Aan boord merk je daar niets van...quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen 'luxe cruiseschip' gaat niet helemaal op voor dat drijvende flatgebouw dat tussen IJmuiden en Newecastle vaart
Het is nogal een vreemde brief maar ik accepteer het maar gewoon. Geld is geld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje uit die bovenste foto, die onderste ziet er mij iets te chemisch uit
Toch mooi dat ze dat bedrag geven als ze zelf zeggen dat het optreden gegeven de omstandigheden niet onterecht was. Maar ja, het heeft je natuurlijk ook een hoop gedoe gekost...
Vergeleken met de vorige schepen op die route gaat die vergelijking misschien wel op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen 'luxe cruiseschip' gaat niet helemaal op voor dat drijvende flatgebouw dat tussen IJmuiden en Newecastle vaart
Ik bedoelde meer dat het ook aan boord niet erg luxe is. Ja, ik ben een keer meegeweest, al was het dan niet op een Whiskycruisequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan boord merk je daar niets van...
Oh, het is geen slechte plek hoor, wij hebben ons ook prima vermaakt, met onze eigen whiskyproeverij overigens. Maar de 'bioscoop' was een projector die tegen een niet een egaal gemaakte muur projecteerde, bijvoorbeeld, en dat zijn toch niet de dingen die mensen verwachten van een luxe cruisequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeleken met de vorige schepen op die route gaat die vergelijking misschien wel op.![]()
Maar ik ken die schepen. En ik ga me dus in de overige uren goed vermaken in de piano bar.
Het is inderdaad niet de Queen Victoria II (heb ook al eens de oversteek gewaagd), maar in het weekend van 9 t/m 11 april hebben we een eigen zaal aan boord en daar zal ik me niet vervelen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het ook aan boord niet erg luxe is. Ja, ik ben een keer meegeweest, al was het dan niet op een Whiskycruise
Ik weet het ook niet. Was de eerste en als het aan mij ligt enige keer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug...![]()
[..]
In mijn tijd kreeg je helemaal niets vergoed.
Wel ruimte zat in die bioscoopzaal. De laatste keer dat ik er in zat waren we met z'n zessen. Wel een lange film gezien trouwens: die duurde negen uur!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, het is geen slechte plek hoor, wij hebben ons ook prima vermaakt, met onze eigen whiskyproeverij overigens. Maar de 'bioscoop' was een projector die tegen een niet een egaal gemaakte muur projecteerde, bijvoorbeeld, en dat zijn toch niet de dingen die mensen verwachten van een luxe cruise
Wij zaten daar ook alleen, met een groep van vier. De hut was krapperquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel ruimte zat in die bioscoopzaal. De laatste keer dat ik er in zat waren we met z'n zessen. Wel een lange film gezien trouwens: die duurde negen uur!
http://www.teurlingsellen(...)jspraak_of_sepot.phpquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Vind ¤ 95 wel luctratief, menige job betaalt slechter...
Debbie does part 1 t/m 9?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel ruimte zat in die bioscoopzaal. De laatste keer dat ik er in zat waren we met z'n zessen. Wel een lange film gezien trouwens: die duurde negen uur!
Misschien was het een film van Ingmar Bergman.... daar lijkt nooit een eind aan te komen.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Welke film duurt 9 uur? Behalve de trilogie van Lord of the Rings natuurlijk
quote:
Harry Stotter.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
quote:
Ach, The Longest Day duurt langerquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Da's ook een lange zit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, The Longest Day duurt langer
The Longest Yard (remake) leek een lange zit, omdat ie zo slecht was.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, The Longest Day duurt langer
Ze weten wel bij wie ze moeten zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van de reclames bij My AT was: http://www.whisky-cruise.com/
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze weten wel bij wie ze moeten zijn.
Ik heb advertenties van jurisprudentie en fysiotherapie geloof ik.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kreeg plots iets van Desert Operations. Bedankt, Cobra.
Nembrionic denk ik...... die heeft de foto's verzorgd....quote:
De tweakers pricewatch heeft zo'n functie, maar ik weet niet of ze ook aan jouw model tv doen: http://tweakers.net/my.tnet/pricenotificationquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand een site waar je je kan aanmelden voor een e-mail zodra een bepaald model tv in prijs daalt tot een waarde die jij hebt gezegd?
Weet ik ook niet, en wat me tegenstaat:quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De tweakers pricewatch heeft zo'n functie, maar ik weet niet of ze ook aan jouw model tv doen: http://tweakers.net/my.tnet/pricenotification
quote:Je moet ingelogd zijn om gebruik te kunnen maken van deze functionaliteit.
Ik ben toch geen alleenstaande mama?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nembrionic denk ik...... die heeft de foto's verzorgd....
Maar misschien wel een MILF lover?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben toch geen alleenstaande mama?
Nee lijkt me nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar misschien wel een MILF lover?
Maar misschien dat je hun fotoshoots had gedaan? Jij kunt de meest ordinaire griet er leuk uit laten zien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben toch geen alleenstaande mama?
Nah. Zelfs in Engeland heb ik verhoudingsgewijs bijzonder weinig moeders geschoten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar misschien dat je hun fotoshoots had gedaan?
Andersom nog beterquote:Jij kunt de meest ordinaire griet er leuk uit laten zien.
Had je Amerika gezegd had ik toch gedacht dat je de Washington Sniper was....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nah. Zelfs in Engeland heb ik verhoudingsgewijs bijzonder weinig moeders geschoten.
Hoi PSquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik pas(@TT)
Ik heb vannacht wel over een SC'er gedroomd
Niet speciaal, een van mijn vele totaal random dromen. Het was DS en trouwens ook Redquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi PS
En goede of slechte droom? En over wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |