Dude!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zit op m'n werk dus... nee.
Maar google maar eens naar Krystal Summers en Diamon Foxxx, z'n moeder lijkt op een kruising tussen die twee, met een toefje Chasey Lain.
Wat?quote:
Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt. Die belofte hebben we namelijk van meerdere mensen gehad en die vervielen binnen een topic al in hun oude gedrag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
Okey
ik heb me bedacht,ik ga gewoon normaal doen nu,
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
Okey
Nu weet ik zeker dat je een kloon van AQuila bent..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
Okey
Bring in the ten ton.......quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een kloon van AQuila bent..
ik ben geen kloon van AQuila,ik ben *nieuw* op FOK!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een kloon van AQuila bent..
Mooi verhaal.. Geloof er niks van.. Post maar een foto van je zus om het te bewijzen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon van AQuila,ik ben *nieuw* op FOK!
ik lurkte wel altijd op het forum,dat zal iets van 2006 zijn geweest
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi verhaal.. Geloof er niks van.. Post maar een foto van je zus om het te bewijzen.
Mag ook zonder hoor..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef badboynova het volgende:
plus een foto van je leuke buurmeisjes met dildo action.
quote:
Zegt de AQuila kloon...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Zegt Flodder450. Gizmo, ik heb je IP getraceerd. Het komt overeen met dat van Flodder. Spel is uit!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Zegt Flodder450. Gizmo, ik heb je IP getraceerd. Het komt overeen met dat van Flodder. Spel is uit!
mijn IP is een tijd geleden (om redenen die ik niet weet) veranderdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Heel toevallig hetzelfde IP als Aquila en Nick...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mijn IP is een tijd geleden (om redenen die ik niet weet) veranderd
maar ik ben helemaal geen kloon,ik lijk misschien,maar ben het niet
Nog steeds niet overtuigd.. Waar blijft die foto van je zus??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jonguh, dat is nie komisch jong! Da hoort zo nie!quote:
Weekend niet met een hoofdletter schrijven midden in een zin omdat het anders op dat kutblad slaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef Flodder450 het volgende:
dus,Wat gaan jullie allemaaal doen in het Weekend?
buiten spelen met vriendjes in plaats van hersendood achter een pc zittenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Flodder450 het volgende:
mwa,
vanavond:naar verjaardag
morgen:Weet ik niet
De dag na morgen:IDEM
betere argumenten verzinnen waarom je niet Aq bentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Flodder450 het volgende:
mwa,
ik ben 15quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef Misan het volgende:
[..]
buiten spelen met vriendjes in plaats van hersendood achter een pc zitten
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Flodder450 het volgende:
mwa,
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
betere argumenten verzinnen waarom je niet Aq bentFoto's van je zus plaatsen.
quote:
Nu val je door de mand.. 11??? Dat kan helemaal niet man, toen moest je moer nog je sokken aantrekken!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon van AQuila,ik ben *nieuw* op FOK!
ik lurkte wel altijd op het forum,dat zal iets van 2006 zijn geweest
Datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kun je
Trouwens
Verklaren
Waarom
Je net als Nick
Typt?
niet waarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Nu val je door de mand.. 11??? Dat kan helemaal niet man, toen moest je moer nog je sokken aantrekken!
Dan zou dat knap kut zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en als ik toevallig dit topic sluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |