quote:
Get it.quote:
Dat is wel een mooi handzaam model.quote:
* Cavia los laat lopen in de kamer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef Maisnon het volgende:
stof verschijnt waar swiffer verdwijnt
Zeikerd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeikerd, schrijf je met een d.
Dat weet M23 maar al te goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef Maisnon het volgende:
stof verschijnt waar swiffer verdwijnt
Owkeej, even de verrotte search opstarten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je moet eens zoeken naar het on nom nom nom topic uit onz.
Zaag...quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zeikerd.
[..]
Dat weet M23 maar al te goed.
paint topic, je lacht je krom. Tenminste ik welquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owkeej, even de verrotte search opstarten.
Ik voel me meer de boomstam.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om nom nom nom!
Jitzzzze, deze?
zou kunnenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om nom nom nom!
Jitzzzze, deze?
een pareltjequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om nom nom nom!
Jitzzzze, deze?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Wacht op de haiti-versie
als iemand deze niet kent dan moet je hem vooral opzoeken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je kent ook vast wel die met al die gabbers en waarom ze van die gekke bekken trekken
De Nom Nom truck was er.quote:
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je kent ook vast wel die met al die gabbers en waarom ze van die gekke bekken trekken
Wtf is dat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De Nom Nom truck was er.
[ afbeelding ]
De Nom Nom Truck, dat staat er zelfs op!quote:
Ja, maar...quote:
Ik had toen een soort mashup van 4 gabbers gemaakt die ik later op een totaal andere site tegenkwamquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat was pas een hilarisch topic![]()
whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had toen een soort mashup van 4 gabbers gemaakt die ik later op een totaal andere site tegenkwam
Ben je toch van meer dan de intro gaan houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:Mooie huidskleur lippenstift combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.![]()
![]()
Haiti?quote:
Ik googlede op "nom nom haiti" en kwam daar uit.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik googlede op "nom nom haiti" en kwam daar uit.
quote:
De intro blijft het best en de rest is niet bijster goed, maar zeker wel vermakelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben je toch van meer dan de intro gaan houden
Vexations, zo'n nieuw album van Get Well Soon, klinkt gaaf
Roze lippenstift is ook niet mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:07 schreef Mozy het volgende:
Ik vind lippenstift meestal lelijk.
Vooral als het roze of heel erg rood is ofzo.
Isnt it.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooie huidskleur lippenstift combinatie
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:Die lippenstift lijkt wel gefotoshopt man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.![]()
Jezus mina.
Die wimpers ook, ze shopt alles. ze is lelijk, klein en dik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die lippenstift lijkt wel gefotoshopt man.Jezus mina.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:DecolleteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
De tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
- huid.quote:
vuist bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON ALLEMAAL FUCKING JALOERS DAT ZE WEL ALLE BOIIIS OM DR VINGERS KAN WINDJES!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON ALLEMAAL FUCKING JALOERS DAT ZE WEL ALLE BOIIIS OM DR VINGERS KAN WINDJES!
Oke, er is een grens aan verkleinwoordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
doen :'0quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Wees blij dat ik haar hyves achtergrond niet post, staat ze in badpak.
En dat die al die bois hun vuist in haar kunnen stoppen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
En dat die al die bois hun vuist in haar kunnen stoppen.
GMTA!quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
die heeft wel veel on nom nom nom gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik las pokemontoernooi.quote:
Jezelf heulemaal volstouwen terwijl die arme kindjes niks te vreten hebben!quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]WAT ZEI IK NOU DAARNA?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jonge, ik had m'n pagina nog niet gerefreshed.quote:
wat is nou weer een pokemontoernooi?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las pokemontoernooi.
[..]
Jezelf heulemaal volstouwen terwijl die arme kindjes niks te vreten hebben!
[..]Die is zich alvast aan het kleuren voor de OS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]Oranje huidskleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Goede vraagquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is nou weer een pokemontoernooi?
Een soort van rekenkamp maar dan anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is nou weer een pokemontoernooi?
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een soort van rekenkamp maar dan anders.
[ afbeelding ]
Ik verstikte me tijdens het lachen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ze had net een worteltjestaart op voor haïti
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verstikte me tijdens het lachen.
quote:
GM... ahh, fuck it.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verstikte me tijdens het lachen.
die zie ik niet hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
GM... ahh, fuck it.
Ik faal niet alleen met tentamens maar ook met signatures.
Het moest toch een keer boven tafel komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die zie ik niet hier.
Door al die gmta's gaan mensen straks nog denken dat jij mijn kloon bent
O nom nom nomquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ze had net een worteltjestaart op voor haïti
hou m alsjeblieft onder de tafel, wil je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het moest toch een keer boven tafel komen.
Ik zei "boven tafel..."
Nom nom nom is het nieuwe boem lauw. Ik zeg het nu in elk geval. :$$$$$$$$quote:
Maar het klonk wel raar, gisteren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nom nom nom is het nieuwe boem lauw. Ik zeg het nu in elk geval. :$$$$$$$$
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hou m alsjeblieft onder de tafel, wil je?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat 'eten voor haïti' schoot bij haar in het verkeerde keelgat
Ja, gisteren, wtf, als je dat 100 keer zegt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het klonk wel raar, gisteren.
Hey griek.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, gisteren, wtf, als je dat 100 keer zegt.
[ afbeelding ]
"HAAAAAI(ti), check m'n lauwe patta's!"
nou moest ik weer lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZEG ZOVEEL!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]jij zei iets anders dan patta's
Boem lauwwwww
Ehh... nu ik het beter zie..quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehh... nu ik het beter zie..
Zijn dat geen rubber regenbooglaarzen?
Loesoe !!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZEG ZOVEEL!
Ik kwam en kom alleen niet op dat ene woord.
BWHEHEE OP EEN WOORD KOMEN.
Ik moest denken aan de rainbow-road, star-road zal er bij hem al niet meer inzitten.quote:
Het is in elk geval top noch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehh... nu ik het beter zie..
Zijn dat geen rubber regenbooglaarzen?
zo te zien ziet die gozer genoeg sterrenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de rainbow-road, star-road zal er bij hem al niet meer inzitten.
Fatoe, man.quote:
"Nou. dat is niet lievv om te zeggen hoorrrrr!"quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zo te zien ziet die gozer genoeg sterren
Fatoe koe!quote:
maar het is wel waarquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Nou. dat is niet lievv om te zeggen hoorrrrr!"
Dat komt, omdat je watquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap werkelijk niks van deze discussie.
Daar ga je dan ook de mist in, het is geen discussie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap werkelijk niks van deze discussie.
Fatale koe.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Nou. dat is niet lievv om te zeggen hoorrrrr!"
[..]
Fatoe koe!
Dan kan je het nog wel verbloemen!quote:
Hey.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan je het nog wel verbloemen!
Dichtbij-bloemen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]Zo te zien lekt hij zn zwarte huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
M'n piemel, die heeft crack alleen.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n piemel, die heeft crack alleen.
"Lalalala"quote:
Die inderdaad. Al zo vaak gezien en nog steeds moet ik er mn lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Lalalala"
"Lalaalla"
"Schikt het?"
"Nee!"
Ja, wanneer krijgen wij de naaktpics van Crack? Nou mag dat toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n piemel, die heeft crack alleen.
Hey Lot!quote:
Ik heb alleen maar foto's dat ze een burkini aan heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wanneer krijgen wij de naaktpics van Crack? Nou mag dat toch?
Oh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar foto's dat ze een burkini aan heeft.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:51 schreef Devvie het volgende:
Mn pa door huis:
'ik heb een zachte G maar ook een harde L, ook een harde L'
Die heb ik er zelf opgeshopt.quote:
Geniaal !quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moest aan Bert Visscher denken en zijn bloemschikken
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:51 schreef Devvie het volgende:
Mn pa door huis:
'ik heb een zachte G maar ook een harde L, ook een harde L'
Wie is Sanne?quote:
Heet jij Pleuni dan? Dacht alleen Smart_ass alleen dan zonder de i.quote:
Ze heeft iig een nieuwe coupe.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die hele show is geniaal, ik ga binnenkort dat dvdtje maar weer eens kijken.
Europa: lekker belangrijk.quote:
Nee johquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heet jij Pleuni dan? Dacht alleen Smart_ass alleen dan zonder de i.
'altijd een helm op doen'quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Die gast is zo hyperactief
Ik zou haar schoppen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Een kutwijf op msn, maar ze snapte mn grapje niet
Ja, toen was ze dus niet meer knap. Net zoiets als dat zo iemand Duits blijkt te zijn ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee johHij postte vanmiddag ook al over een heel knap meisje in de werkgroep die Pleuni heette
"Vlieg!"quote:
nou moest ik weer lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Vlieg!"
- "Kan ik niet."
"Te laat!"
*Baf.
Knap je daar echt op af ja?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, toen was ze dus niet meer knap. Net zoiets als dat zo iemand Duits blijkt te zijn ofzo.
Ik voel me vooral raar. Maar dat zal wel door de coffeeshop hieronder komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou hè? Voel jij je al europeaan?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, toen was ze dus niet meer knap. Net zoiets als dat zo iemand Duits blijkt te zijn ofzo.
Toen ik dat voor het eerst zag...quote:
Ik vind het ook wel erg kortzichtig tbh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Knap je daar echt op af ja?Arm meisje
vreemde koffie hebben ze daarquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik voel me vooral raar. Maar dat zal wel door de coffeeshop hieronder komen.
toen piste ik bijna in mn broek van het lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik dat voor het eerst zag...![]()
![]()
![]()
Geen zuivere koffie in ieder geval.quote:
Gelukkig ben ik zindelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
toen piste ik bijna in mn broek van het lachen
Normaal word ik er actief van, hier alleen maar duf.quote:
Nou ik zou wel even twee keer moeten nadenken ja. Maar echt afknappen was niet echt aan de orde, ik heb al meer dan een jaar een vriendinquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Knap je daar echt op af ja?Arm meisje
Eerst crack en nu 4ebe?quote:
Ahhh kquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou ik zou wel even twee keer moeten nadenken ja. Maar echt afknappen was niet echt aan de orde, ik heb al meer dan een jaar een vriendin
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:05 schreef Zotheid het volgende:
FUCK JOU MIRJAM!!!
Trek aan haar haren.quote:
En als ik nou gemilimeterd haar heb?quote:
Dat doe ik om meerdere redenen niet.quote:
Visual heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als ik nou gemilimeterd haar heb?
havequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WHAT HAVE BEEN SEEN, CANNOT BE UNSEEN.
Sanne ziet er vrij appart uit.
Ik zou het niet weten.quote:
Dan toch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als ik nou gemilimeterd haar heb?
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
appartquote:
Has.quote:
Hoi JBquote:
Het is ook typisch iets voor vrouwen om te doen.quote:
Dat is dan 20cent, dankjewelquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* visual heeft met pincet.quote:
Nou, als dat ding aan staat kun je hem niet meer instellen of uit doen.quote:
apart.quote:
Sanne ziet er apart uit, maar ik weet niet wie dat isquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi JB![]()
Ja, wat hebben we gemist, eigenlijk?
Ik zie t wel, niet erg handigquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is ook typisch iets voor vrouwen om te doen.
Of wel, maar dan maar 2 keer per persoon.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, als dat ding aan staat kun je hem niet meer instellen of uit doen.
Leg het uit dan!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is ook typisch iets voor vrouwen om te doen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of wel, maar dan maar 2 keer per persoon.
Kijk eens naar waar het aan/uit knopje hangt.quote:
Iemand die Devvie op MSN heeft. Meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sanne ziet er apart uit, maar ik weet niet wie dat is
Er zijn kennelijk mensen die brillen op doen, zonder glazen.quote:
Kom maar halen.quote:
Of hun bril kapot maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk mensen die brillen op doen, zonder glazen.
Of met glazen en zonder sterkte...
Onpraktisch lijkt me dat.
Ja, en onlogischquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk mensen die brillen op doen, zonder glazen.
Of met glazen en zonder sterkte...
Onpraktisch lijkt me dat.
Ohja..quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kijk eens naar waar het aan/uit knopje hangt.
Vertel !quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik om meerdere redenen niet.
Ja, dat moet je ook niet doen.quote:
Oeh, ik weet nog hoe ik mijn eerste spreekbeurt hield.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en onlogisch
Ik heb net mn dochter geholpen met r spreekbeurt, ze is heel zenuwachtigen ze heeft nog een week
Nee, ik moet over drie weken terug, niet vandaag was niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, ik weet nog hoe ik mijn eerste spreekbeurt hield.
Over cavia's![]()
Heb je je kroon nu?
Donald duck is cwl, die verslond ik vroeger.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik moet over drie weken terug, niet vandaag was niet helemaal duidelijk
Die van haar gaat over Donald Duck.
Ik weet mijn eerste niet meer, maar heb ooit gedaan over cheetahs, over Keizerspinguins, over AIDSverder weet ik t niet meer allemaal
Dat had ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donald duck is cwl, die verslond ik vroeger.
Al mijn spreekbeurten gingen vast over dieren
Nee. Ik denk dat je het zelf ook wel weet.quote:
Bloemetje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet doen.
Wie ??
Acda & De Munnik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
zonder hem, zonder herman
Want die had 'm net verkoooocht
Nee, vertel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je het zelf ook wel weet.
[..]
Bloemetje.
Wel creatief: iets anders --> aidsquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik ookMaar toen wilde ik een keer iets anders en werd het AIDS
Ze leest ze ook heel veel. We hebben een exemplaar van de eerste Nederlandse om te laten zien en misschien een stukje van de eerste tekenfilm en ze heeft de stamboom, wordt wel leuk
Ja, het is best een vreemde stapquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel creatief: iets anders --> aids![]()
Het lijkt mij gewoon niet verstandig.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon niet verstandig.
Welke van de drie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
wanneer gaat de cavia dood?
Ik hoop nog lang niet.quote:
Maarja...quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:31 schreef Zotheid het volgende:
Het volgende bericht kan niet worden afgeleverd:
JA
Hm
msnquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:31 schreef Zotheid het volgende:
JA
Hm
Succes !quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef Mozy het volgende:
Ik zoek muziek.
Hoe vaak we die vroeger niet hebben lastig gevallen.quote:
Dat.quote:
'Wat kan ik voor u vinden?'quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe vaak we die vroeger niet hebben lastig gevallen.
topickillerquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja best wel he. Maar ik dacht kom is kijken hoe het in de good old KLB SC is
quote:
Leverworstquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
waarom zit er in leverworst wel lever en in boterhamworst geen boterham?
ZH: Ik wil hierbij een plaatje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leverworst![]()
Zal ik antwoorden?
Omdat, je anders boterham met boterham eet en dat is niet lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ZH: Ik wil hierbij een plaatje.
4EBE:Do it faggot
Nee, je bent al oud.quote:
Ik dacht dat je vriendin er zou zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Lamon. het volgende:
Mijn allereerste PC ooit had een harde schijf van 6Gb.
Een vriend van mij zei toen heel overtuigend, dat ik dat nooit vol zou krijgen.
Omdat mijn nieuwe laptop best wel game-geschikt is, heb ik de afgelopen dagen wat spellen geinstalleerd, zoals UT3, Bioshock, Burnout Paradise, gewoon wat net niet nieuwe games, zeg maar.
Die gemiddelde grootte van zo´n spel is ZEVEN FUCKING GIGABYTE, dat betekent dus dat mijn eerst pc te weinig ruimte had voor 1 spel.
Ik word oud.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ZH: Ik wil hierbij een plaatje.
4EBE:Do it faggot
maar waarom heet het dan boterhamworst? Is het spontaan niet maar te eten als je het op een cracker legt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat, je anders boterham met boterham eet en dat is niet lekker
dank je, maar ik bedoelde eigenlijk een ander plaatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vriendin er zou zijn?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KIPS!
OMG VROEGER HAD JE DISKETTE'S VAN 1,44MB EN DAAR PASTE VROEGER EEN SPELLETJE OP EN NU HEB JE DISKS VAN 50GB!!!!!!!1324OMFGBBQCHICKENKIPSWORST!!!!11EINZquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1324OMFGBBQCHICKENKIPSWORST!!!!11EINZ
Ik zocht op "ander plaatje" en kreeg dit:quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dank je, maar ik bedoelde eigenlijk een ander plaatje
Omdat het geen crackerworst heet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar waarom heet het dan boterhamworst? Is het spontaan niet maar te eten als je het op een cracker legt?
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:PPP/Museum/Boterhamworst"quote:Boterhamworst
Ingrediënten: Varkensmaag Koeienhersenen Koeienogen Stierenhuid Gestampte kuikens (veren niet inbegrepen) Varkensneus
Bereidingswijze: De koeien worden gemolken en gelijktijdig van hun ogen en hersenen ontdaan. Deze worden in een stieren huid gewikkeld en aan varkens gevoerd. Door het goede kauwen van het varken zult u geen complete ogen vinden. Twee dagen na het eten van de 'gevulde stierenhuid' worden de magen uit de eigenaars gehaald. De kuikens worden zorgvuldig geplet op de paarden renbaan. Enkele veren kunnen dus achter blijven. De maag word geopend om de kuikens goed naar binnen te werken, met een staafmixer gaat alles door elkaar. Het geheel vord in een varkens neus gegoten en de neus word door een piano snaar van zijn eigenaar ontdaan. Hierna gaat alles twee minuten in de oven verwarmt om eventuele bacteriën te doden. Het geheel word afgekoelt in de frisse buitenlucht van Friesland. Alles word uit de varkensneus gehaald en in plakjes gesneden. Als de neus het er goed vanaf brengt kan dat dekoratie zijn.
Serveertip: Boterhamworst in een pan bakken en enkele teentjes knoflook mee bakken. Een behoorlijke ui erdoor (je moet ze niet hoeven te zoeken). Serveer met een paar blaadjes kembotie (dit zijn sla blaadjes geweekt in ferrooxide extract) Smaakt ook lekker op een Plakje brood met boter Hieraan dankt deze worst zijn naam.
Op MSN ja, hoezo die interesse in mijn vriendin?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik dacht dat je vriendin er zou zijn?
Dat is nog niet zolang geledenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Lamon. het volgende:
Mijn allereerste PC ooit had een harde schijf van 6Gb.
Een vriend van mij zei toen heel overtuigend, dat ik dat nooit vol zou krijgen.
Omdat mijn nieuwe laptop best wel game-geschikt is, heb ik de afgelopen dagen wat spellen geinstalleerd, zoals UT3, Bioshock, Burnout Paradise, gewoon wat net niet nieuwe games, zeg maar.
Die gemiddelde grootte van zo´n spel is ZEVEN FUCKING GIGABYTE, dat betekent dus dat mijn eerste pc te weinig ruimte had voor 1 spel.
Ik word oud.
Diskettes kon je ook op slot zettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG VROEGER HAD JE DISKETTE'S VAN 1,44MB EN DAAR PASTE VROEGER EEN SPELLETJE OP EN NU HEB JE DISKS VAN 50GB!!!!!!!1324OMFGBBQCHICKENKIPSWORST!!!!11EINZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |