quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan toch niets met presents?![]()
Ik heb nog 57 gift requests, allemaal presents. Van de kerst gok ik
Vergeet niet je investering voor nieuw zaad...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:03 schreef CasB het volgende:
Zo, als ik morgen wat dingen geharvest heb dan kan ik mijn farm flink uitbreiden.
Dat komt wel goed, gewoon hier en daar wat buren helpen en dan komt het weer helemaal goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vergeet niet je investering voor nieuw zaad...
Heb ik ook een keer gehad geen coins om mijn land te doen of te poten moest op mijn dieren en bomen wachtenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vergeet niet je investering voor nieuw zaad...
Dit Dus.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:59 schreef nieslief het volgende:
Hoi.
Wie voegt mij toe op FV Nieslief Fantje ben ik.
je moet ze ook nog even in farmville neighbour maken anders tellen ze niet. eenmaal neighbour gemaakt kun je ze er gewoon weer uit knallenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:36 schreef Soohr het volgende:
tvp,
ik ga nu op zoek naar mn 50 buren,
heb er al iets van 35 denk ik
Als het voor een goed doel is: add me http://www.facebook.com/trainfreak4403quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:36 schreef Soohr het volgende:
tvp,
ik ga nu op zoek naar mn 50 buren,
heb er al iets van 35 denk ik
Hoe kan ik die nou geven? en krijgen natuurlijk ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoef nog maar 6 hoefijzers en dan is hij klaar!
waarom niet? is toch geen moeite?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Als het voor een goed doel is: add me http://www.facebook.com/trainfreak4403
Ik gift wel (bijna) niet.
Als je in het spel zit, zie je free gifts staan boven in je balkje. Daar kun je ze versturen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef rac het volgende:
[..]
Hoe kan ik die nou geven? en krijgen natuurlijk ook
Ik zit met te veel buren volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom niet? is toch geen moeite?
ik doe ook de ene dag 30 personen vanaf bovenin het lijstje geklikt en de andere dag 30 personen vanaf onderin het lijstje geklikt. begint je naam met een m dan heb je dagelijks mzzlquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik zit met te veel buren volgens mij![]()
Als ik er 30 gift krijg ik er soms maar 10 terug dusja...
Maar als je iets geeft probeer ik wel hetzelfde terug te geven
Dat deed ik ook in het begin.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef Misan het volgende:
[..]
ik doe ook de ene dag 30 personen vanaf bovenin het lijstje geklikt en de andere dag 30 personen vanaf onderin het lijstje geklikt. begint je naam met een m dan heb je dagelijks mzzl
true, en als neighbour verwijderen helpt volgens mij ook niet echtquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in het begin.
Maar ik zit met enkele buren die het niet meer spelen en die krijgen dan ook altijd die gifts, wat ik dan weer zonde vind voor de andere.
Ik heb een apart groepje gemaakt, met iedereen in van Farmville, maar hoe verwijder je mensen weer uit die groep?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef Misan het volgende:
[..]
true, en als neighbour verwijderen helpt volgens mij ook niet echt
Verschilt per persoon. Verandert continu.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef rac het volgende:
maar hoe kun je nu horsshoe en nails ed weggeven? Die staan niet bij mijn gifts
Lucky me.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef Misan het volgende:
[..]
ik doe ook de ene dag 30 personen vanaf bovenin het lijstje geklikt en de andere dag 30 personen vanaf onderin het lijstje geklikt. begint je naam met een m dan heb je dagelijks mzzl
volgens mij heb ik jou idd niet meer als neighbour!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef Misan het volgende:
[..]
true, en als neighbour verwijderen helpt volgens mij ook niet echt
Ik heb geen idee ze passen niet in mijn koeien stalquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef Xebber het volgende:
Ik had ook een of andere Referee Cow gevonden.Wat moet je d'r mee?
Hij ziet er cool uit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef Xebber het volgende:
Ik had ook een of andere Referee Cow gevonden.Wat moet je d'r mee?
Ik heb een plank van je gekregenquote:
Dittoquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een plank van je gekregen
hahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
Die had ik beter zelf kunnen houden
Hier ook en net toevallig hoefijzersquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
Nu zelfs 2 gifts die daarna niet te zien zijn
Soms hebben ze van die onzin linkjes die je dan moet doorsturen echt heel irritantquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook en net toevallig hoefijzers
Hier ook dingen die ik kon gebruikenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook en net toevallig hoefijzers
hoeveel paarden kunnen er in???quote:
You've got woodquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb dus ook geen bricks meer nodig
20 maar heb er maar 3 dus als jullie me er een paar kunnen schenken(A)quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel paarden kunnen er in???
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef super-gabber het volgende:
[..]
20 maar heb er maar 3 dus als jullie me er een paar kunnen schenken(A)
zijn we al buren? Ik heet Tombo Lafan...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef super-gabber het volgende:
[..]
20 maar heb er maar 3 dus als jullie me er een paar kunnen schenken(A)
eeeeeh... hoefijzers... ik hoef geen stenen iig...quote:
heb je al toegevoegd op facebook;) heet Boris, schenk me een paard dan xDquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn we al buren? Ik heet Tombo Lafan...
En ik stik in de paarden, dus das heeeeeeeeel mooi dat er 20 in kunnen
Sorry, you have run out of requests to send with this application. Please try again tomorrow.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh... hoefijzers... ik hoef geen stenen iig...
er schijnt een bug ofzo te zijn dat je er twee kan...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Hoe krijg je 2 van die chicken coops? Ik zie iemand die er 2 heeft.
ja, heeeel even geduld, ik moet eerst onder een andere naam hara nog hout gevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef super-gabber het volgende:
[..]
heb je al toegevoegd op facebook;) heet Boris, schenk me een paard dan xD
Oh. okay. tnxquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef super-gabber het volgende:
als je bij een bepaald level bent kan je hem Upgraden en worden het er 2
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:19 schreef Misan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef DuTank het volgende:
[..]insgelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is dat danquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef tombolafan het volgende:
oh, en die heeft nog 100 verzoeken, dus dat duurt wel even...
oh bij level 50 ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef super-gabber het volgende:
als je bij een bepaald level bent kan je hem Upgraden en worden het er 2
Morgen dan maar!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, you have run out of requests to send with this application. Please try again tomorrow.
Maar hoefijzers heb ik sowieso niet
Ml-etjequote:
't Is mij om het even iig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef tombolafan het volgende:
oh, ml-etje heeft alleen horseshoes en harnesses te geven... Voorlkeur anyone?
gedaanquote:
30/50quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gedaan
En nu ga ik weer onder mn eigen naam
DOMINATE NOWquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:26 schreef Xebber het volgende:
D'r is een klein trucje om 2 chicken coops te krijgen. Op die manier heb ik 't ook gedaan.
Huh? Ben jij ook Ml-etje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef tombolafan het volgende:
Horseshoes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef tombolafan het volgende:
Achterhaald, ik heb een buur die d'r een stuk of 6/7 heeft. Die DOMINATE pas!!11!!1quote:
eh, nu ze op vakantie is wel evenquote:
Oh zo!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, nu ze op vakantie is wel even
Ik probeer dit nu, maar er zijn geen eierenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Achterhaald, ik heb een buur die d'r een stuk of 6/7 heeft. Die DOMINATE pas!!11!!1
Ik ga eens voor je kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik probeer dit nu, maar er zijn geen eieren
hahahaha, anders is het zo zonde he...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo!Wat lief van je dat je op haar farm past!
Volgens mij zie je ze morgen allemaal. Ik zie nu ook alleen degenen die ik gister heb toegevoegd. Morgen heb ik er een stuk of 15 bij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
Farmville vindt het maar niets dat ik tegelijk zo veel neighbours krijg. Ik zie er maar 3 van de meer die me toe hebben gevoegd
hier zelfde probleem, heb een stuk of 10 anonymous burenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
Farmville vindt het maar niets dat ik tegelijk zo veel neighbours krijg. Ik zie er maar 3 van de meer die me toe hebben gevoegd
Ik bleef ook buurloos, volgende dag had ik er ineens 17quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dat kippenhok werkt mooi niet hè.
Ik zet hem er steeds neer, verplaats wat hekken en kippen enzo *out of sync, refresh* daarna is t hok weg. Staat nog wel bij gift en ik kan t steeds weer opnieuw doen, maar eh![]()
nee net als al die join this group to get cash/friends/chicken coops/upgrades of whateverquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zet hem er steeds neer, verplaats wat hekken en kippen enzo *out of sync, refresh* daarna is t hok weg. Staat nog wel bij gift en ik kan t steeds weer opnieuw doen, maar eh![]()
Duur grapje van 5000 coins, ik spaarde juist voor uitbreiding.quote:
Geen idee waar jij het over hebt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Faceoff het volgende:
[..]
nee net als al die join this group to get cash/friends/chicken coops/upgrades of whatever
Die farmville lui zijn echt niet gek en willen echt wel pegels zien als jij iets meer dan de standaard farm wil
Ah, jij ook al. Wordt wel vervelend nuquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef trovey het volgende:
Ik ben volgens mij een paar planken en bakstenen kwijt....verdwenen ergens tussen het accepteren en in de giftbox komen
oeh, dat is helemaal zuur inderdaad!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duur grapje van 5000 coins, ik spaarde juist voor uitbreiding.
Hopelijk duiken ze straks op.....als ze maar niet uit de lucht komen vallen als ik net bezig ben bij mijn paardjes ...planken en bakstenen zijn niet zo goed voor je hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebt!
[..]
Ah, jij ook al. Wordt wel vervelend nu
FarmVille - Unreleased Dog for the first 1,000,000 FarmVille-Fans - JOIN NO.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebt!
[..]
Ah, jij ook al. Wordt wel vervelend nu
Werkt dus mooi wel. Op een later tijdsstip gewoon nog een keer proberen, en anders pass je me je inloggegevens maar, doe ik 't voor je.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat dacht ik dus ook, dus ik had veel gespaard om in een keer een grote te kunnen kopen... Moest ik eerst diegenen ervoor ook kopen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef CasB het volgende:
Hmm, de grootst mogelijke uitbreiding die ik kan maken is $250.000 en ik heb maar 43.000En het is eigenlijk zonde om eerst naar een kleinere uitbreiding te gaan, alhoewel ik dan natuurlijk ook weer meer kan verdienen, en sneller de 250.000 haal. Keuzes, keuzes.
'k Heb het al 10 keer gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef Xebber het volgende:
[..]
Werkt dus mooi wel. Op een later tijdsstip gewoon nog een keer proberen, en anders pass je me je inloggegevens maar, doe ik 't voor je.:)
Ik heb al 2 maanden 2 coops, en kan ze beiden dagelijks harvesten. Hoef er niks bijzonders voor te doen.
je hebt geen keus, je moet alle uitbreidingen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef CasB het volgende:
Hmm, de grootst mogelijke uitbreiding die ik kan maken is $250.000 en ik heb maar 43.000En het is eigenlijk zonde om eerst naar een kleinere uitbreiding te gaan, alhoewel ik dan natuurlijk ook weer meer kan verdienen, en sneller de 250.000 haal. Keuzes, keuzes.
De grootste 24X24 kon/kun je alleen bouwen als je farmville fan bent!quote:Sjaak just hit the big time by upgrading to a Mighty Plantation in FarmVille!
Sjaak is such a great farmer that they had to expand their farm! That means more room to raise adorable animals and grow amazing fresh produce!
Hier dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Faceoff het volgende:
oh en:
[..]
De grootste 24X24 kon/kun je alleen bouwen als je farmville fan bent!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
Yee-haw! Here's 100 coins for helping Tombo with their barn raising. Check back tomorrow to see if they need more help, partner!
Dat zal ik vanavond weer eens doen... al een tijd(je) niet gedaan namelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:15 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ga weer eens op mijn FV pagina kijken
Ik ben vandaag al van 7 naar 23 buren gegaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef Faceoff het volgende:
[..]
je hebt geen keus, je moet alle uitbreidingen doen.
Je mag de laatste pas als je alle voorgaande hebt gedaan.
Oh en als je wel nog farmville cash hebt, daarmee kun je upgrades kopen zonder de benodigde vrienden.
Maar goed, je kan ook alle fokkers die hier posten toevoegen, heb je er zo een stuk of 20 bij
Haha. Ik ben nu een rondje buren doen, maar pff.. Dat is nu wel een werk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat zal ik vanavond weer eens doen... al een tijd(je) niet gedaan namelijk
Ik zit pas aan de 4 buren.. dus dan valt het nog mee..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik ben nu een rondje buren doen, maar pff.. Dat is nu wel een werk!
Ik zag trouwens bij enkele mensen al een paardenstal, kei leuk!
Dat is wel te doen jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zit pas aan de 4 buren.. dus dan valt het nog mee..
Je hebt pm...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel te doen jaAls je nog iemand wil, dan moet je maar ff een PM sturen
dat is mijn winst per week ongeveerquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Xebber het volgende:
24 x 24 kost trouwens 500.000. Succes met sparen.
Ik heb je toegevoegdquote:
Checkquote:
Vreemd.. Met nieuwe vriendschappen loopt FV wel achter, maar als je diegene al een tijdje hebt...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Check
Wel vaag overigens dat hij niet altijd al mijn neigbours laat zien...
3 laat hij er altijd wel zien.. maar 1 niet altijd...
Toegevoegd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef dubbelstam het volgende:
Mijn gebruikers naam op farmville is Tamarah je kunt me vinden bij nieslief en ik zoek buren
20 meende ik te lezen hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
Hoeveel paarden kunnen er eigenlijk in?
Dat was een gouden eiquote:You opened ******'s egg and found a FarmVille Flag! You can find it in your gift box!
Yupquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:07 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik accepteer gifts vooral voor de paardenstal, maar ze komen niet in mijn gift box
meer mensen last van?
Donequote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef dubbelstam het volgende:
Mijn gebruikers naam op farmville is Tamarah je kunt me vinden bij nieslief en ik zoek buren
Oeh, dat is balenquote:
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:07 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik accepteer gifts vooral voor de paardenstal, maar ze komen niet in mijn gift box
meer mensen last van?
Ik heb 't al 2 dagenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:09 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
gelukkig ligt dus niet aan mij, wel irritant btw
Heb ik eergister een stuk a 20 peerdjes verkocht aangezien ik te weinig ruimte hadquote:
Ik krijg 't met allerlei soorten gifts heurquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef Misan het volgende:
dus even wachten met dergelijke gifts accepteren?
Die is al een farmville friend vanaf het moment dat ik er voor het laatst naar keek(zegmaar tussen oud en nieuw...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreemd.. Met nieuwe vriendschappen loopt FV wel achter, maar als je diegene al een tijdje hebt...
Btw; via mij kan je veel andere Fok!kers vinden
Vreemd...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die is al een farmville friend vanaf het moment dat ik er voor het laatst naar keek(zegmaar tussen oud en nieuw...)
En net keek ik via Farmville.com stonden ze er wel allemaal, 5 minuten later via Facebook, stond er 1-tje niet...
Ik kan al uren niets meer sturen, en heb ook geen hoefijzersquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou graag horse shoes willen ontvangen voor zover mensen dit nog kunnen verzenden, ik heb zojuist een lading nails uitgestuurd naar mijn lieve fokker facebook vriendjes.
Nog één keer hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou graag horse shoes willen ontvangen voor zover mensen dit nog kunnen verzenden, ik heb zojuist een lading nails uitgestuurd naar mijn lieve fokker facebook vriendjes.
Nou ja, ik heb een minuutje zielig kunnen doen, ook wat waardquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Hara, elke keer als ik iets tegen je zeg nu op de FV chat dan gilt ie 'could not connect to chat at this time', dus ik geef het even op hoor
Ja en daar reageerde ik ook op (quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
Had je die link wel gekregen, Greys?![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef LasTeR het volgende:
Zeg dan nog ff hoe je heet daarquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:56 schreef LasTeR het volgende:
Bedankt trovey, door jou heb ik nu een horseshoe. Nu nog één meer.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Haar, had jij nog iets speciaals nodig?
Of kan ik jou geeft gift meer sturen? Roep ff wat je nog nodig hebt, dan probeer ik het.
De horse shoes naar Slappy en Mevrouwtje T zijn onderweg in elk geval!
Whehehehehhehequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:06 schreef Xebber het volgende:
GESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD WORD IK VAN DIE COLLECTIES.
Zo. Dat lucht op.
Wat doen die paardenpoten op 't dak?quote:
'k Heb harnassen en stenen, dus harness it isquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Graag gedaan!
Haar, ik ga ff proberen jou nog wat te sturen!
Ik moet nog alles behalve bricks voor mijn paardenstal, nog 10 dingetjes, dus als jullie morgen nog iets over hebben dan graag!
I just nailed ya!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb harnassen en stenen, dus harness it is
Ja! Ik schrok er van! Twintig hele minuten stilte hier!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Oh er werd 20 minuten niets gepost?
Ja eigenlijk best bizar voor deze reeksquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik schrok er van! Twintig hele minuten stilte hier!
Tsssquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee man, 16x16 ben ik nog maar
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
110 mensen hebben mijn land bemest!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat ik zoveel akker had.
En ik heb nog 2 mensen nodig voor mijn barn raisin' !
Ik moet nog 5 stenen, 4 halsters, 8 hoefijzers, 5 spijkers en 7 planken hebben, dus dat gaat nog wel even durenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog 1 plank, 4 spijkers en 2 halsters nodig!
Anticlimaxquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik kan toch niet upgraden van 2-0x20 naar 24x24. Ondanks dat FV dat beloofde. Nn heb ik een 22x22 farm. Ook leuk, maar nu moet ik weer sparen.
Stay tuned for mystery eggs, en volgens mij heb ik ook een set collectables compleet.
Voorlopig gaan ze nog niet verhuizen ook. Dus je kunt nog effe blijven lachen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik blijf lachen om die beesten bij Cat
Referee cow?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Heej... Hara ga nu eens op mijn farm kijken?
Bij het eendevijvertje in de buurt. Dan kun je echt lachen met mijn nieuwste huisdier.Met dank aan Slappy Joe.
Dus je kan alleen naar de eerstvolgende farm-upgrade? Bummer, maar aan de andere kant wel beter, want met een iets grotere farm kun je weer makkelijker genoeg cash bij elkaar halen voor de volgende upgrade.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik kan toch niet upgraden van 2-0x20 naar 24x24. Ondanks dat FV dat beloofde. Nn heb ik een 22x22 farm. Ook leuk, maar nu moet ik weer sparen.
Stay tuned for mystery eggs, en volgens mij heb ik ook een set collectables compleet.
Mijn Facebook loopt altijd vast op jouw boerderijquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Heej... Hara ga nu eens op mijn farm kijken?
Bij het eendevijvertje in de buurt. Dan kun je echt lachen met mijn nieuwste huisdier.Met dank aan Slappy Joe.
quote:
Japs. Waarom ik dan fan van FV moest worden snap ik niet zo goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef CasB het volgende:
[..]
Dus je kan alleen naar de eerstvolgende farm-upgrade? Bummer, maar aan de andere kant wel beter, want met een iets grotere farm kun je weer makkelijker genoeg cash bij elkaar halen voor de volgende upgrade.
Hoe kom je daar dan weer aan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat was die 16 dollah waard hoor
Hara, jij patser!quote:
Je hebt een nail van mij!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog 4 x harness nodig en 2 x nail
Sjorry, heb jou een horse shoe gestuurd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog 4 x harness nodig en 2 x nail
DAt was de laatste die ik nodig hadquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjorry, heb jou een horse shoe gestuurd.
quote:
heb je net of een brick of een harness gestuurdquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Crientj het volgende:
Goed..
Ik heb nog 1x Harness, 2x Horseshoe & 3 Wooden boards nodig.
Iemandd?
Dat is je straf omdat je stenen stuurtquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef Misan het volgende:
farmville doet hier helemaal niets meer
Jup!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt was de laatste die ik nodig had
[..]. Die van jou was klaar toch?
Bij mij was het gisteren aan het bokken, nu draait hij lekker. * klopt af*quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef Misan het volgende:
farmville doet hier helemaal niets meer
600 iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe komen sommige van jullie in godsnaam aan dat estate? Dat ding kost 500k, non?
600.000 zelfs.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe komen sommige van jullie in godsnaam aan dat estate? Dat ding kost 500k, non?
Dan moet je eerst wel helemaal uitgebreid enzo, anders kan dat nooitquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
600.000 zelfs.En ik heb 'm gehad, nu weer gekocht, maar staat in mn schuur. xD
En hoe ik eraan kom? Veel oogsten, niet veel kopen etc. Heb nu ook iets van 1.5 miljoen.
Alles (behalve beesten) past in een schuur. Ik heb 3 luchtballonnen in mijn tuinschuurtje staan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Markeerstift het volgende:
dus die estate past in een schuur?
Ik kom dadelijk kijken. Nu eerst mijn 30 gifts richting paardenstal sturen.quote:
Ik ook 1... ik ga zo eens kijken of ik de 100 cadeautjes van Ml-etje kan innenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles (behalve beesten) past in een schuur. Ik heb 3 luchtballonnen in mijn tuinschuurtje staan.
Beidequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Iemand nog stenen of hoefijzers nodig?
Jup, en als je inderdaad vergroot hebt, dan moet je haar opnieuw "inbouwen"quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Waarom ontsnapt dat wief van mij nou weer?
Er stond zelfs een keurig bordje bij met 'je poppetje staat niet meer vast!'
Maar ik heb haar naar het veldje verplaatst waar ze begint, dat moest toch? Dat was een ander veldje geworden omdat mijn farm vergroot is vandaag. Maar ze blijft niet zitten dat kreng.
Volgens mij heb ik jou nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Markeerstift het volgende:
IK !
Heb sowieso van alles nog veel nodig, vanmiddag 4 stenen en 2 harnassen verloren!
Dus wie gul is!Ik zal belonen uiteraard
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb haar naar het veldje verplaatst waar ze begint, dat moest toch? Dat was een ander veldje geworden omdat mijn farm vergroot is vandaag. Maar ze blijft niet zitten dat kreng.
Dat was ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Jij bent iets met raaf toch hè?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog 1 halster en 1 plank nodig!
wie kan me helpen?
Mijn wief wandelt ook weer rond. Heb je haar ingebouwd in een heg? Want dan ontsnapt ze niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Jeujquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef nieslief het volgende:
Constructiemateriaal komt er nu (!!!!) aan.
Ik heb net bij Nieslief een plank gekregen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog 1 halster en 1 plank nodig!
wie kan me helpen?
Als ik ze uit mijn giftbox in de jouwe kon plempen kreeg je ze zo. Maar helaasch....quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik ze uit mijn giftbox in de jouwe kon plempen kreeg je ze zo. Maar helaasch....![]()
Gaan we ze nog nodig hebben in de toekomst? Want ik zit nu met 10 dingen in mijn giftbox waar ik op het moment niks mee kan.
Die materialen voor de stable kan je denk ik gewoon gaan verkopen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik ze uit mijn giftbox in de jouwe kon plempen kreeg je ze zo. Maar helaasch....![]()
Gaan we ze nog nodig hebben in de toekomst? Want ik zit nu met 10 dingen in mijn giftbox waar ik op het moment niks mee kan.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
Oke, dus vooral andere dingen dan stenen voor die paardenstallen van iedereen? xD
Ik zag hetquote:
hoe kan je die verliezen dan???quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef Markeerstift het volgende:
IK !
Heb sowieso van alles nog veel nodig, vanmiddag 4 stenen en 2 harnassen verloren!
Dus wie gul is!Ik zal belonen uiteraard
Die nail heb je van mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
1 nail en 4 harness, mn peerden hebben t kold.
Mijn kippen zijn allang geoogst. Je kunt een dag douchen wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga even douchen, kunnen jullie wachten met eieren gooien tot ik terug ben?.
Dan moet je je hooibalen daar neerzetten waar het poppetje staat als je FV opent.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Enfermera het volgende:
Hey, hoe kan dat nou? Heb heel mooi mn poppetje ingebouwd in hooibalen en nu, als ik farmville opnieuw in een scherm open dan staat ie er ineens buitenhem erin terugzetten helpt niet..
![]()
Ja, iedereen heeft er 2. Ik brick en harness dus kreeg allemaal brick terug jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Kunnen jullie trouwens ook maar twee dingen voor de stal weggeven? Ik alleen nails en horseshoe. Die ik nu niet meer nodig heb maar waarschijnlijk in groten getalen als tegengift terug ga krijgen nu ik mijn rondje heb gemaakt.
Ik kan alleen een zadel geven & een hoefijzer..quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Kunnen jullie trouwens ook maar twee dingen voor de stal weggeven? Ik alleen nails en horseshoe. Die ik nu niet meer nodig heb maar waarschijnlijk in groten getalen als tegengift terug ga krijgen nu ik mijn rondje heb gemaakt.
Wie ben jij op Facebook? Zo gauw ik weer dingen kan versturen heb ik bricks zatquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef Markeerstift het volgende:
het lukt me niet om jullie gifts te sturen, dus ik doe dat morgen! Maar ik wil zelfs nog stenen hebben dus (A)
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef Markeerstift het volgende:
het lukt me niet om jullie gifts te sturen, dus ik doe dat morgen! Maar ik wil zelfs nog stenen hebben dus (A)
ik kan planken en nog iets....quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Heb ik gedaan in het begin, en hij heeft ook een hele tijd goed gestaan. Nu ineens niet meer. Of komt dat omdat ik net mn land heb vergroot..? Dat kan denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je je hooibalen daar neerzetten waar het poppetje staat als je FV opent.
Ja, dat komt daardoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in het begin, en hij heeft ook een hele tijd goed gestaan. Nu ineens niet meer. Of komt dat omdat ik net mn land heb vergroot..? Dat kan denk ikOk ga ik de boel straks weer verplaatsen
godver...
Een zadel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan alleen een zadel geven & een hoefijzer..
Als je je land vergroot dan verspringt de plek waar je poppetje staat ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in het begin, en hij heeft ook een hele tijd goed gestaan. Nu ineens niet meer. Of komt dat omdat ik net mn land heb vergroot..? Dat kan denk ikOk ga ik de boel straks weer verplaatsen
godver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |