Straks verandert er een groen bolletje in een rood cijfer: 10.2%quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:44 schreef edwinh het volgende:
[..]
nou als je de laatste weken een beetje gelezen over de amerikaanse banenmart, dan is de kans groter dat het tegen valt dan dat het mee valt. en nee +1% komt het vandaag niet meer.
Wel maar voor de helft van winst op weekputs omdat de mogelijke stijging die we gaan krijgen slechts een correctie is op de daling imho.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ga in de calls, verwacht dat we de bodem nu ongeveer wel hebben gezet al schoot het wel wat verder door als dat ik had verwacht.
eens, de TRIN en TICK zijn ook aardig oversold. dit kan wel een tijdelijke bodem aan geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wel maar voor de helft van winst op weekputs omdat de mogelijke stijging die we gaan krijgen slechts een correctie is op de daling imho.
Daarna verdere daling?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wel maar voor de helft van winst op weekputs omdat de mogelijke stijging die we gaan krijgen slechts een correctie is op de daling imho.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:01 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwacht eerst 1.5-2 weken hogere koersen richting de 333-335
Beide ff gequote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:02 schreef edwinh het volgende:
ik verwacht een zijwaard patroon voor een week daarna down!
Welk cijfer? WW?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:03 schreef edwinh het volgende:
overigens heb ik het idee dat het " toekomstige " goede cijfer nu al is ingeprezen in de markt.
daar wordt vrijwel niet op gereageerd. non farm payrolls , bij gekomen of verloren banen is belangrijkerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk cijfer? WW?
Canadese cijfers zijn trouwens behoorlijk goed. Hebben die nog een correlatie met de VS?
Verwachting van ForexFactory is +10k... Ben ernstig benieuwdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
daar wordt vrijwel niet op gereageerd. non farm payrolls , bij gekomen of verloren banen is belangrijker
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef Thomasv8 het volgende:
Nog meer mensen met dit soort speelgoed?
[ afbeelding ]
Ga ze overigens verkopen. Weet niet zeker wat de markt gaat doen want het kan in dit geval alle kanten op. Optimisten die zeggen dat de bodem is bereikt en aan de andere kant de mensen die er geen vertrouwen meer in hebben en alles dumpen.
gap gesloten op 1057.4 van 3.53 local time effe wachten nu up is denk ik verder omhoog voor vandaag down is verder omlaag veel verkoop druk rond 1058 effe wachten dus denk ik.quote:
Ik zou op z'n minst wachten tot de cijfers uit de VS, dan wel WS opening.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef foetre het volgende:
Dumpen?dit is een koopmoment!
Ja we gaan richting de 150 dit jaar nogquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor een tussentijds herstel misschien maar daarna gaat het weer lager hoor
Nee hoor, we blijven boven de 300 dit jaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef foetre het volgende:
Ja we gaan richting de 150 dit jaar nog
Mijn voorspelling was eindstand 450quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, we blijven boven de 300 dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |