Nee haar niet. Ze is niet mijn type, maar er zijn meer meiden die ik tegenkom met sporten....quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kent de regels omtrent "Nina Hagen II".Ze mag jou in elkaar slaan maar verder handjes thuis.
Als je maar pics plaatst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee haar niet. Ze is niet mijn type, maar er zijn meer meiden die ik tegenkom met sporten....
Bij KPN moet je niet zijn als je mobiel wil internetten. '10x gemiddeld gebruik' waarbij gemiddeld gebruik volgens hen 75 mb/maand is. (dus 750 max)quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Waarom zijn FUP's zo vaag![]()
[..]
Dus het kan elke maand anders zijn. En er staat vast nergens hoeveel het is die maand.
Geldkloppers
Zag er echt prima uit allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de herhaling gezien. Ik zat kwijlend voor de tv met al dat Mexicaanse eten.
Overheerlijk.quote:
Van Nina Hagen II?quote:
Dat zeker! Maar ook van die andere meiden.quote:
Daar moet ik nog even over nadenken....quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar ook van die andere meiden.
Jij misschien wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken....
Maar ik kan me wel voorstellen dat jullie pics willen zien....quote:
Altijd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik kan me wel voorstellen dat jullie pics willen zien....
quote:
Ik kan inloggen op wifiquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij KPN moet je niet zijn als je mobiel wil internetten. '10x gemiddeld gebruik' waarbij gemiddeld gebruik volgens hen 75 mb/maand is. (dus 750 max)
Zit zelf bij t-mobile, is de limiet 1gb en daarna cappen ze je snelheid maar kun je dus nog wel gewoon blijven gebruiken. En ze staan tethering toe
[..]
Veel plezier in SES.quote:
Positief denken. Tuurlijk dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt dan wel een keertje.... eerst kijken of ik haar nog zie....
Laten we het hopen. Deze is wel heel leuk en niet zo'n groot leeftijdsverschil....quote:
Duidelijke zaak dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Deze is wel heel leuk en niet zo'n groot leeftijdsverschil....
Geen idee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Wat is trouwens de hype met vampierseries/filmsTrue Blood, Vampire Diaries, Twilight.
we moeten blade er maar ff op af sturenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Wat is trouwens de hype met vampierseries/filmsTrue Blood, Vampire Diaries, Twilight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |