Wanneer verwacht je dat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef Vandergeld het volgende:
We naderen de 10.000 inderdaad, wellicht morgen/maandag onder de 10.000 maar daarna verwacht ik toch wel dat we nog een keer richting 10400 gaan.
Ik verwacht per saldo komende 1,5/2 weken hogere koersen, daling op bijvoorbeeld Europese indices is al even aan de gang, dus kan de correctie ook wel wat tijd in beslag nemenquote:
heb jij gedekt geschreven?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
De markt is wel efficient. Natuurlijk zijn opties nu duur (te verkopen), maar de kans op verlies bij verkoop is evenredig groter geworden.
Dat hoeft niet, kijk maar naar december toen de dollar ook al flink steeg terwijl de indices niet inleverde.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:15 schreef Arcee het volgende:
Waarom zakken aandelen als de $ stijgt, trouwens?
Kwam door dit bericht dat ik dat vroeg: US Stocks Fall As Dollar Soars, Europe Concerns Persistquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:25 schreef Vandergeld het volgende:
Dat hoeft niet, kijk maar naar december toen de dollar ook al flink steeg terwijl de indices niet inleverde.
Alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef SeLang het volgende:
Toch zijn dit maar matige dalingen als je bedenkt hoeveel er nog af moet voordat je weer kunt kopen...
Gedekt met geld ja. (in obligaties). Dus als ze allemaal uitgeoefend zouden worden dan kan ik dat financieel gewoon afdekken.quote:
idd, komt net het bericht dat voor de 11e maand op rij de kredietverlening is gedaald op creditcards en dergelijk schiet de beurs omhoog! Ik weet niet hoor maar volgens mij is dit slecht de voor economie als iedereen zijn schulden aflost ipv gaat lenen om te besteden..quote:
Zou me niks verbazen als dadelijk blijkt dat half Griekenland met onze mooie euro in de carry trade zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef SeLang het volgende:
Er is natuurlijk ook een shortsqueeze van al die dollarbears (lenen in US$, geld beleggen in aandelen, commodities, etc).
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef dvr het volgende:
Die sterke dollar is haast een uitnodiging aan het buitenland om eens een paar honderd miljard aan US schatkistpapier op de markt te gooien. Maar ja, China zal wel blij zijn dat zijn spulletjes nu weer betaalbaarder worden voor het Walmartpubliek.
Spanje? Geloof er geen reet van; dat gefocus op de zwakke EU landen is slechts een afleidingmanouvre. Kijk maar naar de Peter Schiff video die ik geplaatst heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef SeLang het volgende:
Vorig jaar hadden we elk weekend een bank bailout, dit jaar gaan we elk weekend een land out bailen. Alleen voorzie ik wel wat problemen tegen de tijd dat Spanje (en groter) aan de beurt is(dat is toch de 9de economie van de wereld). En als Japan aan de beurt is hebben we een mooi instapmoment.
Ik las Walmartrepubliek (waardoor ik dus dacht dat je refereerde aan de weimarrepubliek...)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef dvr het volgende:
Maar ja, China zal wel blij zijn dat zijn spulletjes nu weer betaalbaarder worden voor het Walmartpubliek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |