die vergelijkingquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als zelfs nebo niet bang voor je is hoef ik dat ook niet te zijn
Held van de SC!quote:
Hij wist me te melden dat ik nog een broertje en zusje heb, en dat hy in mei nog in ned was maar het niet lukte om in contact te komen met mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef koei het volgende:
Wat had hij te melden dan bbn? Of gewoon een hey hoe gaat het gesprek?
Hoe vond je het zelf dan? Dat hij opeens na 20 jaar zo maar even belt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wist me te melden dat ik nog een broertje en zusje heb, en dat hy in mei nog in ned was maar het niet lukte om in contact te komen met mij.
hij vroeg idd hoe het met mij ging en wat ik allemaal doe enz enz je ken het wel.
Heldquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef CraniuM het volgende:
[..]
De TT was anders wel ff mijn idee
Lijkt me ook op z'n zachts gezegd een vreemde gewaarwordingquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Hoe vond je het zelf dan? Dat hij opeens na 20 jaar zo maar even belt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik denk he, dat Flodder een kloontje is van onze eigen Aquila360
Lijkt me wel vreemd om zo'n gesprek te hebben, opeens vanuit het niets na 20 jaar...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wist me te melden dat ik nog een broertje en zusje heb, en dat hy in mei nog in ned was maar het niet lukte om in contact te komen met mij.
hij vroeg idd hoe het met mij ging en wat ik allemaal doe enz enz je ken het wel.
Heel apart gevoel had ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Hoe vond je het zelf dan? Dat hij opeens na 20 jaar zo maar even belt.
En die Beatrix maar klagen over hyves en dergelijkequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heel apart gevoel had ik.
Maar het raarste is dat hy me via hyves heeft gevonden, want kreeg een friend verzoek van
een meisje ( wat me half zusje blijkt te zijn) met dezelfde achternaam als mij.
Ik had haar een berichtje gestuurd met de vraag, als ze toevallig familie van me was en als de naam
van me echte vader bekend klonk.
En voor ik het wist zat ik met me vader aan de telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |