jij wil een signature, ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar ik ben juist kei lief, en helemaal niet agressief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Dan gebruik je de kracht van 8quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
dit topic gaat zo hard, ik heb het niet meer in mijn macht
dat is iets wat men snel zietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
dit topic gaat zo hard, ik heb het niet meer in mijn macht
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jij wil een signature, ik niet
ga nu maar weer verder met zuigen aan je tiet50% man, 50% vrouw, 50% hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
Dit topic ging niet lang mee!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:05 schreef DeBassist het volgende:
ach en wee ik moet nu even naar de wc
spoedig openen wij slogans voor users nummer 2 !
En daarvan krijg ik jeuk aan mijn sneequote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hij heeft altijd iets te klagen
over lichaamsdelen en magen
Het proeft zuur en het proeft zout
En het is altijd berekoud
Maar het is en blijft ein eckte herr
die goeie kutbabouter
wat een klasse met die naatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
die goeie kutbabouter
hee!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En daarvan krijg ik jeuk aan mijn snee
Niet krabben, neeeeeeee!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En daarvan krijg ik jeuk aan mijn snee
hoeplekadijee op naar topic numéro 2quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hee!
ik wil helemaal niks horen over je snee!
U heeft zojuist mijn signature gemaaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
die goeie kutbabouter
helaas, 4 regels maxquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
U heeft zojuist mijn signature gemaakt![]()
![]()
het lijkt me vrijwel zeker dat dat hem wel raaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
Is ie niet wat te lang, of ga je komma's toepassen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |