ik vond hem beter dan beter dan de laatste 3 editiesquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Vond het maar een matige rumble hoor.. maar zit er ook niet helemaal in op het moment..
Ik ben Paro, ik ben 8 jaar en doe een waggelende pinguin na(dat zou in mn evt biografie kunnen staan).quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef koei het volgende:
Misschien wel idd algemene gedragsregels toevoegen over dat de sluiter het nieuwe topic opent en dat nieuwe posters zich moeten voorstellen en pas na een X aantal topics in het lijstje komen
Ik vond het echt een toffe aflevering. Die karaoke opdracht was erg mooi iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei, wat vond jij van WIDM aflevering!? Dat karaoke gebeuren was echt tof gedaan!
dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik denk he, dat Flodder een kloontje is van onze eigen Nick-Gizmo
trutquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond het echt een toffe aflevering. Die karaoke opdracht was erg mooi idd
En ik had voor het eerst de afvaller goed
Het gevoel was zeker goed, maar het blijft een apart moment dat uit het niets kwam.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Misan het volgende:
Bizar verhaal BBN, maar voelde wel ok dat hij belde achteraf?
Nu wordt elke aflevering exponentieel toffer, was afgelopen jaren ook zo als er nog maar weinig over zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei, wat vond jij van WIDM aflevering!? Dat karaoke gebeuren was echt tof gedaan!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben Paro, ik ben 8 jaar en doe een waggelende pinguin na(dat zou in mn evt biografie kunnen staan).
Rustig jongen! Rustig! Whooooooquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!
Het lullige van wordt vervolgd clubdagen was dat je maar uit 3 opties mocht kiezen, en dit was de meest veilige van de drie, het zou ook kunnen omdat ik toen nog niet wist dat ik ADHD had.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!
Heb jij ook ooit op TV Woody Woodpecker gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het lullige van wordt vervolgd clubdagen was dat je maar uit 3 opties mocht kiezen, en dit was de meest veilige van de drie, het zou ook kunnen omdat ik toen nog niet wist dat ik ADHD had.
Die man is echt VET! (figuurlijk)quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit op TV Woody Woodpecker gedaan?
[ afbeelding ]
Wat een held
nee, ik moest een waggelende pinguin doen, terwijl ik 'miem miep' wildequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit op TV Woody Woodpecker gedaan?
[ afbeelding ]
Wat een held
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, ik moest een waggelende pinguin doen, terwijl ik 'miem miep' wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |