quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
bah wat vind ik die cortney love een lelijk mens. before en after!
Hier sluit ik me bij aan. De after (op deze foto) is mooi.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef Manono het volgende:
[..]
ben ik nou helemaal niet met je eens vind haar after echt wel erg goed uitzien!
ik heb zo'n kaaklijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:44 schreef Markeerstift het volgende:
Wat is er dan gebeurt met de wangen van Robert Patinson? Ik vind m overigens welMaar met zo'n kaaklijn doet een man het al gauw goed bij mij
Fotoquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. De after (op deze foto) is mooi.
M'n inbox staat open voor pmquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:09 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als ik een foto plaatst ben ik niet meer anoniem
nou die kaaklijn is wel strak, maar de rest ziet er niet al te fraai uit, dus laat ik dat maar niet doenquote:
Yancy Butler, voor en na dope?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:15 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet wie het is, maar ik vind het zeker geen vooruitgang
o het was drugs. ook al zo slecht voor je looks.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
Yancy Butler, voor en na dope?
Blond haar maakt haar ook bleek..
omgquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:15 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet wie het is, maar ik vind het zeker geen vooruitgang
Wat is het toch een ontzettend mooie vrouw/lekker ding en ik geloof zelf ook niet dat er behalve haar neus en mond iets op laten vullen iets gebeurd is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:44 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Megan Fox vroeger zo'n schatje was!Wat een mooi meisje was het toen...
Nu heeft ze echt zo'n Michaela Romanini grafkop
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwen![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa, die staat ook in mijn top mooie vrouwen... oh my god, ik zou daar echt wel verliefd op kunnen worden. (nee ik ben geen lesbienne, alleen een beetje bi)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
rachel mcadams vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
goeie smaak heb jequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, die staat ook in mijn top mooie vrouwen... oh my god, ik zou daar echt wel verliefd op kunnen worden. (nee ik ben geen lesbienne, alleen een beetje bi)
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Alsof zn hele gezicht vol is gespoten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |