Ok maar een Touch is dan wel weer iets minder dan een Classic wat betreft geluidskwaliteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef JDude het volgende:
Een iPhone is gewoon een iPod Touch met belfunctie. Dus eh, ja, best vergelijkbaar.
Allebei hetzelfde, alleen hebben beide een verschillend gebruikersgemak.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:45 schreef TheBountyKiller het volgende:
[..]
Ok maar een Touch is dan wel weer iets minder dan een Classic wat betreft geluidskwaliteit.
ik nog niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef D. het volgende:
Hebben jullie weleens dat Shazam een ander nummer vindt dan dat je tagt?
IM+quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Nog aangereaden apps? (zonder jailbreak)
En een handige msn client? Ebuddy zuigt
Whatsapp werkt erg goed als sms/mms alternatief. Niks inloggen/aanmelden etc. Pushnotificatie net alsof je normaal een sms krijgt. Ziet automatisch wie in je lijst ook Whatsapp heeft. Ideal om gratis met elkaar te smsen. Nu nog bellen en we hoeven in de toekomst alleen nog een internetabbonementje af te sluiten en geen belbundels meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Hier ook een tevreden IM+ gebruiker.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Ik ga denk ik ook whatsapp maar eens kopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Whatsapp werkt erg goed als sms/mms alternatief. Niks inloggen/aanmelden etc. Pushnotificatie net alsof je normaal een sms krijgt. Ziet automatisch wie in je lijst ook Whatsapp heeft. Ideal om gratis met elkaar te smsen. Nu nog bellen en we hoeven in de toekomst alleen nog een internetabbonementje af te sluiten en geen belbundels meer.
OH, jammer..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook whatsapp maar eens kopen
is maar 0,79 euro
en IM + is 7,99 ofzo.
Ik ga het ff bekijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |