Ik drink niet (meer) (dat klinkt alsof ik een alcohollist ben/wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hij staat neit in het krantje. Chocolade melk tijdens carnaval, tja dat kan ook nog (A).
Dat zullen we hier toch nooit denkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik een alcohollist ben/was
albergen, tubbergen, bornerbroek, reutum, enter, weerselo, zenderen, saasveld, ochtrupquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, Albergen, Geesteren , en rosenmontag in Oldenzaal.
Tja er zijn altijd mensen die het beter doen dat de rest ;p.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef haakon het volgende:
[..]
albergen, tubbergen, bornerbroek, reutum, enter, weerselo, zenderen, saasveld, ochtrup
reutumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef haakon het volgende:
[..]
albergen, tubbergen, bornerbroek, reutum, enter, weerselo, zenderen, saasveld, ochtrup
Waar ga je naar toe dan in Oldenzaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zullen we hier toch nooit denken.
Direct mijn leeftijd er weer bij halen heah.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Carnaval
En om even terug te komen op fan van Michael. Ik ben fan, al voor zijn dood, trouwens. Maar ik kan er ook inkomen dat mensen het na zijn dood zijn geworden. De muziek werd overal grijs gedraaid, was overal te horen, gezien het prachtige muziek is, ben je snel 'fan'. Al zijn die kindjes van 10 wel sneu
Die man is niet koning.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deze man is koning, maar we moeten een remix hebben voor de CV, iets te langzaam.
Het is ook niet erg om fan te zijn na zijn overlijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Carnaval
En om even terug te komen op fan van Michael. Ik ben fan, al voor zijn dood, trouwens. Maar ik kan er ook inkomen dat mensen het na zijn dood zijn geworden. De muziek werd overal grijs gedraaid, was overal te horen, gezien het prachtige muziek is, ben je snel 'fan'. Al zijn die kindjes van 10 wel sneu
Jummie, erg lekker om te krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef Samzz het volgende:
True
Damn, ik ben wel toe aan een rug, billen, benen massage
Eenschquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jummie, erg lekker om te krijgen.
Geven ook wel, mist het een mooie dame is
Ben je echt niet de enige in hoorquote:
Dat zal je mij ook nooit horen zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:04 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ben je echt niet de enige in hoor
Ik beaam hetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal je mij ook nooit horen zeggen.
bays in reutumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja er zijn altijd mensen die het beter doen dat de rest ;p.
Maar wat moet je in: Reutem, Zenderen en Saasveld? Raad van Elf ofzo?
Altijd goedquote:
Geef hem mijn adres maar danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd goed
Ik ga de masseur denk ik eens bellen.
Ja dahaaag, ik heb een massage nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Geef hem mijn adres maar dan
QFT.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:12 schreef haakon het volgende:
my name is michael is het meest belachelijke programma ooit op tv
Nog geen verstopte oren? Dat is pas killing! Heb er pas 3 weken last van gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:00 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik kan wel wat hebben.
Alleen een verstopte neus is echt killing
ik wil je wel masseren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaaag, ik heb een massage nodig
Die verstopte oren zit m in de buis van Eustachius. Daar heb ik nooit last van, alleen met extreme hoogte of drukwisselingenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Hoe maken wij het?.. Hier goed. Vanmiddag nog werken tot ergens in de avond en dan bier zoepn!
Om nog even in te haken op San
[..]
Nog geen verstopte oren? Dat is pas killing! Heb er pas 3 weken last van gehad.
Slik.. *POP* ... Neus snuiten... GGRKKRGK... En weer slikken *pop*
Zoutwater snuiven wil vaak helpen. Ook bij verstopte neus.
QFTquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, slecht geslapen zeg, werd tussendoor (rond 5 uur, 7 uur, 8 uur, 10 uur) steeds wakker
Jude was het tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey dude.
Bij een heerlijke massage?quote:
¿ quéquote:
Nou, de ene Brabant is volgende week, maar vriendinnetje sms't niet terug, dus ik weet niet of morgen carnaval doorgaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iig niet bij t slapen?
en wanneer is jousw carnaval nu?
*Mompelt iets over Hey Jude, liedje en zo*quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |