Ze weten wel bij wie ze moeten zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van de reclames bij My AT was: http://www.whisky-cruise.com/

quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze weten wel bij wie ze moeten zijn.
Ik heb advertenties van jurisprudentie en fysiotherapie geloof ik.

Graag gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kreeg plots iets van Desert Operations. Bedankt, Cobra.

Nembrionic denk ik...... die heeft de foto's verzorgd....quote:

De tweakers pricewatch heeft zo'n functie, maar ik weet niet of ze ook aan jouw model tv doen: http://tweakers.net/my.tnet/pricenotificationquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand een site waar je je kan aanmelden voor een e-mail zodra een bepaald model tv in prijs daalt tot een waarde die jij hebt gezegd?

Weet ik ook niet, en wat me tegenstaat:quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De tweakers pricewatch heeft zo'n functie, maar ik weet niet of ze ook aan jouw model tv doen: http://tweakers.net/my.tnet/pricenotification
quote:Je moet ingelogd zijn om gebruik te kunnen maken van deze functionaliteit.

Ik ben toch geen alleenstaande mama?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nembrionic denk ik...... die heeft de foto's verzorgd....

Maar misschien wel een MILF lover?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben toch geen alleenstaande mama?

Nee lijkt me nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar misschien wel een MILF lover?

Maar misschien dat je hun fotoshoots had gedaan? Jij kunt de meest ordinaire griet er leuk uit laten zien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben toch geen alleenstaande mama?

Nah. Zelfs in Engeland heb ik verhoudingsgewijs bijzonder weinig moeders geschoten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar misschien dat je hun fotoshoots had gedaan?
Andersom nog beterquote:Jij kunt de meest ordinaire griet er leuk uit laten zien.

Had je Amerika gezegd had ik toch gedacht dat je de Washington Sniper was....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nah. Zelfs in Engeland heb ik verhoudingsgewijs bijzonder weinig moeders geschoten.

Hoi PSquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik pas(@TT)
Ik heb vannacht wel over een SC'er gedroomd

Niet speciaal, een van mijn vele totaal random dromen. Het was DS en trouwens ook Redquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi PS
En goede of slechte droom? En over wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |