kut, heb ik de luchting gemist en moet ik wachten tot ik met de andere gevangenen naar buiten magquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al geweest, een kwartiertje geleden!
Ja zo dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, verdoemt verfloegt oent halleloeja. Hast doe kajn stajnkaulendoitsj gehapt auf der sjoele?
alles voor liefdequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k past tijd aan op servers
En, nu al twee tshirts aan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga zo mijn laatste kopje Engelse instant koffie maken, willen jullie ook?
Hoe is het met mijn favoriete zielepoot?quote:
Jij doet niet anders dan glibberenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete zielepoot?
je had trouwens het glijden van mij moeten afkijken, ik gleed wel, maar viel niet![]()
dus: zorgen dat je meer te glibberen hebt, dan kun je middels soepele ontwijk manoeuvres voorkomen dat je valtquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet niet anders dan glibberenDaar slijt wel een zekere routine in natuurlijk
Al zag het er inderdaad wel koddig uit ja![]()
belachelijk.quote:
En als het geen opzet was: Opsluiten in een zwakzinnigengestichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
belachelijk.
Schorsing en als het opzet was: ontslag
Dit mag toch niet gebeuren
Ja geweldig hequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Let op die 'hard werkende' man op de achtergrond.
Mwoa, beetje gezochtquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Let op die 'hard werkende' man op de achtergrond.
je weet toch wel of jouw werkplek in de uitzending te zien is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, beetje gezochtMaar okee, niet slim
![]()
Ja magoe, het is ongeveer 3 minuten per etmaal "uitzending"quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet toch wel of jouw werkplek in de uitzending te zien is?
tis gewoon domquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja magoe, het is ongeveer 3 minuten per etmaal "uitzending"
is het niet normaal dan dat je pron op het werk kijkt?quote:
Als je bij GF werk is het juist je werkquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het niet normaal dan dat je pron op het werk kijkt?
Hee Wok, zouden ze daar nog wat systeembeheerders nodig hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je bij GF werk is het juist je werk
ik ga gelijk solliciteren, ik heb ervaring met kijken naar pron en kan batslan v1 upgraden naar 1.5quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Wok, zouden ze daar nog wat systeembeheerders nodig hebben?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga gelijk solliciteren, ik heb ervaring met kijken naar pron en kan batslan v1 upgraden naar 1.5
voor de upgrade naar 2.0 wil ik graag dr_flash aanbevelen om het samen te doen.
Whehehequote:
dat is een familie bedrijfquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zou wat zijn....
[..]
Whehehe
bij Seymore Butts (Adam Glasser)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |