Arjen was in het begin van zijn carriere (nou ja, vlak na slimem schemerquote:
 ) vooral bekend als Arjen H. Lubach... Dus AHL.
 ) vooral bekend als Arjen H. Lubach... Dus AHL.

Dan verwarde ik haar met een ander filmpjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het filmpje suggereerde dat ze op Kim zat...
 .
.

Ja, ik vind het nou niet echt een plausibele verklaring. "Het klinkt niet logisch"quote:

Ik heb al 3 weken op Kim gestemd als afvaller.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
kim of sanne er dus volgende week uit?

Ah, het kan normaal reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nou niet echt een plausibele verklaring. "Het klinkt niet logisch"
 .
.

Ik ging ook vaak voor Kim en deze week voor Hind.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken op Kim gestemd als afvaller.

Sorry, je bericht kwam nogal schreeuwerig overquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, het kan normaal reageren.
 Maar dat kwam natuurlijk door de hoofdletters voor de molmail-theorie.
 Maar dat kwam natuurlijk door de hoofdletters voor de molmail-theorie.  

Ah, het heet nog hersens ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sorry, je bericht kwam nogal schreeuwerig overMaar dat kwam natuurlijk door de hoofdletters voor de molmail-theorie.
 .
. .
.  

Heb je knap gespeeld. ik had alleen Loretta goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ging ook vaak voor Kim en deze week voor Hind.

Of D E M O L Q E 7 N /quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als het dagboek volgende week met een B begint... krijgen we straks 'D E M O L B E N I K'.

Nee joh volgende week niet..er komen nog 3 uitzendingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, het heet nog hersens ook.
Maar anyhow, ik vind het gewoon echt niet logisch.
Volgende week weten we in ieder geval wie de mol is.

Eh, ik denk dat ze heus wel aanvullende instructie hebben gekregen over wat wel en niet mag. Anders hadden ze ook net zo goed die bordjes gewoon van die paaltjes kunnen rukken ipv moeilijk doen met onthouden, niet? Er is een hoop dat je niet ziet....quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha nog makkelijker!
Ben ik nou zo geniaal of wat? Ik snap echt niet dat niemand op dat idee is gekomen

daar ga ik wel van uit als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als het dagboek volgende week met een B begint... krijgen we straks 'D E M O L B E N I K'.
 en de bedenker hiervan doet het nu in zn broek van het lachen terwijl hij/zij dit topic leest.. en volgende week nog meer urineverlies door de teleurgetselde ik weet toch niet wie de mol is pruillipjes
 en de bedenker hiervan doet het nu in zn broek van het lachen terwijl hij/zij dit topic leest.. en volgende week nog meer urineverlies door de teleurgetselde ik weet toch niet wie de mol is pruillipjes  

quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh volgende week niet..er komen nog 3 uitzendingen.
 .
. 

Zou wel een super actie zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit als ik heel eerlijk benen de bedenker hiervan doet het nu in zn broek van het lachen terwijl hij/zij dit topic leest.. en volgende week nog meer urineverlies door de teleurgetselde ik weet toch niet wie de mol is pruillipjes
 .
.

Iemand een foto van die bordjes op een rij, toevallig?quote:Hebben jullie ze ook op 'n rij?

Of ze grijpen terug naar toen Dennis de mol was:quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit als ik heel eerlijk benen de bedenker hiervan doet het nu in zn broek van het lachen terwijl hij/zij dit topic leest.. en volgende week nog meer urineverlies door de teleurgetselde ik weet toch niet wie de mol is pruillipjes
 .
.

Precies die tekens?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Echt hè, zat ik ook aan te denken

Misschien was het wel een hint, maar dat ze ermee stoppen zodra ze 'm tegen komen op een forum...(of na een paar keer). Misschien hadden ze vorig jaar die foto van john ook wel offline gehaald (of vervangen door iemand anders) zodra de pageviews omhoog schoten. Al denk ik niet dat ze de fora zo erg in de gaten houden, maar je weet maar nooit....niets is wat het lijkt immers.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]

Goed gevonden... MOLISSANNE?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef fnatic. het volgende:
WIDM maakt mij ook gek en laat mij allerlei mogelijke hints zien die er waarschijnlijk niet zijn. Toch weet ik zeker dat je van de eerste drie tekens, de linker drie dus, het woordje MOL kan maken. Met nog meer fantasie wordt het tweede woordje dan IS en dan komt er een naam van vijf letters...
[ afbeelding ]

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh

Zelf van wieisdemol.nl geplukt:quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
Twitter van de mol:
[..]
Iemand een foto van die bordjes op een rij, toevallig?

Ja, en ik zag in m'n drol vanmiddag de beeltenis van Jezus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef fnatic. het volgende:
WIDM maakt mij ook gek en laat mij allerlei mogelijke hints zien die er waarschijnlijk niet zijn. Toch weet ik zeker dat je van de eerste drie tekens, de linker drie dus, het woordje MOL kan maken. Met nog meer fantasie wordt het tweede woordje dan IS en dan komt er een naam van vijf letters...
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef Bragi het volgende:
[..]Lach me niet uit man..ik vraag het toch netjes. JemieneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat dacht ik dus ook. Wel gebruiken ze dan verschillende Japanse tekens voor de S en de N, maar SANNE is ook het eerste wat ik zag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Goed gevonden... MOLISSANNE?

Laatste teken is in elk geval overduidelijk een E.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef fnatic. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Wel gebruiken ze dan verschillende Japanse tekens voor de S en de N, maar SANNE is ook het eerste wat ik zag.

Ik lach je niet uit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lach me niet uit man..ik vraag het toch netjes. Jemienee
 En ik leg het toch netjes uit.
 En ik leg het toch netjes uit.  

nee een Squote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Laatste teken is in elk geval overduidelijk een E.

Nee, maar het zou toch kunnen dat ze japanse tekens hebben gepakt die op latijns schrift lijken. Dat die eerste drie tekens op de letters MOL lijken vind ik wel plausibel.quote:

Die Japanse tekens zijn gewoon Japanse tekens.
 Die Japanse tekens zijn gewoon Japanse tekens. 

Dat dus....quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met een beetje fantasie kun je in die tekens wel letters zien!

Kerel, je zit iedereen hier wel een beetje af te kraken maar ik vind het goed gevonden en zie het wellicht als hint. Doe ff chill manquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
Gasten!Die Japanse tekens zijn gewoon Japanse tekens.
Jezus.
Misschien zit er wel een boodschap verborgen in de manier waarop Sanne haar veters strikt:
[ afbeelding ]

Ja, mag ik het geen goede hint vinden? Dank je.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kerel, je zit iedereen hier wel een beetje af te kraken maar ik vind het goed gevonden en zie het wellicht als hint. Doe ff chill man

theorie maar ik zou toch graag als het kan een screencap willen zien, misschien is het een
 theorie maar ik zou toch graag als het kan een screencap willen zien, misschien is het een  theorie. Ik doel op het stukje waar Pieter-Jan, na de proef met de Japanse tekens op de berg, boven op de berg zit en je ziet in de achtergrond het dal met het meer en een stukje 'strand'. Vlak voordat de mist voorbij komt zie je op dat strandje spullen liggen, ik zag niet heel goed wat voor dingen het waren (volgens mij was het o.a. een kano), maar de spullen leken gerangschikt in de letter 'A'.
 theorie. Ik doel op het stukje waar Pieter-Jan, na de proef met de Japanse tekens op de berg, boven op de berg zit en je ziet in de achtergrond het dal met het meer en een stukje 'strand'. Vlak voordat de mist voorbij komt zie je op dat strandje spullen liggen, ik zag niet heel goed wat voor dingen het waren (volgens mij was het o.a. een kano), maar de spullen leken gerangschikt in de letter 'A'. verwachten?
 verwachten? 

Het sluit ook wel aan bij die Twitter van ikbendemol.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kerel, je zit iedereen hier wel een beetje af te kraken maar ik vind het goed gevonden en zie het wellicht als hint. Doe ff chill man

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |