ALquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
En het kan natuurlijk ook zijn dat er I-S verschijnt, en vervolgens initialen van een andere kandidaat dan Kim.

LEES EERST EENS VERDER!!!quote:

Boek voor de camera pakken en het nummer aanwijzen had ook gekundquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Simpel het boek uitbeelden, ze weten zelf ook hoe ze zaten dus gewoon wijzen richting de camera dan naar het boek. Dan de 1 van 1e pagina dan snappen ze m wel lijkt me.
Moet binnen enkele minuten duidelijk zijn en daarna is het keihard cashen...
 .
.

HOOOOKEEEUJ!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt gewoon DEMOLISKIM.
Het is toch niet logisch om DEMOLFRITS of DEMOLSANNE te zetten? Daar hoort echt IS tussen...

Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt gewoon DEMOLISKIM.
Het is toch niet logisch om DEMOLFRITS of DEMOLSANNE te zetten? Daar hoort echt IS tussen...
 .
.

Volgens mij zat Hind op Arjen of Sanne.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand op wie Hind deze week heeft gestemd?
Want vorige week stemde Barbara op Hind. Daarkom koos ik bij de prono dat Hind deze week ging afvallen.

OMFG. En Kim is er dus nogsteeds in. Dus KIM is de mol.Het MOET.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wat me trouwens wel opviel bij de trailer in de bios dat er na "3 rode schermen, Wie is de volgende?" kim opvallend op de foto in een rode trui stond. Terwijl ze op dé groepsfoto geen rode trui aan heeft. Maargoed, dat kan ook het tunnelvisie effect zijnIk ben nog steeds vóór Kim, of Sanne.

Kim, althans dat suggereerde het filmpje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand op wie Hind deze week heeft gestemd?

Euh, ja, sorry.quote:

Oke.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Kim, althans dat suggereerde het filmpje.

Het filmpje suggereerde dat ze op Kim zat...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zat Hind op Arjen of Sanne.

Het enige wat ik daarbij bedacht is dat die teksten vast al van tevoren gemaakt waren en dat vast al wel vast heeft gestaan dat er nooit 2 mensen in één aflevering uit zouden gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wat me trouwens wel opviel bij de trailer in de bios dat er na "3 rode schermen, Wie is de volgende?" kim opvallend op de foto in een rode trui stond. Terwijl ze op dé groepsfoto geen rode trui aan heeft. Maargoed, dat kan ook het tunnelvisie effect zijnIk ben nog steeds vóór Kim, of Sanne.

Kimquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
kim of sanne er dus volgende week uit?
 .
.

Ik haat dingen herhalen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ongesteld was.

Haha nog makkelijker!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Boek voor de camera pakken en het nummer aanwijzen had ook gekund.

Nee hoor op Kim zat ze..quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zat Hind op Arjen of Sanne.

Tsja, vanachter de tv is het sowieso makkelijk becommentariëren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha nog makkelijker!
Ben ik nou zo geniaal of wat? Ik snap echt niet dat niemand op dat idee is gekomen

quote:
 .
.

Het is gemakkelijk redeneren vanuit je luie stoelquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha nog makkelijker!
Ben ik nou zo geniaal of wat? Ik snap echt niet dat niemand op dat idee is gekomen
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |