quote:

Ik weet niet wie die theorie bedacht heeft, maar volgens mij klopt hij vanaf het begin al niet... Loretta stond helemaal niet vooraan, voet van Tim is duidelijk verder naar voren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Degene die vooraan staat, valt het eerste af. Loretta stond helemaal vooraan, daarna klopte het ook...

Geen zin om op te zoeken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Oké, ik heb eentheorie maar ik zou toch graag als het kan een screencap willen zien, misschien is het een
theorie. Ik doel op het stukje waar Pieter-Jan, na de proef met de Japanse tekens op de berg, boven op de berg zit en je ziet in de achtergrond het dal met het meer en een stukje 'strand'. Vlak voordat de mist voorbij komt zie je op dat strandje spullen liggen, ik zag niet heel goed wat voor dingen het waren (volgens mij was het o.a. een kano), maar de spullen leken gerangschikt in de letter 'A'.
Iemand een cap hiervan? Of kan ik beter bij voorbaat al eenverwachten?

Wat is je verdere theorie hierachter?
 Wat is je verdere theorie hierachter?

Nou, ik weet niet welk stuk je bedoelt hoor. Hoelaat? Kijk anders zelf ff op www.wieisdemol.nl, kun je de uitzending zien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Oké, ik heb eentheorie maar ik zou toch graag als het kan een screencap willen zien, misschien is het een
theorie. Ik doel op het stukje waar Pieter-Jan, na de proef met de Japanse tekens op de berg, boven op de berg zit en je ziet in de achtergrond het dal met het meer en een stukje 'strand'. Vlak voordat de mist voorbij komt zie je op dat strandje spullen liggen, ik zag niet heel goed wat voor dingen het waren (volgens mij was het o.a. een kano), maar de spullen leken gerangschikt in de letter 'A'.
Iemand een cap hiervan? Of kan ik beter bij voorbaat al eenverwachten?

Enkel om (op een uiteraard overdreven manier) aan te geven dat je er gewoon in ziet wat je er in wil zien... Je gaat je baseren op zelf gecreëerde spinsels, waardoor je alleen maar meer overtuigd raakt van je gelijk.quote:

Ja leuk..quote:

Hmm, daar zeg je wat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die theorie bedacht heeft, maar volgens mij klopt hij vanaf het begin al niet... Loretta stond helemaal niet vooraan, voet van Tim is duidelijk verder naar voren.
[ afbeelding ]

De 'A' van 'aarde' natuurlijk, waar de mol leeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geen zin om op te zoeken.
Maar... wat áls het een A is?Wat is je verdere theorie hierachter?

Ja, dat weet ik ook niet helemaal. Maar de eerste drie letters vind ik toch wel op MOL lijken. Meer dan op B.A. Baracus in ieder geval.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Hoe krijg je 'is' uit die volgende twee dan? Dat zijn gewone Japanse tekens inderdaad, en enige gelijkenis met het Latijns schrift ontgaat mij ook.
Dit doet me denken aan de 'theorie' dat er een M in het haar van Sanne te zien zou zijn.

Oké, oké, stel, ik ga mee in de aanname dat er MOL in te zien is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja leuk..
Je kunt toch echt niet ontkennen dat die eerste drie tekens inderdaad verdacht veel op het woord MOL lijken. Of het echt een hint is is een tweede, maar het zou niet voor het eerst zijn dat er zo'n soort hint in zit.

Dat laatste ben ik wel met je eens, daar is zelfs met veel fantasie niet echt iets van te maken. Als ik dit programma zou maken zou ik er ook bijzonder veel lol in hebben misleidende nephints te plaatsenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oké, oké, stel, ik ga mee in de aanname dat er MOL in te zien is.
Then what? Voor de rest is er echt geen chocola van te maken, laat staan 'IS' of 'SANNE'.

quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet helemaal. Maar de eerste drie letters vind ik toch wel op MOL lijken. Meer dan op B.A. Baracus in ieder geval.

Mooi, kunnen we dan ophouden met het zoeken naar "SANNE" in die tekens?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel met je eens, daar is zelfs met veel fantasie niet echt iets van te maken.

op de tweede "n" na kan je er makkelijk sanne van maken, gewoon de lijntjes volgen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oké, oké, stel, ik ga mee in de aanname dat er MOL in te zien is.
Then what? Voor de rest is er echt geen chocola van te maken, laat staan 'IS' of 'SANNE'.

Nee mallerds, de A van Arjen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
De 'A' van 'aarde' natuurlijk, waar de mol leeft.

Als ik de lijntjes volg.... zie ik de Japanse tekens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
op de tweede "n" na kan je er makkelijk sanne van maken, gewoon de lijntjes volgen.

www.tinypic.comquote:had em ff gemaakt in paint, maar kan em niet rechtstreeks van mijn pc hierbij voegen?!

Nope, dit gaat 'm helaas niet worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, niet over vallen en ik zeg niet dat ik het zelf echt hard geloof, maar zo zou kunnen:
[ afbeelding ]
Al is het vast veels te ver gezocht.

Ik vind MOL opzich wel te vinden. Maar van de rest kun je echt iedere naam maken die je wiltquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, niet over vallen en ik zeg niet dat ik het zelf echt hard geloof, maar zo zou kunnen:
[ afbeelding ]

Nee, ik vind zelf eigenlijk alleen die laatste e echt plausibel. En mol aan het begin. Maar verder bevatten die tekens zoveel streepjes dat je er alle letters wel in kunt frutten. Ach, toch ff leuk mn tijd besteed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nope, dit gaat 'm helaas niet worden.

Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, geen flauw idee waar je het over hebt. Maar hier een capquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Iemand zin om op 33.26 te kijken en me uit te lachen dan wel te vereren omdat hij of zij niet of wel een 'A' op het strandje achter Pieter-Jan uitgebeeld zien?

Thanks!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, geen flauw idee waar je het over hebt. Maar hier een cap
[ afbeelding ]
 Met bewegend beeld lijkt het scherper, maar ik bedoel dus onder dat zwarte ding op het strandje, lijkt wel een A-teken.
 Met bewegend beeld lijkt het scherper, maar ik bedoel dus onder dat zwarte ding op het strandje, lijkt wel een A-teken. 

Heerlijk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
Cee is blij dat ze tenminste punten heeft gescoord in de prono deze week zodat ze niet helemaal genant bezig is

, even Paint tevoorschijn halen en die A tekenen, want ik zie het niet...

quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:36 schreef G-lock het volgende:
Ik moet Arjen na deze aflevering als Mol denk ik laten varen (iets wat ie deze aflevering juist niet deed), en Sanne (en Kim) komen steeds meer in de picture bij mij....

quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar kan iemand, egeltje?

Ik zie het ook niet. En ik kan overal letters in zien, zo is gebleken, dus dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar kan iemand, egeltje?

Oh, dáár.quote:

Je hebt nog niet gewonnen, hè.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Haha geweldig
Dinsdag wedje gemaakt met 2 mensen, zij zeiden dat Hind de mol was, ik Erik. En nu is Hind keihard naar huis gestuurt!!!
Had ik toch meer moeten inzetten >.<

Ja, dat verzoek is er al vaker geweest volgens mij...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef .aeon het volgende:
Verzoek voor een WIDM subforum volgend jaar

Nja je bent ook wel een beetje een naief schaap...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lach me niet uit man..ik vraag het toch netjes. Jemienee

Was gewoon een voorbijganger, lijkt me. D'r liepen ook Japannertjes rond tijdens de zandzakken-opdracht. Tsja, die mogen daar ook lopen, hè.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vraag me toch wel een beetje af wat dat mannetje op de berg deed...

Ik kreeg het gevoel dat ie extra in beeld werd genomen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Was gewoon een voorbijganger, lijkt me. D'r liepen ook Japannertjes rond tijdens de zandzakken-opdracht. Tsja, die mogen daar ook lopen, hè.

Lieverd, je reageert wel vaker naief (lees dom). En als je niet wilt dat mensen op je posts reageren moet je niet in een openbaar forum gaan posten.quote:Bemoeial
do 4 februari 2010 23:18u door Haaibaaike
Waarom bemoei jij met mij mee.Hij lachtte me toch uit.
Jij bent naief.

Gast please.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Bragi het volgende:
Gasten!Die Japanse tekens zijn gewoon Japanse tekens.
Jezus.
Misschien zit er wel een boodschap verborgen in de manier waarop Sanne haar veters strikt:
[ afbeelding ]
OH MY GOD!!! KAN NIET ANDERS!! LIJKT NET EEN B!!! DE B VAN BIL-> SANNE HEEFT DIKKE BILLEN!!!!

Onzin gast, Hind en Sanne stonden duidelijk voor Barbera op die foto van afl 4.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Degene die vooraan staat, valt het eerste af. Loretta stond helemaal vooraan, daarna klopte het ook...

Serieus?quote:

Dat zou jij wel willen dat ik niet post..Heb je mooi mis.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lieverd, je reageert wel vaker naief (lees dom). En als je niet wilt dat mensen op je posts reageren moet je niet in een openbaar forum gaan posten.
En waarom ben ik naief?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |