Water genoeg jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah voor een caribean thema kun je er best terecht
Ik maak alleen maar goddelijke TT'squote:
De stopweek?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het gros van die studentes wel aan de pil zit, en dan gaat het niet op.
Maar ja dan is er wellicht altijd wel eentje ongesteld, dan kan je het beter allemaal in één weekje hebben
Ik ben nog nooit in Den Helder wezen stappen, geen idee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank denk ik, dat er 1 of 2 mensen overblijven die mee doenik, en misschien haar zus.
En de stad in, hier, in den helder?kun je net zo goed thuis blijven, zoveel is er hier aan
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
Senes neemt de taak van Elisa waar zie ik?
Mooiquote:
Greys, sorry schat, maar je hebt echt geen 18 meer. Je moet je nu gewoon realiseren dat je echt al 21 bentquote:
Nou. Vooruit!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys, sorry schat, maar je hebt echt geen 18 meer. Je moet je nu gewoon realiseren dat je echt al 21 bent![]()
21 party over twee weken? [ afbeelding ]
Oeh,een feestje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys, sorry schat, maar je hebt echt geen 18 meer. Je moet je nu gewoon realiseren dat je echt al 21 bent![]()
21 party over twee weken? [ afbeelding ]
Dan is er nog steeds een cyclus, maar dan is die niet meer natuurlijk flexibel. Je begint namelijk met het slikken van de pil op de eerste dag van de menstruatie en maakt vanaf dat moment weer de gewone 28-daagse cyclus. Je slikt 21 dagen en stopt er 7. Maar in de natuur (quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
De stopweek?
Maar dan gaat dat natuurlijk gelijk lopen natuurlijk niet meer op.
[..]
Ik ben nog nooit in Den Helder wezen stappen, geen idee.
quote:
Nee, sprite!quote:
Je had het vorige topic gelezen?quote:
ik heb al wat anders te doen over 2 wekenquote:
Maar ik ben er ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb al wat anders te doen over 2 weken
Ik heb een zak flacon gekocht trouwensquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
*Steekt fles Red Label in de binnenzak.
Voor je ranja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een zak flacon gekocht trouwens
1,89 bij action![]()
![]()
Ja had ik gelezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooihad je nog gelezen dat primeval werkt als een tiet tegen stramheid?
Voor op stage?quote:
Spandoek!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:06 schreef Maes het volgende:
Zitten we rij 7Verkleed? Hoe dan, is een oranje boa niet voldoende?
Dat idee krijg ik altijd bij zakflaconsquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:19 schreef Ynske het volgende:
haaaaaaaaaaaaaai
vanmiddag naar Ikea geweest, kast in elkaar gezet, gegeten en nu weer thuis
Held!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:19 schreef Ynske het volgende:
haaaaaaaaaaaaaai
Niks van aantrekken, schat. Hij heeft vast last van zijn PMSquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had het vorige topic gelezen?
Wrijf het me eens niet zo in zeg!
Wattenstijfje!
Zijn die dingen niet voor alcoholisten die iets bij zich moeten hebben om nog enigzins zonder trillen het leven aan te kunnen zien?quote:
Ik krijg ongeveer dit idee erbij:quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik altijd bij zakflacons
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet voor alcoholisten die iets bij zich moeten hebben om nog enigzins zonder trillen het leven aan te kunnen zien?
Ik wilde eigenlijk maar gewoon helemaal in het zwart gaan, dat lijkt me toepasselijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:06 schreef Maes het volgende:
Zitten we rij 7Verkleed? Hoe dan, is een oranje boa niet voldoende?
Ik zou als Smurf gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk maar gewoon helemaal in het zwart gaan, dat lijkt me toepasselijk
En zo'n mooi rouwhoudje met een sluiertje voor je gezicht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk maar gewoon helemaal in het zwart gaan, dat lijkt me toepasselijk
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
ben jij bij de ikea een kast in elkaar wezen zetten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:19 schreef Ynske het volgende:
haaaaaaaaaaaaaai
Rouwhoudje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En zo'n mooi rouwhoudje met een sluiertje voor je gezicht?![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben jij bij de ikea een kast in elkaar wezen zetten?
en helleu, aaim bek from skoel
Lokkelieee ar joe heffing inlisj toemorrooow, biekos it is hart toe understend yor inglisj rait nouwquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aai het meth toedeej![]()
its gowing prittie wel![]()
toemorroow inglisj uhgen
tis ook geen echte avondschool ofzo, maar een toelatingscursus, dus van de HRO zelf, en na die cursus ben ik alleen toelaatbaar op de HROquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Domme vraag vast, maar waarom doe je avondschool Zwab? Tis toch niet dat je overdag nou écht iets te doen hebt qua werk of andere opleiding toch?
oh ja dat heb je al eens verteld jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis ook geen echte avondschool ofzo, maar een toelatingscursus, dus van de HRO zelf, en na die cursus ben ik alleen toelaatbaar op de HRO
en die geven ze alleen 's avonds dus, waarschijnlijk omdat de meeste mensen die de cursus volgen wel overdag werken
bah JJH, druk is een vies woordquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Lokkelieee ar joe heffing inlisj toemorrooow, biekos it is hart toe understend yor inglisj rait nouw
Joe now thet meth is ee ferry deennsjerus druk?
Wat dacht je dat ik was?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet voor alcoholisten die iets bij zich moeten hebben om nog enigzins zonder trillen het leven aan te kunnen zien?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bah JJH, druk is een vies woord
Ik kan ook ruimtes vull...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Soms is het wel lekker hè, gewoon de ruimte in lullen. Fijn dat dat kan
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook ruimtes vull...![]()
ik kan ook heel goed in ruimtes lullen.
een lul is gewoon de worst des leven, zonder lul geen kinderen, geen Greys, geen JJH, geen Zwabberquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, daar zul jij als lesbienne wel niks mee hebben.
Eet je weleens shoarma?quote:
2...en als je echt honger hebt 3.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel lullen moet je daarvoor pureren?
Ik las aambei.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2...en als je echt honger hebt 3.
En mss nog een aarrbeitje erdoor voor de vitamientjes
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eet je weleens shoarma?
Vraag je dan ook weleens knoflooksaus?
Zeggen ze dan ook altijd dat die zelf bereid word?
Je hebt ook mensen die gewoon praten met de buren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe! Mijn buren sturen me net een linkje door van de Rijdende Rechter. Over buren die herrie hebben over de erfafscheiding en dan vooral de klimop.
Buurvrouw schreef erbij dat zij mijn klimop die ook in hun tuin op bezoek komt wél gezellig vindt.
Kan ook, maar dan moet je die wel net hebbenquote:
Gaaaaatverdammequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Vroegah, toen we nog wel es wild op stap gingen eindigde dat altijd bij Sowarmatent.
Iedereen lekker z'n as af tippen in de sausschaaltjes, totdat we zagen dat de restjes gewoon weer in de grote emmert gingen
Piemelpap?quote:
Wat voor vieze shoarmatent kwam je dan überhaupt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Vroegah, toen we nog wel es wild op stap gingen eindigde dat altijd bij Sowarmatent.
Iedereen lekker z'n as af tippen in de sausschaaltjes, totdat we zagen dat de restjes gewoon weer in de grote emmert gingen
Ha!!! Zie: GMTAquote:
Het Noorden hé, daar kan dat allemaalquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat voor vieze shoarmatent kwam je dan überhaupt?
Hier int durpquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat voor vieze shoarmatent kwam je dan überhaupt?
Ik val het topic binnen en dit is de eerste post die ik ziequote:
Maar das toch het bestaansrecht van zo'n toko.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier int durp![]()
Tegenwoordig zit er een andere eigenaar in die uit voorzorg om 00.00 uur dichtgaat, om al dat dronken stapvolk te voorkomen.
Wees welkom Senes....in dit warme nestquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik val het topic binnen en dit is de eerste post die ik zie
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het Noorden hé, daar kan dat allemaal
Die vrouwen hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik val het topic binnen en dit is de eerste post die ik zie
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel lullen moet je daarvoor pureren?
Nja het is dat ik van Nok inmiddels wel wat gewend benquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees welkom Senes....in dit warme nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |