Allebei hetzelfde, alleen hebben beide een verschillend gebruikersgemak.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:45 schreef TheBountyKiller het volgende:
[..]
Ok maar een Touch is dan wel weer iets minder dan een Classic wat betreft geluidskwaliteit.
ik nog niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef D. het volgende:
Hebben jullie weleens dat Shazam een ander nummer vindt dan dat je tagt?
IM+quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Nog aangereaden apps? (zonder jailbreak)
En een handige msn client? Ebuddy zuigt
Whatsapp werkt erg goed als sms/mms alternatief. Niks inloggen/aanmelden etc. Pushnotificatie net alsof je normaal een sms krijgt. Ziet automatisch wie in je lijst ook Whatsapp heeft. Ideal om gratis met elkaar te smsen. Nu nog bellen en we hoeven in de toekomst alleen nog een internetabbonementje af te sluiten en geen belbundels meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Hier ook een tevreden IM+ gebruiker.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Ik ga denk ik ook whatsapp maar eens kopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Whatsapp werkt erg goed als sms/mms alternatief. Niks inloggen/aanmelden etc. Pushnotificatie net alsof je normaal een sms krijgt. Ziet automatisch wie in je lijst ook Whatsapp heeft. Ideal om gratis met elkaar te smsen. Nu nog bellen en we hoeven in de toekomst alleen nog een internetabbonementje af te sluiten en geen belbundels meer.
OH, jammer..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook whatsapp maar eens kopen
is maar 0,79 euro
en IM + is 7,99 ofzo.
Ik ga het ff bekijken..
Ik had dit vanmiddag ook..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:11 schreef Pissie het volgende:
Ik heb sinds ik donderdag mijn Iphone unlocked heb en gejailbreakt enkel verbinding met het internet via Wifi.
Verbinding met 3G lukt absoluut niet, ik kan enkel thuis met m'n Iphone op het internet via Wifi, buiten, op m'n werk, nergens pakt hij 3G.
Overal krijg ik de foutmelding: pdp identiteit niet geaccepteerd.
Ik heb al van alles geprobeerd, en toch krijg ik het niet aan de praat. Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit op kan lossen? Op dit moment gebruik in nog Vodafone, vanaf maart gaat mijn Iphone abbo in bij T-Mobile, mss dat het dan wel vanzelf werkt? (zou het zo fijn vinden nu ook al volledig gebruik te kunnen maken van mijn Iphone)
Top!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had dit vanmiddag ook..
Dit was bij mij de oplossing:
Instellingen> Algemeen> Netwerk > Mobiel data netwerk >
APN: live.vodafone.com
Gebr naam: Vodafone
Password: Vodafone
Daarna deed die het bij mij weer
Toch fijn dat jullie allemaal zo behulpzaam zijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat zou ook mijn antwoord geweest zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan als mensen dan met het droge antwoord komen: "Dat heb ik alllaaang geprobeerd![]()
"
ZEG DAT DAN OOK VOORDAT JE DE VRAAG STELT
Maargoed, hoop dat dit idd je oplossing is.Denk erom dat het Vodafone.com is, niet .nl.
Zoveel heb ik er niet voor betaald. In het begin was hij veel goedkoper. Volgens mij een euro nog wat ofzo. Wel duur geworden zeg. Zoveel stelt dat programmaatje nou ook weer niet voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:43 schreef mug89 het volgende:
[..]
alleen 7 euro... (geen jailbreak) en dat is me ff teveel voor mappen bij mn e-mail
Ik probeerde een set vam een houseparty uit '91 te ontcijferen en kreeg wel 4 nummers door die het allemaal niet warenquote:
cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan via paypal betalen en PushFix 2.0 downloaden. Werkte voor mij prima.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
Sinds gisteravond een trotse bezitter van een Iphone 3gs 16gb
We hebben hem unlockt en gejailbreakt. Ik heb dus ook Cydia erop staan.
We wilden Push Fix gebruiken omdat dit dus niet werkte.. maar die konden we niet vinden.
We hebben nu Push Notification Fix gebruikt (fishbone)
Hierna werkt Youtube goed, kan ik in Knocking Video komen (wat eerst niet lukte) maar in Knocking video kan ik iemand niet Knocken, zij mij wel..
Ook krijg ik van bijv Whatsapp geen notificatie als ik niet in het programma zit maar wel een berichtje krijg.
De push werkt dus (nog) niet.. terwijl het bij 'Berichtgeving' wel aan staat.
Weet iemand hier een oplossing voor, of zie ik iets over het hoofd?
Dan kan je niet zoeken. In #61 van dit topic heb ik al een keer helemaal uitgelegd hoe je dat probleem oplost. Ik had zelf de oplossing na 5 minuten gevonden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:34 schreef Tamaartje het volgende:
Iemand die mij ook kan helpen met mn push probleem?
*is ongeduldig* Heb al de hele middag gezocht maar kan nergens een duidelijk oplossing vinden voor mijn probleem dat die push het dus helemaal niet doet
Hoe bevalt jouw iPhone? Snel internet buiten, he!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef IHVK het volgende:
Dit topic mist een lijst met toffe Appa in de OP.
Iphone is cool! Abbo gaat over 2 weken pas in dus ben nu thuis in vliegtuig modus op wifi.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw iPhone? Snel internet buiten, he!
Waarom pas over 2 weken? De mijne ging gelijk in.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iphone is cool! Abbo gaat over 2 weken pas in dus ben nu thuis in vliegtuig modus op wifi.
Omdat mijn andere abbo nog loopt en ik wil niet dubbel betalen!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom pas over 2 weken? De mijne ging gelijk in.
Sorry ik heb #61 nog eens terug gelezen, zie wel dat je het erover hebt maar echt nergens een uitleg ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:48 schreef Skv het volgende:
[..]
cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan via paypal betalen en PushFix 2.0 downloaden. Werkte voor mij prima.
[..]
Dan kan je niet zoeken. In #61 van dit topic heb ik al een keer helemaal uitgelegd hoe je dat probleem oplost. Ik had zelf de oplossing na 5 minuten gevonden.
Argh.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Sorry ik heb #61 nog eens terug gelezen, zie wel dat je het erover hebt maar echt nergens een uitleg ofzo?
Zal wel aan mij liggen![]()
Vandaag heb ik dat dus gedownload en als ik dat programma draai dan doet alles het behalve de status:
Die blijft maar staan op push is not connected (en is dus rood)
En mijn push doet het (daardoor?) dus nog steeds niet..
Heel soms schakelt hij even over naar status: Push is connected via WIFI dit is echt maar 1 sec en dan valt hij weer terug. Andere dingen via WIFI werken wel gewoon
Sorry, ik ben echt een noobquote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Argh.
Lees mijn post nou nog eens, ik herhaal daarin zelfs de oplossing.
http://cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan hier geld overmaken en je IMEI invullen en vervolgens PushFix 2.0 downloaden uit de pushfix-repo.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben echt een noob(en een vrouw, misschien helpt dat?)
Ik hou van Jip en Janneke taal
Dat heb ik dus allemaal al gedaan en als ik dan die push test app aanklik dan geeft die dus de melding die ik hierboven had aangegevenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Skv het volgende:
[..]
http://cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan hier geld overmaken en je IMEI invullen en vervolgens PushFix 2.0 downloaden uit de pushfix-repo.
Heb je al gereboot? En bij het betalen het juiste IMEI-nummer doorgegeven? En heb je pushbericdhten toegestaan bij instellingen voor de testapp?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus allemaal al gedaan en als ik dan die push test app aanklik dan geeft die dus de melding die ik hierboven had aangegevenwant mn push werkt nog steeds niet
is speciaal topic voor:quote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef IHVK het volgende:
Dit topic mist een lijst met toffe Apps in de OP.
Waarom wil je, ondanks alle problemen, je iphone zo graag jailbreaken?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb even opnieuw gebootvoor de zekerheid..
Nu doet mn wifi het niet meer.. argh!
Als ik bij de push test app klik op I Agree dan krijg ik een lijstje
Updated -- seconds ago
Cell IP:
Wifi IP
Wifi router:
Status: Daar staat dus Push is not connected
Cell Push
Wifi Push
Push token received
Bovenaan staat de button voor Test push notification
Omdat ik hem wilde (moest) unlockenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je, ondanks alle problemen, je iphone zo graag jailbreaken?
'alle problemen'? Alleen push werkt niet bij haar, volgens mij?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je, ondanks alle problemen, je iphone zo graag jailbreaken?
Ja alles werkt verder prima.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:56 schreef Skv het volgende:
[..]
'alle problemen'? Alleen push werkt niet bij haar, volgens mij?
Sorry ik bedoel natuurlijk 3.1.2quote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef Skv het volgende:
Terug naar 1.3.2?? Wat denk je daarmee op te schieten?
Waar zit je nu op dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |