop je straks een andere? Of ben je straks even 'minder mobiel'?
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef wise het volgende:
weet je waarom het xbox360 heet, als je het apparaat ziet, draai je 360 graden en loop je weg.
juh, die was wel briljantquote:
Ben je belbaar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:36 schreef SummerBreeze het volgende:
goedemorgen allen. Ik zit verdomme al ruim een uur alleen op de afdeling.
Hmm... dat is kut. Anders kom je een keer met hem mee, hoop dat het meevalt voor hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:13 schreef lkb9000 het volgende:
doe guido de groeten reintji, die zal je nog wel tegenkomen
Ik weet niet wanneer die terug naar groningen gaat, maar ik denk dat we de premiere van de videoclip maar in het umcg moeten houden! Is vast wel mogelijk toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hmm... dat is kut. Anders kom je een keer met hem mee, hoop dat het meevalt voor hem.
Zeker!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef Reintji het volgende:
Legendary
Ik wil daarbij zijn!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker!
Helemaal als t een verrassing is, tegen m zeggen dat ie voor controle moet ofzo en dan de demozaal inrijden en BAM! Hitmachine!
Pff, ik wil nooit meer vroege dienst als bijna iedereen vrij is. Juist vanmorgen leek het banksysteem helemaal om te vallen. Dat bleek echter niet zo te zijn, het enige dat omviel was mijn netwerkverbinding waardoor alles zo traag als dikke stront was.quote:
Wees blij dat er geen trechter bij kwam kijken, dan was het pas echt traag geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Pff, ik wil nooit meer vroege dienst als bijna iedereen vrij is. Juist vanmorgen leek het banksysteem helemaal om te vallen. Dat bleek echter niet zo te zijn, het enige dat omviel was mijn netwerkverbinding waardoor alles zo traag als dikke stront was.
Weer eens paniek om niks.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Misan het volgende:
Hij is meegenomen nu
Door iemand met een zachte g![]()
![]()
Ah, dat bedoelde ik niet, maar ik bel je vanmiddag wel even. Heb nog niets gehoord n.a.v. mijn CV en ben stieken wel heel erg benieuwdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Pff, ik wil nooit meer vroege dienst als bijna iedereen vrij is. Juist vanmorgen leek het banksysteem helemaal om te vallen. Dat bleek echter niet zo te zijn, het enige dat omviel was mijn netwerkverbinding waardoor alles zo traag als dikke stront was.
Weer eens paniek om niks.
Aauw thats gotta hurtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Misan het volgende:
Hij is meegenomen nu
![]()
dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Misan het volgende:
Hij is meegenomen nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |