idd, droeftoeters..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alleen nu ie overleden is, is opeens iedereen een echte fan . .... .. ...
quote:
Pauper, we hadden het over MJquote:
TrueTrue, net zoals bij My name is Michael.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:52 schreef haakon het volgende:
[..]
idd, droeftoeters..
die lui hebben geen idee wie hij is, gaat ie dood, iedereen ineens fan. beetje triest
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Mdrop het volgende:
Goedenmorgen, nog 30 minuten en het is weekend .... CARNAVAL!!!
Sorry!
Das angerfist toch ?quote:
CARNAVAAAALLLLLLquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Mdrop het volgende:
Goedenmorgen, nog 30 minuten en het is weekend .... CARNAVAL!!!
Sorry!
Wij eisen uiteraard een foto!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoals de rest van de groep, dus volledig in het roze inclusief pimp badjas met bloempjes ';).
Omg, wij hebben ook allemaal zo'n roze badjasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoals de rest van de groep, dus volledig in het roze inclusief pimp badjas met bloempjes ';).
Echtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omg, wij hebben ook allemaal zo'n roze badjas
Tuurlijk, vorig jaar ook 250 foto's rijker, en dan alleen na CV albergenquote:
Ga je ook carnaval vieren @ oldenzaal?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Echt, ook van de Makro ofzo
?
[..]
Tuurlijk, vorig jaar ook 250 foto's rijker, en dan alleen na CV albergen.
Jup, Albergen, Geesteren , en rosenmontag in Oldenzaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga je ook carnaval vieren @ oldenzaal?
joah, dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zegels
het kan ook zijn: lineaal van dood
Nee Hemaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Echt, ook van de Makro ofzo
?
[..]
Tuurlijk, vorig jaar ook 250 foto's rijker, en dan alleen na CV albergen.
Mijn masterlijke pak staat niet in het foldertje ;p.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Robinhoo het volgende:
deze zou iedereen verplicht moeten luisteren voordat ze nederland inkomen die negerts.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan gaan we maar vanuit dat het anderen zijn.
* Mdrop gaat een screenshot maken!!
Hij staat neit in het krantjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Assiej het volgende:
[..]ik wacht in spanning af
Ik doe dit jaar niet aan carnaval, alleen even optocht kijken en daarna
weer lekker warm op de bank zitten met denk ik chocolade melk
9 van de 10 mensen gaan er standaard vanuit dat als je in oldenzaal woont en er vandaan komt je perse
carnaval moet vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |