Oh dan heeft Google voor het SSL certificaat betaald voor jequote:
Gebruik dan iGmail. Heb je alles gewoon als conversatie ipv de Outlook-layout van de standaard app. iGmail pusht ook, maar je kan ook mails laten pushen door je standaard-app en bekijken vanuit iGmail.quote:
Als je nog even tot juli wacht mag je m'n 3G voor 250 euro hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef LeNick het volgende:
Ha iPhone luitjes,
Heb al anderhalf jaar een iPod Touch en gebruik hem dagelijks uitbundig. Nu loop ik echter nog met én een mobiel te sjouwen én een iPod Touch.. De iPhone zal uitkomst bieden hierop, maar voordat ik overga tot aanschaf (ik wil een 2e hands, liefst zo nieuw mogelijk) heb ik nog een paar vraagjes. Hoe zit het met de garantie als je hem 2e hands koopt? Als de bon aanwezig is is het oké?
Misschien neem ik wel een 2G, hoe is 2G internet vergeleken bij 3G? Internet blijft vooral bij NU app, VI app, hotmail en Fok forum. Op m'n iPod Touch wifi werkt dat allemaal vloeiend, is dit met 2G zo'n achteruitgang dat je bijna je iPhone weggooit?![]()
Punt is dat ik een iPhone 2G kan kopen voor ¤180 ongeveer, en voor een 3G kan je toch wel makkelijk bijna ¤150 meer betalen (als ik kijk op Marktplaats..). Is dat het wel waard? Het gaat me er vooral om dat ik nu dit kan vervangen voor m'n iPod Touch en dat ik onderweg in de metro en op school e.d. kan internetten..
Alvast bedankt!
In juli, mocht het revolutionair zijn, neem ik alsnog een abonnement.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Als je nog even tot juli wacht mag je m'n 3G voor 250 euro hebben.
Igmail is helemaal niet fijner dan de standaard mail appquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Gebruik dan iGmail. Heb je alles gewoon als conversatie ipv de Outlook-layout van de standaard app. iGmail pusht ook, maar je kan ook mails laten pushen door je standaard-app en bekijken vanuit iGmail.
http://www.iphoneclub.nl/(...)hone-applicatie-uit/quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
Reactie ontvangen op mijn mail naar de ING.
[..]
Ik kreeg terug:
[..]
Nou, hartelijk bedankt.
Vetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog niet. Hij is wel in de maak.
Omdat KPN en vodafone ook iphone abbo's mogen afsluiten, en ze je als klant niet kwijtwillen. Met andere woorden: NIET doen. T-mobile zuigt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile
Omdat ik zo'n goede klant waswilde ze mijn abo wat in juni verloopt alvast verlengen en me een 3GS 'cadeau' doen.
Graag jullie mening over waarom ik dit wel of niet zou moeten doen
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile
Omdat ik zo'n goede klant waswilde ze mijn abo wat in juni verloopt alvast verlengen en me een 3GS 'cadeau' doen.
Graag jullie mening over waarom ik dit wel of niet zou moeten doen
Dank jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:43 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076
Hoeveel was je kwijt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb zojuist een 3g gekocht voor mijn vriendin. Deze is nu bezig met 'alle instellingen herstellen en bestanden wissen' hoe lang duurt dit? Echt 2 uur???
Oh damn, had ik die maar. Als ik op mensen reageer zijn het meestal neppe iPhones.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef LeNick het volgende:
Mooie prijs, ik zie er veel voor 350~ weggaan.. Zelf heb ik nu een 8GB voor ¤200 gescoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |