nou, ik niet!quote:
Maar ik ben nu wel nieuwsgierigquote:
Uh, expert op het gebied van welk onderdeel? Mannen afzeiken, financiele zooi, boodschappen doen of het huishouden?quote:
Grotendeels financiele kant / rompslompquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Uh, expert op het gebied van welk onderdeel? Mannen afzeiken, financiele zooi, boodschappen doen of het huishouden?
Expert zou ik mezelf niet willen noemen, heel veel ingewikkelds hebben wij niet geregeld op financieel gebied.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grotendeels financiele kant / rompslomp
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
die eerste heb ik namelijk al vet goed onder de knie, mor
Nou zal je beste vriendje je eens een goed advies gevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met name hoe het zit qua toeslag partners van elkaar. Voordelen, maar ook nadelen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik woon sinds kort samen, wat wil je weten?
lekker gezellig...quote:
Yup. 1e keer was een drama, 2e keer was een stuk beter.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat bedoel je met toeslag? Hoeveel je beide bijdraagt? Gewoon naar rato toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met name hoe het zit qua toeslag partners van elkaar. Voordelen, maar ook nadelen.
Daar hebben ze zo'n site voor weet je.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met name hoe het zit qua toeslag partners van elkaar. Voordelen, maar ook nadelen.
Naja, hier gaat het dus niet om huur toeslag, want dat krijgen we niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn vriend moest mij als toeslagpartner aanmelden omdat ik ouder ben dan 18 en geen familie van hem. Komt er dus op neer dat hij nu de huurtoeslag ontvangt om dat hij de huurder is. Ook krijgt hij de zorgentoeslag van ons allebei, dit is wel meer dan het dubbele. Bij de belasting dienst zeiden ze dat we elkaars toeslagpartner MOESTEN zijn, dus we hadden geen keuze eigenlijk.
Was nog wel een heel gedoe eigenlijk om dat goed voor elkaar te krijgen. De belastingdienst vond namelijk dat mijn vriend geen recht had op huurtoeslag voor januari (wel voor december) omdat ik zijn toeslagpartner ben.
Nee, bijdrage boeit niet. Het gaat mij om de fiscale kant. Als je elkaars fiscale partner wordt, heb je soms voordelen, maar niet altijd. Vraag is dus wanneer het het handigst is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup. 1e keer was een drama, 2e keer was een stuk beter.
[..]
[..]
Wat bedoel je met toeslag? Hoeveel je beide bijdraagt? Gewoon naar rato toch?
Belastingdienst kan je dat ook goed vertellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, bijdrage boeit niet. Het gaat mij om de fiscale kant. Als je elkaars fiscale partner wordt, heb je soms voordelen, maar niet altijd. Vraag is dus wanneer het het handigst is.
Jeetje, wat een domper.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:46 schreef Pagan het volgende:
Strega is vandaag opgenomen en wordt morgen aan haar enkel geopereerd. Men verwacht dat ze een aantal weken in het ziekenhuis moet blijven en totaal 18-24 weken nodig heeft voor revalidatie.
We lopen zitten nu al ruim 9 maanden met de wetenschap dat deze operatie gedaan moet worden, zijn in de tussentijd een second opinion wezen halen in Woerden en hebben van te voren veel overleg gehad over de consequenties hiervan. Dit werd, naar nu blijkt, nogal gebagatelliseerd. Nu worden de gevolgen van haar diabetes ineens wel meegerekend in een verwachte herstelperiode die drie à vier keer zo lang is als bij een gezond iemand. Nu is er ineens sprake van dat ze uitsluitend orthopedisch schoeisel aanmag, kortom, als je je zo lang op de ingreep voorbereidt komt dit toch als een klap voor je kop aan.
Ik moet nu maandag in conclaaf met de afdeling WMO. Wij willen een traplift, zij willen dan we verkassen naar een "levensloop bestendige"woning.
Al jullie lieve kaartjes hangen nu al aan haar voeteneinde.De kamer geurt naar Lush en andere lekkere beautyspulletjes en alle boeken en boekjes zijn op een steekwagentje mee gegaan.
Na de operatie zal ze ws. wel online gaan, nu baalt ze stevig en ziet op tegen morgen.
Strega vroeg me jullie te bedanken voor alle opbeurende lieve woorden, en dan nog het pakket met alle pakjes. Het beurt haar enorm op!
Welke bosmongool gaat in hemelsnaam zwangere dieren jagen?quote:(...)Het is daarom goed mogelijk dat een deel van het Nederlandse grofwild ook met de momenteel circulerende Q-koortsbacterie is geïnfecteerd. Het RIVM zal jagers om hulp vragen bij het aanstaande onderzoek.
Vooral het vruchtwater en de moederkoek van besmette dieren kunnen grote hoeveelheden bacterieën bevatten. Het RIVM waarschuwt jagers en faunabeheerders dan ook vooral voor het slachten van drachtige dieren. (...)
Qkoorst, gister een brief van gehad dat t binnen een straal van 5 km van mijn huis geconstateerd is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Welke bosmongool gaat in hemelsnaam zwangere dieren jagen?![]()
Bron
Het zou wel heel sneu zijn om ze uit elkaar te halen. Stel je leeft al jaren met een persoon, en door omstandigheden buiten jouw schuld zie je die dan nooit meerquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef DanseMacabre het volgende:
De poezen die ik leuk vind blijken zusjes van elkaar te zijn en al bijna 12 jaar oud. Ik heb gemaild of ze samen geplaatst moeten worden, ben benieuwd.
dat vind ik een hele goedequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou wel heel sneu zijn om ze uit elkaar te halen. Stel je leeft al jaren met een persoon, en door omstandigheden buiten jouw schuld zie je die dan nooit meer
Neem ze dan allebei
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:20 schreef Pagan het volgende:
Ik probeer alle kussen door te geven, maar de honden proberen er ook wel eens eentje te te onderscheppen.
Misschien stom van me, en misschien vallen er wel een heleboel mensenover me heen als ik dat zeg. Maar vroeger deden ze dat ook met het grootste gemak met mensen. Dan verkochten ze er een hier en een daar. Slavernij heette dat. Toen zag men slaven ook als dieren. Mensen vinden blijkbaar dat dat kan als het een dier betreft, alsof dat betreffende dier minderwaardige gevoelens koestert. Maar wat nou als men er ooit achterkomt dat dat niet zo is? Dat is een gedachte die verregaande consequenties heeft en die de laatste tijd erg vaak door mijn hoofd spookt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef Ynske het volgende:
dat vind
[..]
dat vind ik een hele goede
Kan me levendig voorstellen dat je dan even verschrikkelijk hard gaat vloeken. Vooral als het gaat om traplift versus levensbestenige woning (jeeeeeeezus zeg)quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:46 schreef Pagan het volgende:
Strega is vandaag opgenomen en wordt morgen aan haar enkel geopereerd. Men verwacht dat ze een aantal weken in het ziekenhuis moet blijven en totaal 18-24 weken nodig heeft voor revalidatie.
We lopen zitten nu al ruim 9 maanden met de wetenschap dat deze operatie gedaan moet worden, zijn in de tussentijd een second opinion wezen halen in Woerden en hebben van te voren veel overleg gehad over de consequenties hiervan. Dit werd, naar nu blijkt, nogal gebagatelliseerd. Nu worden de gevolgen van haar diabetes ineens wel meegerekend in een verwachte herstelperiode die drie à vier keer zo lang is als bij een gezond iemand. Nu is er ineens sprake van dat ze uitsluitend orthopedisch schoeisel aanmag, kortom, als je je zo lang op de ingreep voorbereidt komt dit toch als een klap voor je kop aan.
Ik moet nu maandag in conclaaf met de afdeling WMO. Wij willen een traplift, zij willen dan we verkassen naar een "levensloop bestendige"woning.
Al jullie lieve kaartjes hangen nu al aan haar voeteneinde.De kamer geurt naar Lush en andere lekkere beautyspulletjes en alle boeken en boekjes zijn op een steekwagentje mee gegaan.
Na de operatie zal ze ws. wel online gaan, nu baalt ze stevig en ziet op tegen morgen.
Strega vroeg me jullie te bedanken voor alle opbeurende lieve woorden, en dan nog het pakket met alle pakjes. Het beurt haar enorm op!
k zal dr eens naar kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Ing, dank je voor het invullen van het ESF tournament
Voor de mensen die nog willen, het kan vanavond nog en we vinden het leuk als er wat meer mensen invullen
[Tournament] Ronde 2: het ultieme ESF-nummer!
Het is deze keer een stuk kortere lijst met bekendere nummers dan de eerste ronde
Dank je!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal dr eens naar kijken.
spam je dit ook in andere sc's?
done. dr zitten er nog bij die ik niet ken
zou ik wel doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
En niet in andere SC-en gespamd nee, alleen hier
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Non toch.
Ik weet hoe kut dat is, een winkel sluiten![]()
Ik heb je kaarsen nog niet gebruikt, ik bewaar de jouwes voor speciale gelegenheden![]()
Ik zit ff DWDD van gisteren terug te kijken
Over die uitzending of over het onderwerp ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik was eigenlijk best benieuwd naar jouw mening
k vond m erg zonnebankbruinachtig, issie dat altijd of was t slechte visagie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over die uitzending of over het onderwerp ?
Het onderwerp en de motivatie van M.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over die uitzending of over het onderwerp ?
Gadver, dat is dichtbij zeg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Qkoorst, gister een brief van gehad dat t binnen een straal van 5 km van mijn huis geconstateerd is.
Ik zal een handdoek klaarleggen, A French (Bulldog) Kiss is nogal nat, soms.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat mag. Weet je wat.. ik stuur er gewoon een paar. dan kun je de boel verdelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet de meest handige woning om aan te passen, maar daar is het laatste woord niet over gesproken. Ik snap trouwens niet hoe de gemeente hier trots kan zijn op het overhouden van 150.000 euro WMO budget over 2008, en over 2009 ws. net zo iets.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij mij tante hebben ze gewoon de huidige woning aangepast en voorzien van een traplift.
Hangt ook een beetje van de gemeente af volgens mij.
Ik zal het straks even vragen, geen idee (man hè).quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan me levendig voorstellen dat je dan even verschrikkelijk hard gaat vloeken. Vooral als het gaat om traplift versus levensbestenige woning (jeeeeeeezus zeg)
Heeft ze ook een stukkie Karma bij alle Lush-dingetjes?
Als derde van de ochtend, dus waarschijnlijk voor het middaguur (het is traumatologie, dus als er weer een studentenhuis in de fik gaat of zoiets naars kunnen er spoedjes tussenkomen).quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Pagan , wat een ontzettende domper, ik hoop dat de operatie zelf nu snel achter de rug is zodat Strega kan gaan herstellen.
Hoe laat gaat ze onder het mes morgen?
Hijs helemaal niet zonnebankbruin, dus dat zal de visagie geweest zijn, je bent niet in de war met Prem die aan de andere kant van de tafel zat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vond m erg zonnebankbruinachtig, issie dat altijd of was t slechte visagie?
Ik heb t net pas afgekeken en ik ben het helemaal met hem eens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het onderwerp en de motivatie van M.
Oh, ik lees je reactie nu pas. Ik ben het helemaal met je eens hoor. Dat was ook mijn insteek, de asielmedewerkster mailde dat het zusjes waren en toen dacht ik dat ze waarschijnlijk samen geplaatst moesten worden. Dat was niet zo volgens de medewerkster, ik weet natuurlijk niet wat de achtergrond is van de poezen en of ze altijd samen zijn geweest maar in dat geval neem ik ze allebei, ze zijn allebei mooi en lief enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien stom van me, en misschien vallen er wel een heleboel mensenover me heen als ik dat zeg. Maar vroeger deden ze dat ook met het grootste gemak met mensen. Dan verkochten ze er een hier en een daar. Slavernij heette dat. Toen zag men slaven ook als dieren. Mensen vinden blijkbaar dat dat kan als het een dier betreft, alsof dat betreffende dier minderwaardige gevoelens koestert. Maar wat nou als men er ooit achterkomt dat dat niet zo is? Dat is een gedachte die verregaande consequenties heeft en die de laatste tijd erg vaak door mijn hoofd spookt.
Hoe meer ik mijn 8 katten observeer, hoe meer ik tot de conclusie kom dat ze echt niet zo verschrikkelijk veel verschillen met ons mensen.
Kon me ook wel vinden in zijn visie. Ik deel hem niet helemaal, maar ik ben dan ook geen advocaat en zou dat om die reden ook niet willen zijn. Het moet ook een roeping zijn en dan moet je dat grotere goed ook zonder twijfel dienen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t net pas afgekeken en ik ben het helemaal met hem eens.
Serieus.
Ik zie het idd hetzelfde als een moordenaar waarvan je de daad niet goed keurt.
En het gaat om het groter goed, niet om wat hij doet.
Want wat W zegt vind ik inhoudelijk ook echt verwerpelijk.
En die Peter, das echt een vreselijke kwal zeg![]()
Ik vond m erg goed in de uitzending, tis dr geen waar we ons voor hoeven te schamen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Pagan het volgende:
Het is niet de meest handige woning om aan te passen, maar daar is het laatste woord niet over gesproken. Ik snap trouwens niet hoe de gemeente hier trots kan zijn op het overhouden van 150.000 euro WMO budget over 2008, en over 2009 ws. net zo iets.
Naar mijn ervaring ligt de prioriteit van een asiel doorgaans bij het zo snel mogelijk herplaatsen van een dier. Vaak zie je wel staan dat samen herplaatsen aanbevolen wordt, maar hoe streng men daarop toeziet is vrij afhankelijk van de individuen in een asiel. Tenminste, dat is mijn indruk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, ik lees je reactie nu pas. Ik ben het helemaal met je eens hoor. Dat was ook mijn insteek, de asielmedewerkster mailde dat het zusjes waren en toen dacht ik dat ze waarschijnlijk samen geplaatst moesten worden. Dat was niet zo volgens de medewerkster, ik weet natuurlijk niet wat de achtergrond is van de poezen en of ze altijd samen zijn geweest maar in dat geval neem ik ze allebei, ze zijn allebei mooi en lief enzo.
Zeggen dattie op moet pleurenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier![]()
MB, is Ziggy inmiddels al een waterballonnetje?![]()
Ben bezig een origineel verjaardagscadeau voor meneer I. te zoeken op i'net, maar hij loopt steeds binnen
Daarom wilde de vrouw die Tom en Luna heeft opgevangen ze liever niet via het asiel herplaatsen, omdat ze dan wrs. niet samen een huisje zouden krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring ligt de prioriteit van een asiel doorgaans bij het zo snel mogelijk herplaatsen van een dier. Vaak zie je wel staan dat samen herplaatsen aanbevolen wordt, maar hoe streng men daarop toeziet is vrij afhankelijk van de individuen in een asiel. Tenminste, dat is mijn indruk.
Nee, dan moet je de klei op, kilometertje of 10-15 naar het oosten, het Oldambt. Lees "De Graanrepubliek" maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie regio communistisch was
Houdt hij van spelen met autootjes?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben bezig een origineel verjaardagscadeau voor meneer I. te zoeken op i'net, maar hij loopt steeds binnen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat staat er dus niet eens bij.maar mij lijkt het heel toevallig dat twee zusjes uit hetzelfde nest daar tegelijk zitten. Dan moeten ze wel samen hebben geleefd.
In het mailtje stond ook dat ze niet 'per se' samen geplaatst hoeven te worden. Mijn vriend en ik hadden het er ook al over dat ze denken dat het niet aantrekkelijk is voor mensen om twee oude katten te adopteren.
Ik vind het belangrijk dat die beestjes het bij ons fijn hebben op hun oude dag, en als ze bij elkaar horen, dan horen ze bij elkaar.
Ik weet wel wat ik wil, maar er moet dan eea geregeld wordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeggen dattie op moet pleuren
Wat zoek je?
Wat word hetquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik wil, maar er moet dan eea geregeld worden![]()
Ll![]()
DM; ga je morgen achter de zusjes aanbellen?
Geen idee over de zaanstreek. vertel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, dan moet je de klei op, kilometertje of 10-15 naar het oosten, het Oldambt. Lees "De Graanrepubliek" maar.
Zelf kom ik oorspronkelijk uit de Zaanstreek, ook al zo'n communistisch bolwerk.
Mia en Mauwraquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Lees ze.
ik moet nog poezelnamen bedenken.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve niet te quoten
[ Bericht 8% gewijzigd door Ingetje79 op 04-02-2010 22:22:03 ]I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Lois en Lanequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga morgen naar de zusjes kijken zelfs, vriend heeft er zelfs een dag vrij voor genomen.
Ik weet niet hoe dat zit met asieldieren, de kat van liefs ouders komt vanaf morgen een weekje logeren dus dan zouden ze nog een weekje daar moeten blijven, hoop zo dat dat kan.
Moet nu denken aan Bonzai kittenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Vriend schudt z'n hoofd. "Naah"
Hij wil dr een banzai noemen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Wat leuk!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve niet te quoten
waarom niet quoten???
Goedenavond trouwens
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kuttekop!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leuk!!!!!
waarom niet quoten???
Goedenavond trouwens
he gadver.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet nu denken aan Bonzai kitten
NOU!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kuttekop!![]()
![]()
Haaaai![]()
Omdat ik het zo weer weghaal
quote:
Ja he!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt goed Ing, echt leuk verzonnen
Shalalaaaaaquote:
Onthouden dan he?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Morretje het volgende:
![]()
voor Non.
Leuk idee Ing, dat zou Ravage ook tof vinden!
Oye, dat was een hoax.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muts van een plaatsvervangend hoofd dat loopt te zeiken over mn schouder, heb daar een paar topics terug wat over gezegd. Denk dat ik mn doelen niet ga halen alleen om dat ik geen bed kan sjouwen als dat nodig isquote:
Mja, hij is alleen bij andere gelegenheden al bij brouwerijen geweest..quote:
Mutsquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Muts van een plaatsvervangend hoofd dat loopt te zeiken over mn schouder, heb daar een paar topics terug wat over gezegd. Denk dat ik mn doelen niet ga halen alleen om dat ik geen bed kan sjouwen als dat nodig is
Gelukkig is mn praktijkopleider wel heel erg aardig
Lekker dan. Van die types heb ik op m'n stages ook wel gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Muts van een plaatsvervangend hoofd dat loopt te zeiken over mn schouder, heb daar een paar topics terug wat over gezegd. Denk dat ik mn doelen niet ga halen alleen om dat ik geen bed kan sjouwen als dat nodig is
Gelukkig is mn praktijkopleider wel heel erg aardig
Ja. Scheldt lekker.quote:
Erg is dat he. Nja, ik ga het wel zien. Ga iig goed mn grenzen aangeven en voor de rest kunnen ze de boom in, doe gewoon lekker mn ding daarquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Lekker dan. Van die types heb ik op m'n stages ook wel gehad.
Ja en het is toch gewoon dat het niet gaat fysiek, niet dat je niet wil ofzo. Beetje raar dat ze daar niet meer oog voor heeftquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Scheldt lekker.![]()
[..]
Erg is dat he. Nja, ik ga het wel zien. Ga iig goed mn grenzen aangeven en voor de rest kunnen ze de boom in, doe gewoon lekker mn ding daarEn hoeveel doelen heb ik nou man, volgensmij zijn het er echt maar 4 ofzo en mn scriptie..
![]()
Nee, klopt. Ze zei dat ze het ook lastig vond in te schatten enzo; ik zo; ja, ik ook, voor mij is het ook onbekend terrein, ik heb dit ook nog nooit gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en het is toch gewoon dat het niet gaat fysiek, niet dat je niet wil ofzo. Beetje raar dat ze daar niet meer oog voor heeft
Ziggy konden wij wel reserveren bij het asiel (Krimpen a/d IJssel), voor 4 of 5 weken ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 @ 23:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Heb je honden, katten en kinderen in een flat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 00:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop dat het kan.
Het zijn twee oudere katten. Maar aan de andere kant, kunnen ze met andere katten, honden, kinderen en in een flat.
Ik al 21 maanden, binnenkort ws. wiakend, idd. niet leuk. Het hoe en waarom vertel ik misschien nog wel eens, nu is het wel fijn om thuis te zijn.quote:
Ja en leeuwen en tijgers en haaien in het aquarium.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je honden, katten en kinderen in een flat dan?
Grapje, stonden die dingen niet op de website? Nou ja, ik hoop dat het allemaal kan! En anders komt/komen er wel andere leuke katten langs hoor
Ik ben er nog maar ik ga me nu toch ook naar mijn bedje slepenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:36 schreef trovey het volgende:
Kuche kuche...is nou iedereen weg nu ik me weer naar de computer sleep![]()
Je plaatje is stukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:52 schreef JJH het volgende:
Yo.
*moonwalked het topic binnen
[ afbeelding ]
Kan best zijn maar het blijf niet correctquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Mierenneuker.
Ik moet nog gaan slapen dus nadat ik geslapen heb is het pas morgen/vrijdag.
Die dagen heb ik ook wel eens. Een van mijn lijfspreuken is dan ook. "Bioritme is iets voor mietjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan best zijn maar het blijf niet correct...het is nu al vrijdag
en morgen is het zaterdag....mijn mijn hazenslaapjes vandaag zou het trouwens al maandag of dinsdag zijn met jouw beredenering
volgens de brief die wij gekregen hebben, is er geen gevaar voor mensen, omdat de kans enorm klein is dat je daar ziek van kunt wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
@non altijd vervelend zoiets.
En ik ben vanmiddag niet vrij. Ik heb op mijn "vaste" werk om 16:00 nog een oudergesprek.
Wij hebben weken geleden al een brief gekregen dat er bij ons in de buurt Qkoorts was. Volgens mij is dat bedrijf als een van de 1e geruimd. Ik ben niet ziek dus maak mij er niet zo druk om.
*danst het topic in, freestylequote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:52 schreef JJH het volgende:
Yo.
*moonwalked het topic binnen
[ afbeelding ]
en toen kneep willem in zijn kont, gaf hem zijn kaartje en een suggestieve knipoog en liep de deur uit?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!!
M'n vriend heeft gisteren Willem Alexander gezien op z'n werk! Hij liep in een mitella en riep tot ziens naar m'n vriend
Oh jij ook al?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
overigens begin ik uit elkaar te vallen, koorts, duizelig en alles waar snot in kan zit vol
laten we dat maar niet doen neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij ook al?
Beterschap, en geen kusje er op
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen kneep willem in zijn kont, gaf hem zijn kaartje en een suggestieve knipoog en liep de deur uit?
Nee, das nie veilig !quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, das nie veilig !
Oh als het goed is komt vandaag mn droogoventje binnen, kan ik zelf vleessnacks gaan maken voor de honden, maar ook banaan en zo drogen voor in mn bento
Nee, en die dingen waren altijd een euro of 100 voorheen.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Qwea het volgende:
OMFG ik trek een pc open, en ik krijg spontaan smetvrees. WAT GOOR VAN BINNEN. GATVERDAMME
Oooh... hij heeft een aan/uit switch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Deze heb ik besteld![]()
Ik wil al jaaaaaaren zo een ding, vlees en visjes drogen voor de honden, kruiden en fruit en zo voor mezelf![]()
Maar die dingen waren altijd echt duur, nu ineens niet meer
Mijn honden hingen al uitgebreid overal bij opa en oma voor de kleinkinderen kwamenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:48 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Iedereen ziek, zwak moe en misselijk?d'rop! Lang leve internet zodat het figuurlijk kan.
![]()
Vandaag wordt Strega geopereerd he? Heel veel sterkte en hopelijk valt de OK mee!
Ik ben gisteren een klein offensief begonnen tegen de overload aan kleinkind foto's bij mijn ouders in huis. Mijn skatjes hingen er nog niet dus nu is mams voor haar verjaardag verblijd met een muismat waar ze alle 3 opstaan.![]()
Ik denk dat dat ook het enige katachtigs is wat ik in dat huishouden kan binnensmokkelen, wat ook daadwerkelijk getoond gaat worden.
Mijn ouders zijn niet zo cat minded helaas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn honden hingen al uitgebreid overal bij opa en oma voor de kleinkinderen kwamen![]()
Heb je al Bleak House gekeken?
Gewoon terugsturen, doet Apple toch ook!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Qwea het volgende:
OMFG ik trek een pc open, en ik krijg spontaan smetvrees. WAT GOOR VAN BINNEN. GATVERDAMME
Oh snel idd!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:19 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen. S is al naar de OK, dus dat gaat iig snel.
Wat een slimme droogdinges oh-oh. Ik ben benieuwd of het bevalt.
[..]
Gewoon terugsturen, doet Apple toch ook!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:19 schreef Pagan het volgende:
Gewoon terugsturen, doet Apple toch ook!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop dat de operatie goed gaat, Pagan!
Vannacht bijna niet kunnen slapen, was een of andere politie-achtervolging met sirenes hier om de flats heen.
En, heb je al wat gehoord? Altijd spannend, dat wachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Pagan het volgende:
Operatie duurt zo'n 2 1/2 uur, een beetje op de grens van wat ze met een ruggeprik kunnen doen. Ik zit thuis te wachten op een telefoontje straks.
DM, veel plezier vanmiddag. Spannend.
Mooi!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef DanseMacabre het volgende:
De schilder is er. Kunnen we in ieder geval op tijd weg vanmiddag.
Das niet erg, dat is juist goed!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Poezels. We nemen ze allebei waarschijnlijk. We gaan vroeg want ik wil als eerste zijn, erg he. Maar ik wil ze zo graag.
Wat wil jij dr mee maken dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!
Oh-oh, wat een cool ding!!!! Laat even weten hoe hij werkt, als het iets is ga ik m ook bestellen!!!![]()
Pfffff, ik loop uren achter op mn eigen planning...
2 poezels? Perrrfect!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Poezels. We nemen ze allebei waarschijnlijk. We gaan vroeg want ik wil als eerste zijn, erg he. Maar ik wil ze zo graag.
Samenvatting: Mijn lief en ik wilden een poes, graag een wat oudere poes die in een flat kon en liefst ook nog met honden en kinderen. Op de site van het asiel hier in de buurt twee katten met precies die eigenschappen. Toen ik mailde voor informatie over die poezels bleken het zusjes te zijn van twaalf jaar oud. Volgens de medewerkster hoefden ze niet perse samen geplaatst te worden. Maar ik ga niet twee poezen die twaalf jaar samen hebben geleefd uit elkaar halen. Ik weet niet zeker of dat zo is, maar ik gok van wel. Ik ga het nog even navragen maar als ze samen hebben geleefd dan mogen ze allebei bij ons komen wonen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 poezels? Perrrfect!Ik heb de rest van het verhaal gemist maar de update komt vast vanmiddag.
![]()
Spannend zeg!
gewoon 's nachts aanzetten joh!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat wil jij dr mee maken dan?
Ik ben echt heel benieuwd naar dat ding.
Bedenk alleen dat ik weer amper thuis ben dit weekend, dus dat ik m wss niet kan proberen, want dat duurt allemaal uuuuuuuren![]()
Morgen hebben we de fotoshoot
Ja 's nachts dat durf ik denk ik niet meteen hoor, wil t eerst ff zo proberen, als ik dr bij ben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon 's nachts aanzetten joh!!!
Ik wil fruit drogen
en kruiden... ik wil al heel lang een kruidentuin maar dan moet ik altijd zoveel weggooien...
`quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Whaha, we gaan zondag naar die vriendin toe in Arcen, om Bink, die hond van mn vrienden weer op te halen, want die was vandaag ingeschreven op show in Eindhoven ( BOB geworden![]()
) , dus ik kan m nog altijd daar laten dan
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Samenvatting: Mijn lief en ik wilden een poes, graag een wat oudere poes die in een flat kon en liefst ook nog met honden en kinderen. Op de site van het asiel hier in de buurt twee katten met precies die eigenschappen. Toen ik mailde voor informatie over die poezels bleken het zusjes te zijn van twaalf jaar oud. Volgens de medewerkster hoefden ze niet perse samen geplaatst te worden. Maar ik ga niet twee poezen die twaalf jaar samen hebben geleefd uit elkaar halen. Ik weet niet zeker of dat zo is, maar ik gok van wel. Ik ga het nog even navragen maar als ze samen hebben geleefd dan mogen ze allebei bij ons komen wonen.
oeh dat is geeneens een slecht idee, ik heb ook een tijdje kruiden laten groeien, maar als het sneller groeit dan het opgaat dan is het weer zondequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
en kruiden... ik wil al heel lang een kruidentuin maar dan moet ik altijd zoveel weggooien...
Ik heb ook altijd kruiden op mn balkon en die kan ik dan idd ook fijn drogenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh dat is geeneens een slecht idee, ik heb ook een tijdje kruiden laten groeien, maar als het sneller groeit dan het opgaat dan is het weer zonde
Ze hebben al namen neem ik aan? Stomme namen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 11:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn vriend mopperde al, van ja twee poezen is dat nou nodig.
Maar toen heb ik het argument van Nokwanda gebruikt en daar kon hij zich toch wel in vinden. Daarbij is het gewoon fijn omdat ik studeer en hij werkt en we toch wel eens van huis zijn.
Nu nog twee leuke namen bedenken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 11:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja ze heten Garfield en Baby.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef Maes het volgende:
Ik heb het eigenlijk veel te druk om tussendoor te fokken maar ja ik most zonodig minder gaan werken en nu heb ik het drukToch even kijken of er al nieuws is van Strega, maar nee
![]()
DM 2 leuke poezen, ik ben benieuwd![]()
Oh-oh leuk bakkie maar daar heb ik geen geduld voor![]()
Zwab, hoest proest kussie![]()
Nonneke, sterkteMoeilijk hoor.
De restik vergeet door mijn haast natuurlijk dingen maar toch voor iedereen een dikke
tsss, dat duurt ook nog lang!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:24 schreef nieslief het volgende:
Oh ja het nieuws van de neuroloog, ik mag in maar (ik geloof de 18de) een MRI laten maken van nek. Eens kijken of daar wat uitkomt (vast niet want dat is in de meeste gevallen zo) en de week erop moet ik langs komen om de uitslag te horen.
Da's dan nog redelijk snel voor een MRI. Maar zo te horen is hij niet echt optimistisch over het resultaat. Verder heeft hij geen ideeën wat aan de hand kan zijn en - belangrijker nog- wat je eraan kunt doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:24 schreef nieslief het volgende:
Oh ja het nieuws van de neuroloog, ik mag in maar (ik geloof de 18de) een MRI laten maken van nek. Eens kijken of daar wat uitkomt (vast niet want dat is in de meeste gevallen zo) en de week erop moet ik langs komen om de uitslag te horen.
Echt, is dat snel? Ik heb er dus duidelijk geen verstand vanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan nog redelijk snel voor een MRI. Maar zo te horen is hij niet echt optimistisch over het resultaat. Verder heeft hij geen ideeën wat aan de hand kan zijn en - belangrijker nog- wat je eraan kunt doen?
Da's helaas de realiteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt, is dat snel? Ik heb er dus duidelijk geen verstand van![]()
Lijkt me echt mega-irritant om zo lang met iets te moeten doormodderen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga vriend achter zijn pc vandaan trekken en op naar Ede.
En iedereen wil natuurlijk nu dat onderzoekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's helaas de realiteit.Het zijn dure apparaten dus er zijn er niet zoveel en veel mensen willen er gebruik van maken. Dus ik vind dit best nog snel. Maar voor Nieslief duurt het natuurlijk nog veel te lang.
Als ik in die situatie zou zitten zou ik ook NU dat onderzoek willen hebben.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, mag ik even zeuren?![]()
Kom ik bij de peuterspeelzaal om oppaskind op te halen, krijg ik zn trui mee in een plastic tas, want "daar had ie tegenaan geplast" Dus ik:Hij houdt altijd keurig zijn trui omhoog namelijk als hij zit te plassen... "Oh, we lieten hem staand plassen..."
t Kind is 2,5!!!! En 2 turven hoog... Hij komt net aan boven de bril van de wc uit, hoe dom kun je zijn!
![]()
![]()
Kneuzen...
Ze zei ook nog:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sukkels! Zo'n knullie heeft nog moeite om te richten, laat staan zijn piepeltje over de rand van de bril te tillen. Ik mag hopen dat hij het toilet flink ondergezeken heeft, dat ze maar poetsen. Misschien leren ze het dan.
Ik vind het ook vrij snel hoor, maar mocht je nog sneller willen er zijn speciale centra die het ook kunnen uitvoeren, wel eerst je verzekering vragen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:24 schreef nieslief het volgende:
Hier in huis moeten ze allemaal zitten op de wc. Niks geen geouwehoer. Ik blijf tegeltjes poetsen want richten kunnen ze niet. Stom hoor dat ze dat op een PSZ niet doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zei ook nog:
"dan staat hij daar om zich heen te kijken en hij houdt m ook niet vast..."
echt hoor, hoe dom ben je nou!!!! Dan zeg je toch; je gaat zitten! Ik zei dus ook; "Oh, bij mij zit hij altijd, dat gaat prima... Staan is niet heel handig en hygienisch op deze leeftijd ..."
jammer van je voicemail, fijn dat de operatie goed gegaan isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:05 schreef Pagan het volgende:
Operatie is goed gegaan. Net de chirurg op mijn voicemail.(sinds tele2 op het net van T-Mobile zit is het bereik megakut.) Ik spreek zo iemand liever persoonlijk en mij 06 heb ik, zeker nu, altijd bij me.
Over 2-3 uur mag ze terug naar de afdeling, dan weet ik meer.
Arm manneke, nou heeft ie misschien een plastraumaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zei ook nog:
echt hoor, hoe dom ben je nou!!!! Dan zeg je toch; je gaat zitten! Ik zei dus ook; "Oh, bij mij zit hij altijd, dat gaat prima... Staan is niet heel handig en hygienisch op deze leeftijd ..."
Oeh fijn goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:05 schreef Pagan het volgende:
Operatie is goed gegaan. Net de chirurg op mijn voicemail.(sinds tele2 op het net van T-Mobile zit is het bereik megakut.) Ik spreek zo iemand liever persoonlijk en mij 06 heb ik, zeker nu, altijd bij me.
Pff dat is klaar, nu hopen dat ze zich niet al te naar voelt van de operatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:05 schreef Pagan het volgende:
Gelukkig dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk kun je de chirurg snel spreken en Strega een dikkequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:05 schreef Pagan het volgende:
En dan vooral dat laatste! Ik weet dat mijn vader en broer nooit staande mochten plassen. Mam had wel wat beters te doen dan te poetsen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zei ook nog:
Wat fout!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan vooral dat laatste! Ik weet dat mijn vader en broer nooit staande mochten plassen. Mam had wel wat beters te doen dan te poetsen.
Neefje heeft het wel onder de knie, die plast soms samen met zijn zusje: zij wijdbeens op de pot en hij richt ertussen.![]()
Alleen als de ouders het niet doorhebben trouwens.
oeh, fijn dat het goed is gegaan!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:05 schreef Pagan het volgende:
Die heeft helaas geen plastrauma, hij vroeg net al hoopvol; "ik mag staan?"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Arm manneke, nou heeft ie misschien een plastraumaTis lullig (pardon my french) dat ze op zo'n speelzaal niet beter weten. Zittend plassen is voor alle leeftijden beter
OMG...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan vooral dat laatste! Ik weet dat mijn vader en broer nooit staande mochten plassen. Mam had wel wat beters te doen dan te poetsen.
Neefje heeft het wel onder de knie, die plast soms samen met zijn zusje: zij wijdbeens op de pot en hij richt ertussen.![]()
Alleen als de ouders het niet doorhebben trouwens.
Oh ja, dat hoorde ik gisteren op de radio, echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)levend-begraven.html
Hoe ziek kun je zijn?
Arm meisjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, dat hoorde ik gisteren op de radio, echt afschuwelijk
Jezus inderdaad...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe ziek kun je zijn?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe ziek kun je zijn?
Ik zit ook echt vreselijk af te tellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arm meisje![]()
Bleeegh, nog 3,5 uur en dan weekend.
Ik heb echt het zin er af voor vandaag
Ik bied 4,5 uur naar het weekend toe (maar ik begon vandaag aan de late kant).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit ook echt vreselijk af te tellen.
Nog 4 uur
Ik moet daarna nog boodschappen doen, en dan begint het weekend altijd pas echt gevoelsmatigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik bied 4,5 uur naar het weekend toe (maar ik begon vandaag aan de late kant).
ik heb al weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arm meisje![]()
Bleeegh, nog 3,5 uur en dan weekend.
Ik heb echt het zin er af voor vandaag
Ik heb ook niet het rustige relax weekend voor de boeg wat ik in gedachten had, maar wel allemaal leuke dingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het dit weekend zo druk dat ik het idee heb dat ik niet eens weekend heb...
Ik heb volgens mij pas in maart weer een rustig weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het rustige relax weekend voor de boeg wat ik in gedachten had, maar wel allemaal leuke dingen.
Morgen op tijd op, honden allemaal scheren en wassen en dan fotoshoot![]()
Zondag gaan we wandelen in Arcen.
En tussendoor huis poetsen en zo
Ik wil elke keer weer es een weekend lekker niks doen en dan plan ik ze zomaar weer volquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij pas in maart weer een rustig weekend
Stomme college ook waarvoor veel gelezen/ingeleverd moet worden...
Maar het is voor een goed doel
Ja, dat dus...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil elke keer weer es een weekend lekker niks doen en dan plan ik ze zomaar weer vol
Ik ga denk ik echt een werkster nemen, voor om de week of zo, dan heb ik in t weekend wat meer tijd voor mezelfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat dus...
En eerst had ik nog dinsdag en woensdag vrij, en dacht ik; dan ga ik dan niks doen... Maar dat lukt ook niet
Twitteren is oké!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Pagan het volgende:
Voor mij is de SC meer twitterachtig vandaag. Af en toe een berichtje droppen.
Strega belde net, ze ligt nu in de verkoeverkamer en belt me weer als ze terug is in haar eigen kamer. Operatie was geheel volgens plan gelopen, sneller gegaan dan verwacht, wat enkele voordelen heeft waar ik niet verder op in ga.
Voor ze opgehaald werd had ze nog een aanvaring met haar minst geliefde verpleger. Ze heeft hem zo afgebrand dat er alleen nog een paar rokende schoenen overbleven. Het is een Groningse hork, er zat nog oud zeer van de vorige opnames en het overlijden van een vriend van ons twee weken geleden hielp ook niet echt mee.
Verbaal is alles nog in orde dus!
Twitter er maar lekker op los hier, ik vind het allang fijn dat je ons op de hoogte houdt van hoe het gaat, en zo te horen gaat het naar omstandigheden goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Pagan het volgende:
Strega belde net, ze ligt nu in de verkoeverkamer en belt me weer als ze terug is in haar eigen kamer. Operatie was geheel volgens plan gelopen, sneller gegaan dan verwacht, wat enkele voordelen heeft waar ik niet verder op in ga.
Voor ze opgehaald werd had ze nog een aanvaring met haar minst geliefde verpleger. Ze heeft hem zo afgebrand dat er alleen nog een paar rokende schoenen overbleven. Het is een Groningse hork, er zat nog oud zeer van de vorige opnames en het overlijden van een vriend van ons twee weken geleden hielp ook niet echt mee.
Nou, ja, maar bleek verspilde moeite condensatoren stukquote:
Het is al fijn dat je ons op de hoogte wilt houden!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Pagan het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Pagan het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ja, maar bleek verspilde moeite condensatoren stuk
Maar dat kon ik pas zien nadat ik alles had schoongemaakt.
Nee, ik ben hier nieuw. Ben hier wel ns eerder geweest maar niet vaak ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh trouwens...Is DM een bekende?
![]()
Niet onaardig bedoelt ofzo, maar ik ken haar niet (toch?) dus ik denk misschien is ze van voor mijn tijd ofzo?
We kunnen de poezen nu nog niet ophalen, omdat de kat van vriends ouders hier een weekje komt logeren. We wilden dan afspreken om de poezen zaterdag op te halen. Dit kon niet omdat ze dacht dat we toch wel van gedachten zouden veranderen mbt de poezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Uhm DM ik snap niet heel veel van je post hoor
beide. Maar in dit geval waren er meer dan 10 stuk. Dus bord weg, aangezien we nooit 100% een goeie werking meer kunnen garanderen met solderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
gooi je dan eigenlijk het bord weg of soldeer je er nieuwe condensators in?
ik hoorde laatst iets over fabrikanten, ik geloof voornamelijk abit en msi, dat bij de oude moederborden de condensators konden knappen omdat het electrolyt niet goed wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
beide. Maar in dit geval waren er meer dan 10 stuk. Dus bord weg, aangezien we nooit 100% een goeie werking meer kunnen garanderen met solderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |