Ik had datzelfde gelul. "U krijgt de nieuwe iPhone als u nu met 2 jaar verlengt!". Toen ik vroeg wanneer ik de nieuwe iPhone zou krijgen, zeiden ze dat het volgende week is en het de 3GS betreft. Ja daahaag :wquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
Hahaha, net opgebeld door t-mobile om mijn contract met 2 jaar te laten verlengen voor een gratis 3gs telefoon (ze bellen alle t-mobile iphone klanten waarbij contract bijna verlopen is). Dus ik geef aan dat ik het een beetje vervelende aktie van van t-mobile om klanten nog eens 2 jaar te laten binden. Volgens hem was ik de eerste persoon in heel nederland die wist dat in juni/juli de 4g uitkwam. Er waren volgens hem veel klanten blij met deze super aanbieding. Hing de verkoper zomaar opmooi verkoop praatje.
Nou,quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En waarom is het toesturen van de gevraagde gegevens een probleem?
quote:When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.
quote:
Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Skv het volgende:
Ik vind het geen probleem dat mijn geld wat ik nog over had weg is (25 dollar ofzo), maar ik wil mijn apps gewoon kunnen updaten.
Klopt, maar ik hoopte dat ik mijn knaakjes nog terug zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?
Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbijquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef Catch22- het volgende:
lees ff 2 paginas terug
Achja, rare verkooptrucs. Die callcentermannetjes weten echt niet meer dan wie dan ook. Apple houdt alles angstvallig stil bij nieuwe releases. Wellicht als je het telefoongesprek opgenomen zou hebben, dat je dan een punt kan maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef mug89 het volgende:
op Iphoneclub zie ik veel berichten over mensen die zijn gebeld door t-mobile of ze niet nu willen verlengen met een 3G S.. en als je dan zegt nee ik wacht op de nieuwe IPhone, dat ze zeggen nee we hebben een bespreking gehad, hij komt pas in 2011..
is dit niet gewoon een beetje oplichterij?
tenzei het natuurlijk echt zo is, maar waarom horen we er dan niks officieels over?
straks komt ie gewoon in de zomer, en zijn er weet ik veel mensen net overgestapt voor 2 jaar..
dan kun je denk ik niet meer zeggen van 'ja maar zei zeiden dat..' en zit je er dus aan vast..
nu heb ik al een 3gs, maar toch een beetje een vage actie als het allemaal niet waar zou zijn.
een newbie, dus 25quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbij
Inderdaad, een wat betere camera moet wel kunnen, vooral wat minder ruis. Maar maar geen enkele mobiel heeft een super camera, en dat is eigenlijk de bedoeling ook niet van een camera he... Ik heb een telefoon om mee te bellen/smsen/muziek in eerste instantie, daarnaast is mailen en internetten wel handig. Ook spelletjes op z'n tijd. Maar je hebt een mobiel niet om foto's mee te maken..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Komt de vorm en het uiterlijk niet ten goede, dus flitser of grote lens.. Ik denk het niet
Apple is heel minimalistisch minded hè, no wai dat die gekke dingen gaan doen aan het uiterlijk.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:20 schreef GuidooH het volgende:
Trouwens; iPhones en alle andere Apple-producten zijn bagger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |