abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 19:33:19 #101
67670 Skv
Cynist.
pi_77738839
Waarom heb je überhaupt de upgrade van 3.1.2 naar 3.1.3 gedaan eigenlijk? Het kan best zijn dat daardoor pushfix niet werkt. Het lijkt me stug dat je 'm terug kan zetten naar 3.1.2, als je niet je handtekening-ding op de Cydia-server hebt opgeslagen.

handleiding
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77739045
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Skv het volgende:
Waarom heb je überhaupt de upgrade van 3.1.2 naar 3.1.3 gedaan eigenlijk? Het kan best zijn dat daardoor pushfix niet werkt. Het lijkt me stug dat je 'm terug kan zetten naar 3.1.2, als je niet je handtekening-ding op de Cydia-server hebt opgeslagen.

handleiding
Ik heb hem niet geupdate naar 3.1.3
Ik heb gewoon 3.1.2 gebruikt maar het werkt dus niet..
Omdat we meerdere dingen hebben geprobeerd ben ik bang dat de telefoon het allemaal niet meer snapt..
Of klinkt dat raar
Ik wil gewoon helemaal vanaf het begin beginnen... en dan met deze pushfix 2.0 meteen proberen de push te fixen...
pi_77748910
Het terugzetten lukte helaas niet omdat we de shsh code niet hebben
Dit is sinds 4 feb niet meer te krijgen.. helaas
Toch maar dat ticket invullen dan...
  zondag 7 februari 2010 @ 22:35:54 #104
67670 Skv
Cynist.
pi_77749819
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Tamaartje het volgende:
Het terugzetten lukte helaas niet omdat we de shsh code niet hebben
Dit is sinds 4 feb niet meer te krijgen.. helaas
Toch maar dat ticket invullen dan...
Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.
pi_77751172
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.
Hij heeft volgens mij die key niet opgeslagen (ik geef even door wat ik hier door krijg van degene die het probeerde) We hebben de Iphone vrijdagavond opgehaald, en volgens mij is het sinds donderdag niet meer mogelijk die keys aan te vragen...

Denk gewoon een geval van dikke pech hier
  zondag 7 februari 2010 @ 23:16:01 #106
67670 Skv
Cynist.
pi_77752278
pi_77759062
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_77766671
ITVP
pi_77769517
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Hij heeft wel een punt denk ik.
pi_77770418
quote:
Je kan toch SSL beveiliging aanzetten toch? Of is dat niet voldoende?
  maandag 8 februari 2010 @ 16:59:44 #111
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77774069
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:07 schreef Rejected het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt denk ik.
Is dat echt?
pi_77775310
Gebruik dan gewoon safari om je mail te checken als je het allemaal zo eng vindt. Al zóu het onderschept kunnen worden, echt belangrijke zaken moet je gewoon niet over de mail versturen.

Of loopt de systeembeheerder ook met een alu hoedje rond tegen de chemtrails?
pi_77775520
Reactie ontvangen op mijn mail naar de ING.
quote:
Vraag : Een goedenavond,

Naar aanleiding van een artikel welke ik net tegen kwam (http://www.iphoneclub.nl/59107/uitgebreide-preview-bankieren-applicatie-rabobank/), heb ik besloten even een e-mail te sturen.

Rabobank bied sinds enige weken een eigen applicatie aan voor de iPhone waarmee internetbankieren erg makkelijk is. Geld overmaken kan snel en veilig, evenals het saldo checken en meer van dit soort zaken. Voor meer informatie kunt u bovenstaande artikel doorlezen.

Aangezien ING zelf iPhones aanbiedt aan studenten die maandelijks een vast bedrag op de rekening storten en een groot deel van de studenten een iPhone heeft, vroeg ik mij af of ING een soortgelijke applicatie aan zal gaan bieden.

Op dit moment is het erg onhandig om online te bankieren via de iPhone. De site mijn.ing.nl is niet geschikt voor weergave op de telefoon en om simpel geld overmaken duurt al gauw vijf tot tien minuten op die manier. Ik zou graag zien dat er een applicatie komt waarmee dit -uiteraard veilig- mogelijk is.

Alvast mijn hartelijke dank voor uw antwoord.
Ik kreeg terug:
quote:
Geachte heer,

Om met Mijn ING te kunnen werken moet u beschikken over:

- PC met modem, kabel- of ADSL-aansluiting
- Internetabonnement
- Minimale schermresolutie van 800x600

Aanbevolen configuraties:
Windows Vista Home Premium + Internet Explorer 7 en 8
Windows Vista Business + Internet Explorer 7 en 8
Windows 7 + Internet Explorer 8
MacOS 10.5 + Firefox 3

Daarnaast ondersteunt de ING:
Windows XP ServicePack 3 + Internet Explorer 6, 7 en 8 of Firefox 3
Windows Vista Home Premium + Firefox 3
Windows Vista Business + Firefox 3
MacOS 10.4 en hoger + Firefox 3 of Safari 3
Ubuntu LTS 8.04 + Firefox 3

De ING ondersteunt geen andere systemen. Het is mogelijk dat Mijn ING wel werkt onder andere systemen. De ING kan dan echter geen volledige werking garanderen.

Wij hebben uw suggestie geregistreerd. Deze zal worden meegenomen in het verbeteringsproces van Mijn ING.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

Manager Verkoop en Service
Nou, hartelijk bedankt.
pi_77775647
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
[..]

Ik kreeg terug:
[..]

Nou, hartelijk bedankt.
Die aanbevolen configs ook . Mooie is dat je met Chrome een simpel formulier op de site niet kunt invullen, maar internetbankieren werkt wel gewoon .
pi_77775699
quote:
Hij kan gelijk hebben, de mailserver moet wel SSL ondersteunen. De meeste doen dit, en dan kan je gewoon de optie SSL aanzetten in je instellingen op de iPhone.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_77775850
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
[..]

Ik kreeg terug:
[..]

Nou, hartelijk bedankt.
tjeuz, dat is wel zeldzaam offtopic en nutteloos!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:01:36 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_77776464
Offtopic toch niet. Het gaat toch om een iPhone gerelateerd vraag?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 8 februari 2010 @ 18:06:57 #118
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77776605
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Cid het volgende:

[..]

Hij kan gelijk hebben, de mailserver moet wel SSL ondersteunen. De meeste doen dit, en dan kan je gewoon de optie SSL aanzetten in je instellingen op de iPhone.
Hoe doe ik dit? (Ik heb Gmail)
  maandag 8 februari 2010 @ 18:15:30 #119
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_77776928
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Offtopic toch niet. Het gaat toch om een iPhone gerelateerd vraag?
klopt...maar de reactie van ING is offtopic en nutteloos
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_77777979
tvp
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77778197
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

klopt...maar de reactie van ING is offtopic en nutteloos
Was even mijn frustratie. Wilde hier even mededelen dat ik achter zo'n app aan zit te vangen.
pi_77778455
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

tjeuz, dat is wel zeldzaam offtopic en nutteloos!
Laten we even jouw bijdrage aan deze reeks gaan analyseren, nerd.
pi_77778654
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Laten we even jouw bijdrage aan deze reeks gaan analyseren, nerd.
Uhm, Abbadon zegt het ook al, maar volgens mij bedoelde ze niet jouw post, maar de reply van de ING!!
pi_77778770
Ha iPhone luitjes ,

Heb al anderhalf jaar een iPod Touch en gebruik hem dagelijks uitbundig. Nu loop ik echter nog met én een mobiel te sjouwen én een iPod Touch.. De iPhone zal uitkomst bieden hierop, maar voordat ik overga tot aanschaf (ik wil een 2e hands, liefst zo nieuw mogelijk) heb ik nog een paar vraagjes. Hoe zit het met de garantie als je hem 2e hands koopt? Als de bon aanwezig is is het oké?

Misschien neem ik wel een 2G, hoe is 2G internet vergeleken bij 3G? Internet blijft vooral bij NU app, VI app, hotmail en Fok forum. Op m'n iPod Touch wifi werkt dat allemaal vloeiend, is dit met 2G zo'n achteruitgang dat je bijna je iPhone weggooit?

Punt is dat ik een iPhone 2G kan kopen voor ¤180 ongeveer, en voor een 3G kan je toch wel makkelijk bijna ¤150 meer betalen (als ik kijk op Marktplaats..). Is dat het wel waard? Het gaat me er vooral om dat ik nu dit kan vervangen voor m'n iPod Touch en dat ik onderweg in de metro en op school e.d. kan internetten..

Alvast bedankt!
pi_77778869
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm, Abbadon zegt het ook al, maar volgens mij bedoelde ze niet jouw post, maar de reply van de ING!!
In dat geval bedoel ik het niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')