http://www.nu.nl/algemeen(...)ngt-kind-wereld.htmlquote:PEKING - Een Chinees meisje van negen jaar is bevallen van een jongetje. Moeder en kind zijn allebei gezond.
Het jongetje kwam op 27 januari door middel van een keizersnede ter wereld in een ziekenhuis in de stad Changchun in het noordoosten van China. Dat meldde een lokale krant donderdag.
De familie van het meisje wil niet publiekelijk over de gebeurtenis praten. De krant meldde niets over de identiteit van de vader.
© ANP
Alleen is ze dit keer wel zeker de ouder van het kindquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ngt-kind-wereld.html
![]()
Doe me denken aan die hoax van dat Britse jochie en dat vadsige meisje
Weet niet hoe de omstandigheden daar zijn, maar in Nederland zou ik het t/m je 18e, op uitzonderingen na, bijna altijd doen. Wat heb je nou zo'n kind te biedenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
Ziek, maar abortie zou imo niet verkeerd zijn op negenjarige leeftijd
vieze wc-bril?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:54 schreef Demophon het volgende:
WTF??? Twee vragen komen hierbij bij mij op:
1) Hoe klein is de kans wel niet dat een negenjarige al vruchtbaar is?
2) Hoe nog veel kleiner zou de kans moeten zijn dan nu juist zo'n meisje tevens bezwangerd wordt?
1,3 miljard inwonersquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:54 schreef Demophon het volgende:
WTF??? Twee vragen komen hierbij bij mij op:
1) Hoe klein is de kans wel niet dat een negenjarige al vruchtbaar is?
2) Hoe nog veel kleiner zou de kans moeten zijn dan nu juist zo'n meisje tevens bezwangerd wordt?
Groter dan je denkt hoor. Menstruatie (en dus vruchtbaarheid) op negenjarige leeftijd is echt niet bijzonder vreemdquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:54 schreef Demophon het volgende:
\1) Hoe klein is de kans wel niet dat een negenjarige al vruchtbaar is?
Ja, maar had het over China.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:59 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
~7 miljard mensen.. (op de wereld)
Ook 13? Volgens mij ontgaat de essentie je een beetje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:08 schreef DrDentz het volgende:
Ach, Aretha Franklin was ook 13 toen ze moeder werd.
Nu je het zegt. Ergens in midden April wordt het 7 miljardste lid van onze soort verwacht!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:59 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
~7 miljard mensen.. (op de wereld)
Wat zal ie winnenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:11 schreef waht het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ergens in midden April wordt het 7 miljardste lid van onze soort verwacht!!!!
![]()
![]()
Eeuwige verdommenis in een overbevolkte wereld.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:42 schreef bambino het volgende:
wtfdas echt ziek
Hoe zou dat er uit zien, een meisje van 9 met een buik zo groot
Het zou me niets verbazen als dat ook gebeurd zou zijn als ze een dochter verwacht hadquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
Ziek, maar abortie zou imo niet verkeerd zijn op negenjarige leeftijd
De vraag is of we hier dan nog spreken over pedofilie...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:27 schreef tarantism het volgende:
Dit schept de mogelijkheid tot een zeldzame veroordeling voor pedofilie door met een moeder te neuken. Komkom wie wil er eeuwige roem?
Dat meisje was dus duidelijke geslachtsrijpquote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (φιλια, 'vriendschap') is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn
Meer hoefde ik niet te weten, ik ben even op kraamvisite en de gelukkige moeder een sucrosepapje voerenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Demophon het volgende:
[..]
De vraag is of we hier dan nog spreken over pedofilie...
Uit Wikipedia:
[..]
Dat meisje was dus duidelijke geslachtsrijp
Of wiki moet weer eens geupdate worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Demophon het volgende:
[..]
De vraag is of we hier dan nog spreken over pedofilie...
Uit Wikipedia:
[..]
Dat meisje was dus duidelijke geslachtsrijp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |