Via wifitrak (app uit de appstore) kan ie wel ineens wifi vinden :/quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm wazig ding weer met me iphone! Thuis zit ik nog fijn op wifi, loop even met me vriendin naar der huis en merk daar al dat ik geen wifi meer heb.
Springboard maar even laten respringen, ook niks.
Tel aan en uit, is ineens alles weer default. Thema weg, ringtones en sms weer ineens op default!
En wifi ziet ie ook nog steeds niet :/

Dan kan ik dus weer opnieuw gaan restoren, bij jailbreak loopt ie vast zodra ik netwerk settings resetquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
je moet de netwerksettings even resetten. Kan in de settings app. Settings >> General >> Reset

Ik heb nog een oudere 3gsquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan ik dus weer opnieuw gaan restoren, bij jailbreak loopt ie vast zodra ik netwerk settings reset

Ik ook hoorquote:

Ok, maar bij mij loopt ie niet vast als ik netwerk settings reset.quote:

Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.quote:

Te buggy denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Mattt het volgende:
[..]
Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.

Ik vind het zeldzaam irritant. In iGmail had ik altijd Calendar bovenaan staan, dat is nu vervangen door Buzz. Iemand een idee hoe ik dat uit kan zetten? In mijn normale Gmail heb ik het al uitgezet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JDude het volgende:
Google lanceert met Buzz nog maar weer eens een web-based "app" buiten de store om.
Wel aardig idee trouwens, soort van twitter maar dan zonder de apestaarten, hekjes en ander gebrabbel.

Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat het meer te maken heeft met rechten...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |