Water genoeg jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah voor een caribean thema kun je er best terecht
Ik maak alleen maar goddelijke TT'squote:
De stopweek?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het gros van die studentes wel aan de pil zit, en dan gaat het niet op.
Maar ja dan is er wellicht altijd wel eentje ongesteld, dan kan je het beter allemaal in één weekje hebben
Ik ben nog nooit in Den Helder wezen stappen, geen idee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank denk ik, dat er 1 of 2 mensen overblijven die mee doenik, en misschien haar zus.
En de stad in, hier, in den helder?kun je net zo goed thuis blijven, zoveel is er hier aan
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
Senes neemt de taak van Elisa waar zie ik?
Mooiquote:
Greys, sorry schat, maar je hebt echt geen 18 meer. Je moet je nu gewoon realiseren dat je echt al 21 bentquote:
Nou. Vooruit!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys, sorry schat, maar je hebt echt geen 18 meer. Je moet je nu gewoon realiseren dat je echt al 21 bent![]()
21 party over twee weken? [ afbeelding ]
Oeh,een feestje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys, sorry schat, maar je hebt echt geen 18 meer. Je moet je nu gewoon realiseren dat je echt al 21 bent![]()
21 party over twee weken? [ afbeelding ]
Dan is er nog steeds een cyclus, maar dan is die niet meer natuurlijk flexibel. Je begint namelijk met het slikken van de pil op de eerste dag van de menstruatie en maakt vanaf dat moment weer de gewone 28-daagse cyclus. Je slikt 21 dagen en stopt er 7. Maar in de natuur (quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
De stopweek?
Maar dan gaat dat natuurlijk gelijk lopen natuurlijk niet meer op.
[..]
Ik ben nog nooit in Den Helder wezen stappen, geen idee.
quote:
Nee, sprite!quote:
Je had het vorige topic gelezen?quote:
ik heb al wat anders te doen over 2 wekenquote:
Maar ik ben er ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb al wat anders te doen over 2 weken
Ik heb een zak flacon gekocht trouwensquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
*Steekt fles Red Label in de binnenzak.
Voor je ranja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een zak flacon gekocht trouwens
1,89 bij action![]()
![]()
Ja had ik gelezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooihad je nog gelezen dat primeval werkt als een tiet tegen stramheid?
Voor op stage?quote:
Spandoek!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:06 schreef Maes het volgende:
Zitten we rij 7Verkleed? Hoe dan, is een oranje boa niet voldoende?
Dat idee krijg ik altijd bij zakflaconsquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:19 schreef Ynske het volgende:
haaaaaaaaaaaaaai
vanmiddag naar Ikea geweest, kast in elkaar gezet, gegeten en nu weer thuis
Held!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:19 schreef Ynske het volgende:
haaaaaaaaaaaaaai
vanmiddag naar Ikea geweest, kast in elkaar gezet, gegeten en nu weer thuis
Niks van aantrekken, schat. Hij heeft vast last van zijn PMSquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had het vorige topic gelezen?
Wrijf het me eens niet zo in zeg!
Wattenstijfje!
Zijn die dingen niet voor alcoholisten die iets bij zich moeten hebben om nog enigzins zonder trillen het leven aan te kunnen zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |