Inschrijven?quote:In deze campagne testen we Persil Eco Power, het allereerste ecologische wasmiddel dat geen compromis maakt: respect voor het milieu én waskracht gaan hand in hand.
Wil je meehelpen de nieuwe Persil Eco Power bekend te maken?
Wat zul je gaan krijgen?quote:- Veel plezier beleven aan de campagne om samen met 4.000 Insiders de nieuwe Persil Eco Power uitvoerig te testen
- De meningen en feedback van jezelf, vrienden, familie, collega's en bekenden verzamelen en ons op de hoogte houden via rapportjes
- Zoveel mogelijk staaltjes uitdelen zodat nog meer mensen de kracht van Persil Eco Power zelf kunnen ontdekken!
- Geïnteresseerde vrienden een plezier doen door hen een coupon mee te geven of door te sturen
- Zoveel mogelijk mensen laten deelnemen aan het marktonderzoek
- Persil Eco Power bekend maken, door het simpelweg verder te vertellen (wommen)!
quote:Voor jezelf:
- 1 fles Persil Eco Power (1.35L)
- 1 fles Persil Eco Power Color (1.35L)
- Campagnegids met exclusieve Insiderinformatie
Voor je vrienden, collega's en kennissen:
- 30 staaltjes Persil Eco Power, om uit te delen aan vrienden en ze zelf te laten testen
- Marktonderzoeksdocumenten om meningen van anderen te verzamelen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb hem ook ja. Je krijgt steeds een database error of niet?
Zo ja, gewoon even als je de foutmelding krijgt CTRL+F5 en je krijgt steeds de volgende pagina in zicht.
Zo heb ik in ieder geval de enquete ingevuld, hehe.
Dan maak ik ook geen kansquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:15 schreef dutchdevil het volgende:
Ik heb hier ook een uitnodiging voor gekregen en heb me zojuist ingeschreven
Denk alleen dat ik niet zo snel uitgekozen zal worden aangezien ik aan de Silan Crystal campagne mee mocht doen en ik nou niet echt geweldige feedbacks heb gegeven...
Misschien een idee om contact op te nemen met 'The Insiders'?quote:
Dat is idd de volgende stapquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien een idee om contact op te nemen met 'The Insiders'?
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:05 schreef larry_flynt het volgende:
Ook ingeschreven. ben benieuwd!
quote:Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Persil Eco Power campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
quote:Gefeliciteerd! Je bent er bij voor onze Persil Eco Power campagne!
Samen met 4.000 andere Insiders in België en Nederland mag jij deze nieuwe innovatie testen en er je mening over delen.
Je Insider pakket zal binnenkort aankomen (vanaf 22 maart).
En dan gaat straks de campagne echt van start! Lees het campagne boekje rustig door en amuseer je bij het uittesten van dit nieuwe ecologische wasmiddel. In afwachting van de aankomst van jouw pakket kan je al eens een kijkje nemen op onze Persil Eco Power campagne site.
Als Insider heb je natuurlijk een belangrijke taak, we rekenen namelijk op jou om ons regelmatig een rapportje te sturen via de site met alle reacties van jezelf, je vrienden, kennissen en collega's!
We wensen je veel wom-plezier!
Het Insiders Team
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef Sjeen het volgende:
Ja zeker... dat gezien de hoeveelheden was die hier gedraaid worden, een ecovriendelijk wasmiddel wel op zijn plaats is
Waren die Crystals niet van Buzzer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef RedBitch het volgende:
Ik mag ook deelnemen, na een actie van de crystals van silan, dacht ik ook geen aanspraak te kunnen maken...maar ik heb heb toch echt de bevestiging binnen!
Haha, nee hoor, geen valse verwachtingen hier. Ik wist dat het vanaf 22 maart verstuurd ging worden en verwachtte geen pakketjes verder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Kon je meteen zien dat het dit pakket was Cat, of dacht je iets leuks voor je verjaardag te krijgen?
Ik hoop dat ie deze week komt, doe voor het eerst mee met Insiders
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:33 schreef wyccie het volgende:
Hoe pakken jullie dat marktonderzoek aan? Hoe streng zijn ze met de reacties die je moet terugkoppelen?
Haha! Stoer!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:00 schreef Osramp het volgende:
FOK! staat ook in het Insiders boekje![]()
[ afbeelding ]
dat ligt denk ik aan jouw fles, hier doet hij dat nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha! Stoer!
Mijn eerste ervaring: ruikt lekker bloemig, maakt goed schoon (al was mijn wasgoed niet echt vies).
Maar wat vervelend dat die doorzichtige dop vacuum trekt op het rode schroefgedeelte van de fles. Ik moet dat rode stuk telkens vasthouden zodat ik alleen het dopje eraf haal.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:00 schreef Osramp het volgende:
FOK! staat ook in het Insiders boekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou niet goed weten hoe ik hem moet reviewen. Het wast net zo schoon als mijn andere wasmiddel en die eco factor zie je niet meteen als consument. Hij ruikt lekker, maja.. dat doet ander wasmiddel wat ik koop ook.
Ik heb het gedoe nu ook met de dopquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha! Stoer!
Mijn eerste ervaring: ruikt lekker bloemig, maakt goed schoon (al was mijn wasgoed niet echt vies).
Maar wat vervelend dat die doorzichtige dop vacuum trekt op het rode schroefgedeelte van de fles. Ik moet dat rode stuk telkens vasthouden zodat ik alleen het dopje eraf haal.
Heb je het witwasmiddel ook al geprobeerd? Dat vind ik helemaal niet lekker ruiken, ik heb het één keer gebruikt zonder wasverzachter. En dat doeik dus niet meer, wat eigenlijk wel jammer is. Want dan heb je een eco wasmiddel waar je nog een regulier iets bij moet gooien om het acceptabel te laten ruiken.quote:Op maandag 5 april 2010 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou niet goed weten hoe ik hem moet reviewen. Het wast net zo schoon als mijn andere wasmiddel en die eco factor zie je niet meteen als consument. Hij ruikt lekker, maja.. dat doet ander wasmiddel wat ik koop ook.
Geen idee, maar dat ga ik sowieso niet doen. Kan ook slecht zijn voor je machine, maar ik vind het gewoon geen prettig idee. Dan maar wat minder ecologisch...quote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef Zana het volgende:
is het nu eigenlijk de bedoeling dat je alles op 20 graden wast, of niet?
Ik vind die witte best wel oké. Ook zonder wasverzachter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb je het witwasmiddel ook al geprobeerd? Dat vind ik helemaal niet lekker ruiken, ik heb het één keer gebruikt zonder wasverzachter. En dat doeik dus niet meer, wat eigenlijk wel jammer is. Want dan heb je een eco wasmiddel waar je nog een regulier iets bij moet gooien om het acceptabel te laten ruiken.
Ik was alles evengoed op 30 of 40 graden. 20 graden... ik vind het ook niet zo'n fijn idee dat je was het daar mee moet doen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef Zana het volgende:
is het nu eigenlijk de bedoeling dat je alles op 20 graden wast, of niet?
Wordt ook niet bedoeld dat de fles van 100% gerecycled materiaal is gemaakt?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne ook niet hoor.
Ik kies wel altijd een kort programma en kledingwas gaat op 30 graden, de rest op 40, dat doe ik al jaren zo, met prima resultaat. Ik snap echt niet wat er opeens 'eco' aan is dat deze plastic fles 100% recyclebaar is, dat is namelijk met de reguliere plastic wasmiddelflessen ook het geval.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef Osramp het volgende:
Net op SBS6 tijdens House, de eerste tv commercial gezien van eco power. Kijk ik de verkeerde zenders of let ik niet goed op? Voor mij was dit echt de eerste reclamespot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |