Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Doet maar wat..
eigenlijk op mooi weer maar weet ook niet waar je huis woont en t staat ook zo raar bij j ouders als ik aanbel en zeg: ik heb een seksafspraak met uw dochterquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
En om even terug te komen op je laatste post: Waar wacht je op?
Daarom....quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is ook zo. En ik kan nog steeds niet ademhalen.
Omstandigheden
Oh sorry. Ik wist niet dat er wat veranderd was waardoor je ineens kans ging maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
Hela, je komt wel een beetje ongelegen
hmm weet jy meer dan ik weet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik wist niet dat er wat veranderd was waardoor je ineens kans ging maken.. Ik wacht wel even dan.
Mag ik nu wel even antwoorden, ga ik daarna weer weg.quote:
en wat zegt jou mensenkennis en sociaal inzicht over mij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik nu wel even antwoorden, ga ik daarna weer weg.
Ik weet niets. Ik heb gewoon veel mensenkennis en sociaal inzicht.
...we don't wanna go there...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
en wat zegt jou mensenkennis en sociaal inzicht over mij?
i know, maar zo b zeggen is wel vreselijk flauwquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat je maar te plagen, schatje..
Serieuze vragen naar aanleiding van een grapje, was de aanleiding...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:18 schreef Redbaron het volgende:
i know, maar zo b zeggen is wel vreselijk flauw
hmmkay, kan ik waarderenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Serieuze vragen naar aanleiding van een grapje, was de aanleiding...
ik kreeg toch meer dan een kusje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
Lief spelen, liefjes. Anders geen kusje voor het slapen gaan
Dat moest sowieso al met een mondkapje op, poppedopje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
Lief spelen, liefjes. Anders geen kusje voor het slapen gaan
Dan krijg je m met mondkapje ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat moest sowieso al met een mondkapje op, poppedopje.
Ik ga altijd uit van mijn eigen kwaliteiten. Dan snij je jezelf ook in de vingers dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
Dan krijg je m zonder mondkapje ook niet.
Ik vind wel iemand andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van mijn eigen kwaliteiten. Dan snij je jezelf ook in de vingers dus..
Ik wilde niet arrogant overkomen... Vandaar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je die zoeken dan? Ik heb er nog een stuk of wat in de gang staan hier.
Wat voor opdracht?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Assiej het volgende:
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Opdracht is af![]()
(Niet zoals ie hoort te zijn maar een beetje een mislukte look-a-like) Who cares
School - Illustratorquote:
maakt niet uit, pics please:Pquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zekuurr San![]()
Yea! Me is happy..
En nu showeren of even heerlijk baderen en daarna showeren...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geld gegeven. Moeder moest huilen
120quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Nath, hoeveel is het uiteindelijk geworden?
Mooi zoquote:
Heb begrepen dat ze vanuit de scholen al een heleboel hadden gekregenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo
Hebben ze nog behoefte aan speelgoed? Want, dan zal ik mama eens vragen wat er weg kan/mag. Wij hebben te veel troep...
Of Haïti?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
In dat geval, gaat het naar Roemenië of zo
Oldskoolquote:
Chaggie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
Dat is duidelijk ja.
Ja. En ze ziet eruit alsof ze door een gehaktmolen is gehaald. Welk deel vond je ook weer geil?quote:
vanaf de schouders naar onderquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En ze ziet eruit alsof ze door een gehaktmolen is gehaald. Welk deel vond je ook weer geil?
Onder de 11 is van papa zelf.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 11, beslissen ze zelf.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Onder de 11 is van papa zelf.
Hoe is het met jou verder?quote:
Slechtquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe is het met jou verder?
Leslie Nielsenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Steve Martin film?
Ik dacht echt ff van "waar de fak heeft ze het overquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeel erg bedankt lieve San, Justin en Wouter
wanneer nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Redbaron het volgende:
markooooo![]()
![]()
Oldenzaal: wanneer is carnaval?
joah in alberge misschien, ik hoor van meer kanten weekend vd 12equote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
Zie je wel! Ik zei toch dit weekend, Bas
wat maakt het uit? vraag dat maar in brabant topicquote:
Vanaf de 12e!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah in alberge misschien, ik hoor van meer kanten weekend vd 12e
Dat maakt zoveel uit of san wel of niet meegaat naar amersfoortquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wat maakt het uit? vraag dat maar in brabant topic
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat maakt zoveel uit of san wel of niet meegaat naar amersfoort
Wat is er precies anders aan dan ben benieuwd... meer bier kan niet, en daar gaat het omquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
Glanerbrug ook. Maar carnaval in Brabant is anders dan hier heb ik begrepen...
Volgensmij duurt het daar sowieso veel langer. Maar ik weet t niet zeker, want ik ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er precies anders aan dan ben benieuwd... meer bier kan niet, en daar gaat het om
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik krijg steeds meer berichten dat carnaval idd de 14e isAlleen van m'n vriendin hoor ik niks.
Bah.
hoe dan ook, t word een feestje dit weekend want ik krijg gelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
Nou, als m'n vriendin nu eens stopt met werken en me terug sms't
huh?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:47 schreef Samzz het volgende:
Nee, want als ik ga slapen vermoord ik mezelf, denk ik
jah nee dan snap ik t. Dacht om wat we op msn besprekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kan nauwelijks ademhalen
En ja, ik overdrijf.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
Jawel. Morgen flink stomen. Mama gaat Vicks halen. Dus ik ben zaterdag gewoon gezond, vind ik.
De koorts negeren we gewoon.
hier niet want die glijd uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
want er liep een witte eend op het midden van de weg.
Markoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
want er liep een witte eend op het midden van de weg.
Zeurzakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil niet werken
Mocht hier nog niet op gereageerd zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Redbaron het volgende:
markooooo![]()
![]()
Oldenzaal: wanneer is carnaval?
Ik ben vandaag niet op school te vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mocht hier nog niet op gereageerd zijn
14 Februari, Valentijns dag
9 van de 10 mensen gaan dan ook als 'doctor love' etc
Ik dacht er net nog aan toen ik de school binnen staptequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet op school te vinden.Beroerd enzo.
Je hebt ze nu toch wel een ongelofelijke trap in hun ballen gegeven of niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:18 schreef Assiej het volgende:
Even stoom afblazen.
Gisteren zo hard moeten werken..
2 Lui uit mn klas en ik moeten een opdracht maken
omdat we vrijstelling voor een bepaald vak hebben,
Ik heb gisteren vanaf 10 uur tot savonds half 10 in mijn fucking pyjama gezeten
om die opdracht proberen te maken
zelfs machiel had me geholpen(ook die kwam er maar moeilijk uit)
Kom ik net op school, klasgenootje heeft hem helemaal af
komt die andere jongen eraan en slijmt bij hem en mag hem zo gratis en voor niks hebben!!
(Zijn vriendjes van elkaar)
En ik maar werken aan die klote opdracht, fucking unfair.
(Sorry moest er even uit)
Nog een voorbeeld met precies dezelfde jongen.
We hadden toetsweek gehad en mochten de toetsen even inzien, hij had 2 vakjes open gelaten in de toetsweek en meneer heeft ze na die tijd ingevuld en is naar de leraar gegaan en zei " U heeft het niet goed na gekeken," En huppaa meneer kreeg weer punten erbij op.
Ik heb niks tegen buitenlanders maar het zijn wel elke keer dezelfde die het doen
I wish, ik heb mezelf aangeleerd om tot 10 te tellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Je hebt ze nu toch wel een ongelofelijke trap in hun ballen gegeven of niet?
Momentje, ff mijn kisten aantrekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
I wish, ik heb mezelf aangeleerd om tot 10 te tellen
Jij mag me wel helpen ?
Hij woont in enschede zelf dus geen idee.quote:
Yea baby, laat ze maar zingen als MJquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Momentje, ff mijn kisten aantrekken
Huh? Moeten ze dood dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yea baby, laat ze maar zingen als MJ
fuck, nu is die gast zelf nog op de radio ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zei Zingen als MJ ...
zo hoog in de noten/klanken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:36 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
fuck, nu is die gast zelf nog op de radio ook
zei ik gister ook alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Je hebt ze nu toch wel een ongelofelijke trap in hun ballen gegeven of niet?
Nu mag je hem van mij er ook bij meppenquote:
eens. Gaat ie weer een beetje ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nu mag je hem van mij er ook bij meppen
hij wil dat ik een opdracht ga maken die hier de eerste jaars ook moeten doen
w-t-f. is ie sick ofzo
Hij laat me eerst een opdracht in illustrator maken
en daarna moet ik basis dingen over de Pentool doen
rot op man gast. serieus ga ander werk zoeken
Nee hoor, ben nu nog steeds geen fanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Assiej het volgende:
[..].. Is het erg als ik zeg dat ik er een kleine 'fan' van ben ?
"This is it" was ook echt tof om te zien..
Alleen nu ie overleden is, is opeens iedereen een echte fan . .... .. ...
idd, droeftoeters..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alleen nu ie overleden is, is opeens iedereen een echte fan . .... .. ...
quote:
Pauper, we hadden het over MJquote:
TrueTrue, net zoals bij My name is Michael.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:52 schreef haakon het volgende:
[..]
idd, droeftoeters..
die lui hebben geen idee wie hij is, gaat ie dood, iedereen ineens fan. beetje triest
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Mdrop het volgende:
Goedenmorgen, nog 30 minuten en het is weekend .... CARNAVAL!!!
Sorry!
Das angerfist toch ?quote:
CARNAVAAAALLLLLLquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Mdrop het volgende:
Goedenmorgen, nog 30 minuten en het is weekend .... CARNAVAL!!!
Sorry!
Wij eisen uiteraard een foto!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoals de rest van de groep, dus volledig in het roze inclusief pimp badjas met bloempjes ';).
Omg, wij hebben ook allemaal zo'n roze badjasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoals de rest van de groep, dus volledig in het roze inclusief pimp badjas met bloempjes ';).
Echtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omg, wij hebben ook allemaal zo'n roze badjas
Tuurlijk, vorig jaar ook 250 foto's rijker, en dan alleen na CV albergenquote:
Ga je ook carnaval vieren @ oldenzaal?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Echt, ook van de Makro ofzo
?
[..]
Tuurlijk, vorig jaar ook 250 foto's rijker, en dan alleen na CV albergen.
Jup, Albergen, Geesteren , en rosenmontag in Oldenzaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga je ook carnaval vieren @ oldenzaal?
joah, dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zegels
het kan ook zijn: lineaal van dood
Nee Hemaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Echt, ook van de Makro ofzo
?
[..]
Tuurlijk, vorig jaar ook 250 foto's rijker, en dan alleen na CV albergen.
Mijn masterlijke pak staat niet in het foldertje ;p.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Robinhoo het volgende:
deze zou iedereen verplicht moeten luisteren voordat ze nederland inkomen die negerts.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan gaan we maar vanuit dat het anderen zijn.
* Mdrop gaat een screenshot maken!!
Hij staat neit in het krantjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Assiej het volgende:
[..]ik wacht in spanning af
Ik doe dit jaar niet aan carnaval, alleen even optocht kijken en daarna
weer lekker warm op de bank zitten met denk ik chocolade melk
9 van de 10 mensen gaan er standaard vanuit dat als je in oldenzaal woont en er vandaan komt je perse
carnaval moet vieren
Ik drink niet (meer) (dat klinkt alsof ik een alcohollist ben/wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hij staat neit in het krantje. Chocolade melk tijdens carnaval, tja dat kan ook nog (A).
Dat zullen we hier toch nooit denkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik een alcohollist ben/was
albergen, tubbergen, bornerbroek, reutum, enter, weerselo, zenderen, saasveld, ochtrupquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, Albergen, Geesteren , en rosenmontag in Oldenzaal.
Tja er zijn altijd mensen die het beter doen dat de rest ;p.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef haakon het volgende:
[..]
albergen, tubbergen, bornerbroek, reutum, enter, weerselo, zenderen, saasveld, ochtrup
reutumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef haakon het volgende:
[..]
albergen, tubbergen, bornerbroek, reutum, enter, weerselo, zenderen, saasveld, ochtrup
Waar ga je naar toe dan in Oldenzaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zullen we hier toch nooit denken.
Direct mijn leeftijd er weer bij halen heah.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Carnaval
En om even terug te komen op fan van Michael. Ik ben fan, al voor zijn dood, trouwens. Maar ik kan er ook inkomen dat mensen het na zijn dood zijn geworden. De muziek werd overal grijs gedraaid, was overal te horen, gezien het prachtige muziek is, ben je snel 'fan'. Al zijn die kindjes van 10 wel sneu
Die man is niet koning.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deze man is koning, maar we moeten een remix hebben voor de CV, iets te langzaam.
Het is ook niet erg om fan te zijn na zijn overlijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Carnaval
En om even terug te komen op fan van Michael. Ik ben fan, al voor zijn dood, trouwens. Maar ik kan er ook inkomen dat mensen het na zijn dood zijn geworden. De muziek werd overal grijs gedraaid, was overal te horen, gezien het prachtige muziek is, ben je snel 'fan'. Al zijn die kindjes van 10 wel sneu
Jummie, erg lekker om te krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef Samzz het volgende:
True
Damn, ik ben wel toe aan een rug, billen, benen massage
Eenschquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jummie, erg lekker om te krijgen.
Geven ook wel, mist het een mooie dame is
Ben je echt niet de enige in hoorquote:
Dat zal je mij ook nooit horen zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:04 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ben je echt niet de enige in hoor
Ik beaam hetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal je mij ook nooit horen zeggen.
bays in reutumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja er zijn altijd mensen die het beter doen dat de rest ;p.
Maar wat moet je in: Reutem, Zenderen en Saasveld? Raad van Elf ofzo?
Altijd goedquote:
Geef hem mijn adres maar danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd goed
Ik ga de masseur denk ik eens bellen.
Ja dahaaag, ik heb een massage nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Geef hem mijn adres maar dan
QFT.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:12 schreef haakon het volgende:
my name is michael is het meest belachelijke programma ooit op tv
Nog geen verstopte oren? Dat is pas killing! Heb er pas 3 weken last van gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:00 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik kan wel wat hebben.
Alleen een verstopte neus is echt killing
ik wil je wel masseren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaaag, ik heb een massage nodig
Die verstopte oren zit m in de buis van Eustachius. Daar heb ik nooit last van, alleen met extreme hoogte of drukwisselingenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Hoe maken wij het?.. Hier goed. Vanmiddag nog werken tot ergens in de avond en dan bier zoepn!
Om nog even in te haken op San
[..]
Nog geen verstopte oren? Dat is pas killing! Heb er pas 3 weken last van gehad.
Slik.. *POP* ... Neus snuiten... GGRKKRGK... En weer slikken *pop*
Zoutwater snuiven wil vaak helpen. Ook bij verstopte neus.
QFTquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, slecht geslapen zeg, werd tussendoor (rond 5 uur, 7 uur, 8 uur, 10 uur) steeds wakker
Jude was het tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey dude.
Bij een heerlijke massage?quote:
¿ quéquote:
Nou, de ene Brabant is volgende week, maar vriendinnetje sms't niet terug, dus ik weet niet of morgen carnaval doorgaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iig niet bij t slapen?
en wanneer is jousw carnaval nu?
*Mompelt iets over Hey Jude, liedje en zo*quote:
quote:
vanavond? in bad?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die verstopte oren zit m in de buis van Eustachius. Daar heb ik nooit last van, alleen met extreme hoogte of drukwisselingenZeezout heb ik al gedaan. Straks nog ff stomen
@ Wouter, mag ook
das klinkt niet heel positief...wassup?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
justin![]()
[..]
hai san
[..]
bashet gaat.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
vorig jaar wou ik op vakantie naar indonesie. Ging het niet door 200.000 doden door tsunami.
dit jaar wou ik naar haitti. ging niet door 300.000 doden door aardbeving
dit jaar ga k naar marrokko.
kan niet wachten
die is leukerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
vorig jaar wou ik op vakantie naar indonesie. Ging het niet door 200.000 doden door tsunami.
kan niet wachten
en nu dus wachten welke hel er in marokko losbarst.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
kan niet wachten
Hey, die postte ik gisteren ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
kan niet wachten
Idd?quote:
Waarom kom jij altijd met die slechte grappenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
kan niet wachten
die is net zo goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met die slechte grappen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is t niet clown? klinkt zelfde, schrijft t anders?
wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:48 schreef Robinhoo het volgende:
Ik trek er 1 los.
een marietjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |