quote:
Dat is wel zo ja. Sowieso is dat de standaard checkup bij hem.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
nou het lijkt me dus wel een goede timing!
Kan je het mooi even tussen neus en lippen door vragen he
Yayquote:
Mijn kind slaapt niet uitquote:Op maandag 8 februari 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Yay
Hier een ventje die 's morgens ineens voor 7 uur wakker wordtEn dan issie heel koud!
En als je hem dan warm bij jezelf in bed legt slaapt hij nog rustig tot 8:15(en ik ook
) En dan wordt hij daarna heel lief wakker. Neet een volwassene die niet zijn bed uit wil
*rek strek, kreun, piep, gaap*
Maar het is natuurlijk de bedoeling dat hij uitslaapt in zijn eigen bedje.... iemand ideeën?
Dan gaat Seb op mijn hoofd zitten of op mijn hoofd trommelen of van het bed springen (wat ie nog niet kan)quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef freecell het volgende:
Estrys: en als manlief hem dan bij jou in bed gooit?
Wow wat goed zeg!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:58 schreef Marie79 het volgende:
Wat goed van Seb![]()
Maarten slaapt over het algemeen wel goed tussen ons in (de laatste nachten doet hij dat ook dan weer vrolijk vanaf midden in de nacht). Soms is hij ineens een uur wakker en gaat spelen, op mijn neus "toeteren". Dat was afgelopen weekend...
Ik wil ook even juichen hoor, al was het vast zeker per ongeluk, maar
hij heeft op het potje geplast!
(omdat hij vaak als je zijn luier afdoet, begint te plassen hebben we het eens geprobeerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |