Arjen was in het begin van zijn carriere (nou ja, vlak na slimem schemerquote:
Dan verwarde ik haar met een ander filmpjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het filmpje suggereerde dat ze op Kim zat...
Ja, ik vind het nou niet echt een plausibele verklaring. "Het klinkt niet logisch"quote:
Ik heb al 3 weken op Kim gestemd als afvaller.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
kim of sanne er dus volgende week uit?
Ah, het kan normaal reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nou niet echt een plausibele verklaring. "Het klinkt niet logisch"
Ik ging ook vaak voor Kim en deze week voor Hind.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken op Kim gestemd als afvaller.
Sorry, je bericht kwam nogal schreeuwerig overquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, het kan normaal reageren.
Ah, het heet nog hersens ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, je bericht kwam nogal schreeuwerig overMaar dat kwam natuurlijk door de hoofdletters voor de molmail-theorie.
Heb je knap gespeeld. ik had alleen Loretta goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ging ook vaak voor Kim en deze week voor Hind.
Of D E M O L Q E 7 N /quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als het dagboek volgende week met een B begint... krijgen we straks 'D E M O L B E N I K'.
Nee joh volgende week niet..er komen nog 3 uitzendingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, het heet nog hersens ook.
Maar anyhow, ik vind het gewoon echt niet logisch.
Volgende week weten we in ieder geval wie de mol is.
Eh, ik denk dat ze heus wel aanvullende instructie hebben gekregen over wat wel en niet mag. Anders hadden ze ook net zo goed die bordjes gewoon van die paaltjes kunnen rukken ipv moeilijk doen met onthouden, niet? Er is een hoop dat je niet ziet....quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha nog makkelijker!
Ben ik nou zo geniaal of wat? Ik snap echt niet dat niemand op dat idee is gekomen
daar ga ik wel van uit als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als het dagboek volgende week met een B begint... krijgen we straks 'D E M O L B E N I K'.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh volgende week niet..er komen nog 3 uitzendingen.
Zou wel een super actie zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit als ik heel eerlijk benen de bedenker hiervan doet het nu in zn broek van het lachen terwijl hij/zij dit topic leest.. en volgende week nog meer urineverlies door de teleurgetselde ik weet toch niet wie de mol is pruillipjes
Iemand een foto van die bordjes op een rij, toevallig?quote:Hebben jullie ze ook op 'n rij?
Of ze grijpen terug naar toen Dennis de mol was:quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit als ik heel eerlijk benen de bedenker hiervan doet het nu in zn broek van het lachen terwijl hij/zij dit topic leest.. en volgende week nog meer urineverlies door de teleurgetselde ik weet toch niet wie de mol is pruillipjes
Precies die tekens?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Echt hè, zat ik ook aan te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |