abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77740569
Tyler heeft iets vreemds. Hij heeft blauwe billen. Dus echt bloeduitstortingen aan beide kanten zeg maar. Hij is gisteren wel gevallen op zijn kontje, met luier om. Hij poept de laatste week zo'n 5/6 keer per dag. Komt iemand dit bekend voor? Hij lijkt er geen last van te hebben verder. Ohja, het lijkt erop dat hij een kies krijgt. Er zit iig een hele grote bult op die plek.
Morgen moet hij weer op controle bij de kinderchirurg. Goede timing
pi_77742119
nou het lijkt me dus wel een goede timing!
Kan je het mooi even tussen neus en lippen door vragen he
pi_77742231
Seb loopt, nu echt hele stukken los
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 7 februari 2010 @ 20:48:32 #104
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77742345
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Estrys het volgende:
Wat goed van Seb!!

Ingrid, geen idee vwb die blauwe billen. Nog nooit gezien of gehoord.
Make love, not war ☮
pi_77742421
Wat goed van seb
pi_77742512
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:44 schreef Pvoesss het volgende:
nou het lijkt me dus wel een goede timing!
Kan je het mooi even tussen neus en lippen door vragen he
Dat is wel zo ja. Sowieso is dat de standaard checkup bij hem.
Hopelijk komen we nu ook te weten of hij zetpillen mag. De vloeibare variant vind hij niet zo geweldig.

Seb wat goed!
  zondag 7 februari 2010 @ 22:05:57 #107
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77747311
Seb

Ingrid, geen flauw idee hoe dat zou kunnen komen. Ik zou het morgen ook aan de arts vragen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77758899
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Estrys het volgende:
Yay

Hier een ventje die 's morgens ineens voor 7 uur wakker wordt En dan issie heel koud!
En als je hem dan warm bij jezelf in bed legt slaapt hij nog rustig tot 8:15 (en ik ook ) En dan wordt hij daarna heel lief wakker. Neet een volwassene die niet zijn bed uit wil *rek strek, kreun, piep, gaap*

Maar het is natuurlijk de bedoeling dat hij uitslaapt in zijn eigen bedje.... iemand ideeën?
pi_77760109
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Yay

Hier een ventje die 's morgens ineens voor 7 uur wakker wordt En dan issie heel koud!
En als je hem dan warm bij jezelf in bed legt slaapt hij nog rustig tot 8:15 (en ik ook ) En dan wordt hij daarna heel lief wakker. Neet een volwassene die niet zijn bed uit wil *rek strek, kreun, piep, gaap*

Maar het is natuurlijk de bedoeling dat hij uitslaapt in zijn eigen bedje.... iemand ideeën?
Mijn kind slaapt niet uit kwart over zes Waarop manlief uit zijn bed springt en onder de douche gaat en Seb in zijn bed laat brullen. Ik kan echt niet wennen aan opstaan tussen zes en zeven uur
pi_77760263
Seb wat goed dat je loop Maar het zou voor mama wel fijn zijn als je wat langer zou slapen
pi_77760429
Estrys: en als manlief hem dan bij jou in bed gooit?
pi_77760482
Seb, wat knap! Nu nog een beetje gaan uitslapen hè, 't heeft lang genoeg geduurd.

Freecell, ik heb geen tips. Waarom is het de bedoeling dat 'ie uitslapen in z'n eigen bed eigenlijk? Ik merk hier dat er altijd langer geslapen wordt als ik erbij lig, of dat nou 's middags is of' 's ochtends. Theorie: kindertjes worden o.a. wakker omdat ze wel een keer weer aandacht willen. Lekker bij (papa en) mama is die aandacht/warmte er (deels) al, dus kunnen ze nog even lekker verder slapen. Ik zou zeggen: geniet ervan voor zo lang het duurt. Misschien wordt het beter als hij toe is aan een dekbedje in z'n eigen ledikantje, zodat hij warmer blijft?
pi_77760663
Mja, maar ik zie het al helemaal voor me dat het steeds vroeger wordt op deze manier
Ik vind het zelf nu ook wel gezellig hoor, zo'n dreumesje in bed die ligt te slapen Hij wordt ook niet wakker als wij draaien oid, dus het kan ook verder geen kwaad.

Misschien wordt het ook wel beter als het buiten warmer wordt Want ik heb echt het idee dat hij gewoon koud is...
pi_77761854
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef freecell het volgende:
Estrys: en als manlief hem dan bij jou in bed gooit?
Dan gaat Seb op mijn hoofd zitten of op mijn hoofd trommelen of van het bed springen (wat ie nog niet kan)
Hij is dan gewoon echt klaarwakker en wil spelen
pi_77762653
Mijn kind vindt het van tijd tot tijd fijn om met haar grote teen in mijn neus te slapen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 februari 2010 @ 11:39:09 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77762872
Lennon kan wel bij ons in bed 's morgens, maar dan moet het wel donker blijven, dus geen lamp aan. Dan houdt ie het nog eventjes liggend vol, anders gaat hij ook spelen in bed en word je er gek van. Maar het gebeurt bijna nooit dat ie bij ons in bed komt door de week, dan moeten we hem vaak wakker maken. Slaapkopje.

De foto's van kdv zijn klaar en ik heb ze vanmorgen even vluchtig gezien, zijn erg leuk geworden, ongedwongen en soms gekke bekken trekkend. Vanavond krijgt ie ze mee naar huis.
Make love, not war ☮
pi_77764093
Whoehoe go Seb! Stoer zeg!
pi_77764291
Ik heb het zaterdag voor het eerst op film vast kunnen leggen, maar heel kort maar toch. Hij gaat altijd meteen zitten als ie ziet dat ik film.

Bekijk deze YouTube-video

En hij kwebbelt, de hele dag . Vanaf het moment dat hij wakker is totdat hij weer gaat slapen.
pi_77767075
Tyler kan echt niet bij ons in bed slapen. Haren trekken op je hoofd slaan, op je hoofd zitten etc.
Slapen gaat gelukkig best goed. Soms vroeg wakker, na 5 min gaat hij meestal weer slapen.
De radio is aan en ik tikte met mijn voet mee op de muziek. Word ik ineens in mijn grote teen gebeten. Auw! En hij maar lachen sadistje.
Hij heeft ineens de bal ontdekt. Een grote zachte, die hij makkelijk kan vasthouden. Komt hij er telkens mee aanzetten. Mamaaaa dieeeee en dan krijg je een bal in je mik. En moet je hem teruggooien. Dan straalt hij helemaal.
En ik zag net een heel klein stukje van zijn 1e kies verschijnen.
pi_77772845
Hij loopt echt de hele tijd. En ik weet nu al dat ik over een week of twee denk oooow neeee he, wat was het relaxed toen hij nog alleen maar op zijn rug kon liggen.

Hij lacht me gewoon uit als ik nee zeg Ik zei nee toen hij de trap op wilde klimmen en ik op de wc zat (met de deur open, je moet wat) Seb kijkt om naar mij, lacht een keer en doet hetzelfde als ik altijd doe met mijn vinger en klimt gewoon verder. En probeer dan je lach eens te houden Maar toen heb ik hem opgepakt en in de kamer gezet met de deur dicht en brullen dat ie deed. Daar gaan we nog een kluif aan krijgen want meneer lacht zo schattig dat je bijna je lach niet kan houden Hij is net Puss in boots uit Shrek.
pi_77773157
hier nog zo eentje estrys, mila lacht me soms ook uit/toe en ik moet altijd meelachen.....
  maandag 8 februari 2010 @ 18:44:00 #122
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77778281
Seb Hoe gaat het nu op het kdv Estrys?

Ingrid, hoe was het bij de kinderarts?

Samen slapen werkt hier ook niet. Oke, het is 1 keer gelukt toen ze echt ziek was, maar verder is het spelen, grapjes maken, draaien of heel hard sabbelen op een labeltje (dan doen wij dus geen oog dicht) Gelukkig is ze tegenwoordig wel tot een uur of 7, half 8 rustig in haar eigen bedje. Geen tips dus Freecell neem aan dat Leander al een slaapzakje met mouwen aan heeft..
  maandag 8 februari 2010 @ 19:58:56 #123
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77781798
Wat goed van Seb

Maarten slaapt over het algemeen wel goed tussen ons in (de laatste nachten doet hij dat ook dan weer vrolijk vanaf midden in de nacht). Soms is hij ineens een uur wakker en gaat spelen, op mijn neus "toeteren". Dat was afgelopen weekend...

Ik wil ook even juichen hoor, al was het vast zeker per ongeluk, maar hij heeft op het potje geplast! (omdat hij vaak als je zijn luier afdoet, begint te plassen hebben we het eens geprobeerd)
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 8 februari 2010 @ 20:23:09 #124
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77782882
Marie, wat snel!! Vond hij het ook leuk?
pi_77782980
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:58 schreef Marie79 het volgende:
Wat goed van Seb

Maarten slaapt over het algemeen wel goed tussen ons in (de laatste nachten doet hij dat ook dan weer vrolijk vanaf midden in de nacht). Soms is hij ineens een uur wakker en gaat spelen, op mijn neus "toeteren". Dat was afgelopen weekend...

Ik wil ook even juichen hoor, al was het vast zeker per ongeluk, maar hij heeft op het potje geplast! (omdat hij vaak als je zijn luier afdoet, begint te plassen hebben we het eens geprobeerd)
Wow wat goed zeg!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')