maar dat handmatig is toch van fetch? Dat is toch alleen voor als push uitgeschakeld is? Dat staat er in ieder geval bij. Dan wordt er bijvoorbeeld elk kwartier gekeken of er iets nieuws is. Of heb ik het nu helemaal mis?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij instellingen-mail-nieuwe gegevens-push. Staat hij dan op handmatig? Dan moet je dat zetten naar een tijd, dus ieder kwartier, half uur, uur.........
Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
maar dat handmatig is toch van fetch? Dat is toch alleen voor als push uitgeschakeld is? Dat staat er in ieder geval bij. Dan wordt er bijvoorbeeld elk kwartier gekeken of er iets nieuws is. Of heb ik het nu helemaal mis?
Ik was op onderzoek uitgegaan, omdat het bij mij ook niet werkte, maar had in de haast de lichtgrijze lettertjes niet gelezen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt.
Push werkt alleen als je mailprovider dat ondersteunt.
Na het herstellen zal je iTunes bibliotheek worden terug gezet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Stansfield het volgende:
Ik had vanmiddag dat mijn iphone vastliep. Kreeg dus alleen het grijze apple logo in beeld. Na een tijd de uit en de grote knop tegelijk in gedrukt te houden deed hij het weer. Hoe kan dit en heeft het nog effect. Moet ik via itunes op herstellen en wat gebeurt er dan met je apps bv als je op herstellen dr ukt?
Gewoon even een 3d party appje downloaden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jeetje mina. Sinds ik mijn werk mail ook op mijn iPhone heb en Push heb aanstaan ( gebruikte nooit de mail ap omdat ik hotmail heb) loopt mijn baterij snel leeg zeg. Heb het uitgeschakeld.
Geeft nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was op onderzoek uitgegaan, omdat het bij mij ook niet werkte, maar had in de haast de lichtgrijze lettertjes niet gelezen.Maar ik heb gmail erop staan en dat werkt dus ook niet? Ik vind het eigenlijk ook niet heel erg, want ik vergeet m'n telefoon nog weleens uit te zetten 's nachts en veel van die spamachtige dingen hebben de neiging om midden in de nacht binnen te pushen.
Bedankt voor deze tip, achteraf gezien wist ik dat eigenlijk wel, mja... hij doet het gelukkig nog zoals voorheen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Logisch, je hebt een tethered-jailbreak omdat je een nieuwe 3GS hebt. Die is na elke reboot de jailbreak weer kwijt. Hang 'm eens aan je PC (neem aan dat je 3.1.3 niet hebt geïnstalleerd) en draai dan blackra1n. Dan zou het moeten werken.
Bedankt!quote:
GMail push is wel mogelijk: http://googlemobile.blogs(...)h-gmail-support.htmlquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:53 schreef mug89 het volgende:
welke e-mail providers werken dan wel met push?
hier werkt live niet, gmail niet, quicknet niet..
Hij neemt de mappen niet mee die ik heb. Ik gebruik nu mbox mail. Dat werkt prima en vreet niet zoveel energie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:21 schreef JDude het volgende:
Hotmail werkt ook gewoon met de standaard mail app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |