_!quote:
Get it.quote:
Dat is wel een mooi handzaam model.quote:
* Cavia los laat lopen in de kamer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef Maisnon het volgende:
stof verschijnt waar swiffer verdwijnt
Zeikerd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeikerd, schrijf je met een d.
Dat weet M23 maar al te goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef Maisnon het volgende:
stof verschijnt waar swiffer verdwijnt
Owkeej, even de verrotte search opstarten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je moet eens zoeken naar het on nom nom nom topic uit onz.
Zaag...quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zeikerd.
[..]
Dat weet M23 maar al te goed.
paint topic, je lacht je krom. Tenminste ik welquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owkeej, even de verrotte search opstarten.
Ik voel me meer de boomstam.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om nom nom nom!
Jitzzzze, deze?
zou kunnenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om nom nom nom!
Jitzzzze, deze?
een pareltjequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om nom nom nom!
Jitzzzze, deze?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Wacht op de haiti-versie
je kent ook vast wel die met al die gabbers en waarom ze van die gekke bekken trekkenquote:
als iemand deze niet kent dan moet je hem vooral opzoeken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je kent ook vast wel die met al die gabbers en waarom ze van die gekke bekken trekken
De Nom Nom truck was er.quote:
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je kent ook vast wel die met al die gabbers en waarom ze van die gekke bekken trekken
Wtf is dat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De Nom Nom truck was er.
[ afbeelding ]
De Nom Nom Truck, dat staat er zelfs op!quote:
GMTA!quote:
Ja, maar...quote:
Ik had toen een soort mashup van 4 gabbers gemaakt die ik later op een totaal andere site tegenkwamquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat was pas een hilarisch topic
!!!!!!111223quote:
whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had toen een soort mashup van 4 gabbers gemaakt die ik later op een totaal andere site tegenkwam
Goede voor in m'n signquote:
Ben je toch van meer dan de intro gaan houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Godver, hij faalt.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:Mooie huidskleur lippenstift combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.
Haiti?quote:
Ik googlede op "nom nom haiti" en kwam daar uit.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik googlede op "nom nom haiti" en kwam daar uit.
quote:
De intro blijft het best en de rest is niet bijster goed, maar zeker wel vermakelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben je toch van meer dan de intro gaan houden
Vexations, zo'n nieuw album van Get Well Soon, klinkt gaaf
Roze lippenstift is ook niet mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:07 schreef Mozy het volgende:
Ik vind lippenstift meestal lelijk.
Vooral als het roze of heel erg rood is ofzo.
Isnt it.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooie huidskleur lippenstift combinatie
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:Die lippenstift lijkt wel gefotoshopt man. Jezus mina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.
Die wimpers ook, ze shopt alles. ze is lelijk, klein en dik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die lippenstift lijkt wel gefotoshopt man. Jezus mina.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:DecolleteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:De tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zat bij mij op school.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
- huid.quote:
vuist bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON ALLEMAAL FUCKING JALOERS DAT ZE WEL ALLE BOIIIS OM DR VINGERS KAN WINDJES!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON ALLEMAAL FUCKING JALOERS DAT ZE WEL ALLE BOIIIS OM DR VINGERS KAN WINDJES!
Oke, er is een grens aan verkleinwoordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
doen :'0quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Wees blij dat ik haar hyves achtergrond niet post, staat ze in badpak.
Een vuist in dr kut?quote:
En dat die al die bois hun vuist in haar kunnen stoppen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
En dat die al die bois hun vuist in haar kunnen stoppen.
GMTA!quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
die heeft wel veel on nom nom nom gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik las pokemontoernooi.quote:
Jezelf heulemaal volstouwen terwijl die arme kindjes niks te vreten hebben!quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]WAT ZEI IK NOU DAARNA?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jonge, ik had m'n pagina nog niet gerefreshed.quote:
wat is nou weer een pokemontoernooi?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las pokemontoernooi.
[..]
Jezelf heulemaal volstouwen terwijl die arme kindjes niks te vreten hebben!
[..]Die is zich alvast aan het kleuren voor de OS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]Oranje huidskleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Goede vraagquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is nou weer een pokemontoernooi?
Een soort van rekenkamp maar dan anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat is nou weer een pokemontoernooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |