quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Goed, denk topictitel de wel dekt. De e steeds een heb de
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Goed, ik denk dat d¤ topictitel de lading wel dekt. De ltter e pakt hij steeds als een ¤! Ik heb de instliing¤n vn h¤t to¤ts¤nbor al v¤rz¤t, maar dat haalt niks uit (ctrl+shift ¤n alt shift).
I¤mand ¤nig id¤¤ ho¤ ik h¤t kan v¤rh¤lp¤n?
14xquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef onderjas het volgende:
er staat nog 2 keer de e in je post.
Backfire!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef RacerDKB het volgende:
Er staan anders genoeg e's in je OP.
Apart zeg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook een probleem maar dan met een scriptje ik heb een scriptje geschreven die alle dagen die op het scherm staan in dinsdag veranderd maar het probleem is dus dat dat heel lastig is omdat nu overal dinsdag staat. Ook als ik quote verandert hij het! Check mijn vorige post maar eens.
echt vet lastig
ja heel raar probleemquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook een probleem maar dan met een scriptje ik heb een scriptje geschreven die alle dagen die op het scherm staan in maandag veranderd maar het probleem is dus dat dat heel lastig is omdat nu overal maandag staat. Ook als ik quote verandert hij het! Check mijn vorige post maar eens.
echt vet lastig
Onsterfelijkheid ligt dus binnen de haalbare grenzen.quote:Op maandag 4 februari 2010 15:51 schreef RichardDawkins het volgende:
Jezelf op een forum onsterfelijke belachelijk maken is niet zo heel moeilijk.
Onsterfelijke belachelijkheid kan natuurlijk alleen bestaan als dat er mensen zijn die ervan weten. Aangezien dat onhaalbaar is gezien de werking van ons universum is het antwoord, nee. Het spijt me.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid ligt dus binnen de haalbare grenzen.
Helaas, te laat. Niet meer geloofwaardig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Uh, dit is dus g¤¤n grap, b¤dankt, zo sl¤cht is mijn humor ook w¤r ni¤t Ik had d¤ ¤ ond¤r plakk¤n g¤z¤t. All¤¤n na ¤¤n tijdj¤ had ik g¤¤n zin om st¤¤ds control v in t¤ drukk¤n.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Kijk, woooh, ik type ¤¤n e! Hoe zou dat nou kunnen!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:57 schreef jslavenburg het volgende:
Druk eens Ctrl + Shift en probeer het nog eens.
S¤ri¤us, wat ¤¤n sn¤u p¤rsoon b¤n jij. Mo¤t ik h¤t film¤n ¤n op YouTub¤ z¤tt¤n voordat j¤ i¤ts g¤looft ofzo=quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:58 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Helaas, te laat. Niet meer geloofwaardig.
PC al herstart? Toetsenbord opnieuw ingeplugt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
S¤ri¤us, wat ¤¤n sn¤u p¤rsoon b¤n jij. Mo¤t ik h¤t film¤n ¤n op YouTub¤ z¤tt¤n voordat j¤ i¤ts g¤looft ofzo=
¤¤¤ ¤
control shift had ik al g¤prob¤¤rt
Jaaa held! Restarten deed niks, maar toetsenbord even uit en inpluggen werkte! Bedanktquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
PC al herstart? Toetsenbord opnieuw ingeplugt?
't is net z'n goed topic.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Er mag 1 slotje op wat mij betreft.
Haha, moeilijk he, accepteren dat je je eerste post niet geloofwaardig hebt gemaakt en dat uitleg naderhand meestal voor buitenstaanders betekent dat je lulde in je eerste post.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
S¤ri¤us, wat ¤¤n sn¤u p¤rsoon b¤n jij. Mo¤t ik h¤t film¤n ¤n op YouTub¤ z¤tt¤n voordat j¤ i¤ts g¤looft ofzo=
¤¤¤ ¤
Zou je niet zeggen. Volgens mij is de spellingsknop kapot.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:13 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja hoor, ik hoef niks te bewijzen sneuerik. Ik weet da tik niet lulde, dat is voor mij genoeg hoor. Mijn toetsenbord werkt weer en ik ben blij. Doei.
Ik voorsp¤l ¤¤n ni¤uw¤ rag¤quote:Op dond¤rdag 4 f¤bruari 2010 16:01 schr¤¤f Paranoid¤v h¤t volg¤nd¤:
[..]
¤¤¤ ¤
Wat mij betreft mogen er 3 op, wat een mongolentopic is dit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Er mag 1 slotje op wat mij betreft.
quote:
Royal Sadness...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:13 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja hoor, ik hoef niks te bewijzen sneuerik. Ik weet da tik niet lulde, dat is voor mij genoeg hoor. Mijn toetsenbord werkt weer en ik ben blij. Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |