quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan toch niets met presents?![]()
Ik heb nog 57 gift requests, allemaal presents. Van de kerst gok ik
Vergeet niet je investering voor nieuw zaad...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:03 schreef CasB het volgende:
Zo, als ik morgen wat dingen geharvest heb dan kan ik mijn farm flink uitbreiden.
Dat komt wel goed, gewoon hier en daar wat buren helpen en dan komt het weer helemaal goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vergeet niet je investering voor nieuw zaad...
Heb ik ook een keer gehad geen coins om mijn land te doen of te poten moest op mijn dieren en bomen wachtenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vergeet niet je investering voor nieuw zaad...
Dit Dus.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:59 schreef nieslief het volgende:
Hoi.
Wie voegt mij toe op FV Nieslief Fantje ben ik.
je moet ze ook nog even in farmville neighbour maken anders tellen ze niet. eenmaal neighbour gemaakt kun je ze er gewoon weer uit knallenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:36 schreef Soohr het volgende:
tvp,
ik ga nu op zoek naar mn 50 buren,
heb er al iets van 35 denk ik
Als het voor een goed doel is: add me http://www.facebook.com/trainfreak4403quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:36 schreef Soohr het volgende:
tvp,
ik ga nu op zoek naar mn 50 buren,
heb er al iets van 35 denk ik
Hoe kan ik die nou geven? en krijgen natuurlijk ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoef nog maar 6 hoefijzers en dan is hij klaar!
waarom niet? is toch geen moeite?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Als het voor een goed doel is: add me http://www.facebook.com/trainfreak4403
Ik gift wel (bijna) niet.
Als je in het spel zit, zie je free gifts staan boven in je balkje. Daar kun je ze versturen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef rac het volgende:
[..]
Hoe kan ik die nou geven? en krijgen natuurlijk ook
Ik zit met te veel buren volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom niet? is toch geen moeite?
ik doe ook de ene dag 30 personen vanaf bovenin het lijstje geklikt en de andere dag 30 personen vanaf onderin het lijstje geklikt. begint je naam met een m dan heb je dagelijks mzzlquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik zit met te veel buren volgens mij![]()
Als ik er 30 gift krijg ik er soms maar 10 terug dusja...
Maar als je iets geeft probeer ik wel hetzelfde terug te geven
Dat deed ik ook in het begin.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef Misan het volgende:
[..]
ik doe ook de ene dag 30 personen vanaf bovenin het lijstje geklikt en de andere dag 30 personen vanaf onderin het lijstje geklikt. begint je naam met een m dan heb je dagelijks mzzl
true, en als neighbour verwijderen helpt volgens mij ook niet echtquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in het begin.
Maar ik zit met enkele buren die het niet meer spelen en die krijgen dan ook altijd die gifts, wat ik dan weer zonde vind voor de andere.
Ik heb een apart groepje gemaakt, met iedereen in van Farmville, maar hoe verwijder je mensen weer uit die groep?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef Misan het volgende:
[..]
true, en als neighbour verwijderen helpt volgens mij ook niet echt
Verschilt per persoon. Verandert continu.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef rac het volgende:
maar hoe kun je nu horsshoe en nails ed weggeven? Die staan niet bij mijn gifts
Lucky me.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef Misan het volgende:
[..]
ik doe ook de ene dag 30 personen vanaf bovenin het lijstje geklikt en de andere dag 30 personen vanaf onderin het lijstje geklikt. begint je naam met een m dan heb je dagelijks mzzl
volgens mij heb ik jou idd niet meer als neighbour!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef Misan het volgende:
[..]
true, en als neighbour verwijderen helpt volgens mij ook niet echt
Ik heb geen idee ze passen niet in mijn koeien stalquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef Xebber het volgende:
Ik had ook een of andere Referee Cow gevonden.Wat moet je d'r mee?
Hij ziet er cool uit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef Xebber het volgende:
Ik had ook een of andere Referee Cow gevonden.Wat moet je d'r mee?
Ik heb een plank van je gekregenquote:
Dittoquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een plank van je gekregen
hahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
Die had ik beter zelf kunnen houden
Hier ook en net toevallig hoefijzersquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
Nu zelfs 2 gifts die daarna niet te zien zijn
Soms hebben ze van die onzin linkjes die je dan moet doorsturen echt heel irritantquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook en net toevallig hoefijzers
Hier ook dingen die ik kon gebruikenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook en net toevallig hoefijzers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |