Ik heb hem niet geupdate naar 3.1.3quote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Skv het volgende:
Waarom heb je überhaupt de upgrade van 3.1.2 naar 3.1.3 gedaan eigenlijk? Het kan best zijn dat daardoor pushfix niet werkt. Het lijkt me stug dat je 'm terug kan zetten naar 3.1.2, als je niet je handtekening-ding op de Cydia-server hebt opgeslagen.
handleiding
Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Tamaartje het volgende:
Het terugzetten lukte helaas niet omdat we de shsh code niet hebben
Dit is sinds 4 feb niet meer te krijgen.. helaas![]()
Toch maar dat ticket invullen dan...
Hij heeft volgens mij die key niet opgeslagen (ik geef even door wat ik hier door krijg van degene die het probeerde) We hebben de Iphone vrijdagavond opgehaald, en volgens mij is het sinds donderdag niet meer mogelijk die keys aan te vragen...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.
Hij heeft wel een punt denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Je kan toch SSL beveiliging aanzetten toch? Of is dat niet voldoende?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Ik kreeg terug:quote:Vraag : Een goedenavond,
Naar aanleiding van een artikel welke ik net tegen kwam (http://www.iphoneclub.nl/59107/uitgebreide-preview-bankieren-applicatie-rabobank/), heb ik besloten even een e-mail te sturen.
Rabobank bied sinds enige weken een eigen applicatie aan voor de iPhone waarmee internetbankieren erg makkelijk is. Geld overmaken kan snel en veilig, evenals het saldo checken en meer van dit soort zaken. Voor meer informatie kunt u bovenstaande artikel doorlezen.
Aangezien ING zelf iPhones aanbiedt aan studenten die maandelijks een vast bedrag op de rekening storten en een groot deel van de studenten een iPhone heeft, vroeg ik mij af of ING een soortgelijke applicatie aan zal gaan bieden.
Op dit moment is het erg onhandig om online te bankieren via de iPhone. De site mijn.ing.nl is niet geschikt voor weergave op de telefoon en om simpel geld overmaken duurt al gauw vijf tot tien minuten op die manier. Ik zou graag zien dat er een applicatie komt waarmee dit -uiteraard veilig- mogelijk is.
Alvast mijn hartelijke dank voor uw antwoord.
Nou, hartelijk bedankt.quote:Geachte heer,
Om met Mijn ING te kunnen werken moet u beschikken over:
- PC met modem, kabel- of ADSL-aansluiting
- Internetabonnement
- Minimale schermresolutie van 800x600
Aanbevolen configuraties:
Windows Vista Home Premium + Internet Explorer 7 en 8
Windows Vista Business + Internet Explorer 7 en 8
Windows 7 + Internet Explorer 8
MacOS 10.5 + Firefox 3
Daarnaast ondersteunt de ING:
Windows XP ServicePack 3 + Internet Explorer 6, 7 en 8 of Firefox 3
Windows Vista Home Premium + Firefox 3
Windows Vista Business + Firefox 3
MacOS 10.4 en hoger + Firefox 3 of Safari 3
Ubuntu LTS 8.04 + Firefox 3
De ING ondersteunt geen andere systemen. Het is mogelijk dat Mijn ING wel werkt onder andere systemen. De ING kan dan echter geen volledige werking garanderen.
Wij hebben uw suggestie geregistreerd. Deze zal worden meegenomen in het verbeteringsproces van Mijn ING.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Manager Verkoop en Service
Die aanbevolen configs ookquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
Reactie ontvangen op mijn mail naar de ING.
[..]
Ik kreeg terug:
[..]
Nou, hartelijk bedankt.
Hij kan gelijk hebben, de mailserver moet wel SSL ondersteunen. De meeste doen dit, en dan kan je gewoon de optie SSL aanzetten in je instellingen op de iPhone.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
tjeuz, dat is wel zeldzaam offtopic en nutteloos!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
Reactie ontvangen op mijn mail naar de ING.
[..]
Ik kreeg terug:
[..]
Nou, hartelijk bedankt.
Hoe doe ik dit? (Ik heb Gmail)quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Hij kan gelijk hebben, de mailserver moet wel SSL ondersteunen. De meeste doen dit, en dan kan je gewoon de optie SSL aanzetten in je instellingen op de iPhone.
klopt...maar de reactie van ING is offtopic en nutteloosquote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Offtopic toch niet. Het gaat toch om een iPhone gerelateerd vraag?
Was even mijn frustratie. Wilde hier even mededelen dat ik achter zo'n app aan zit te vangen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
klopt...maar de reactie van ING is offtopic en nutteloos
Laten we even jouw bijdrage aan deze reeks gaan analyseren, nerd.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
tjeuz, dat is wel zeldzaam offtopic en nutteloos!
Uhm, Abbadon zegt het ook al, maar volgens mij bedoelde ze niet jouw post, maar de reply van de ING!!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Laten we even jouw bijdrage aan deze reeks gaan analyseren, nerd.
In dat geval bedoel ik het niet zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, Abbadon zegt het ook al, maar volgens mij bedoelde ze niet jouw post, maar de reply van de ING!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |