quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef Cherimoya het volgende:
Cute!
Heb je ook foto's van de ouders?
Je merkt niet eens dat ze er zijn qua rommel en/of stank.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook, maar je woont zo ver weg, en m'n vriend wil geen hamsters in huis
Inderdaad, als het geen nachtdieren waren, had ik al een hele hamsterkast op m'n kamerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je merkt niet eens dat ze er zijn qua rommel en/of stank.
Deze zien er zo lief uit!
Ja, dat was ook 1 van mijn argumenten, maar hij wil écht nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je merkt niet eens dat ze er zijn qua rommel en/of stank.
Deze zien er zo lief uit!
Zijn alle hamsterbaby's inmiddels geplaatst?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef SecretHeart het volgende:
@ cyntiaa ... hoe gaat het met mn schatjes?
Ze vermaken zich primaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef SecretHeart het volgende:
@ cyntiaa ... hoe gaat het met mn schatjes?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:13 schreef Ra-z het volgende:
Als je weer een nestje krijgt wil ik wel een paar diepgevroren eendags hamsters overnemen
Ik vind je kansloos... Lijkt me niet dat iemand dat op Fok! aan gaat biedenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
bloedserieus, als ze er niet vanaf kan komen en dus met hamsters over zit..
Waarschijnlijk heeft ie slangen of zo, die dat eten. Niet per se kansloos, hooguit een beetje cru in een hamsterbabytopicquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vind je kansloos... Lijkt me niet dat iemand dat op Fok! aan gaat bieden
Mja mensen die reptielen of bijvoorbeeld hoorn kikkers houden fokken inderdaad vaak zelf voederdieren zoals fuzzies en pinkies (jonge muizen/ratten) dus gek is het niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie slangen of zo, die dat eten. Niet per se kansloos, hooguit een beetje cru in een hamsterbabytopic
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
bloedserieus, als ze er niet vanaf kan komen en dus met hamsters over zit..
eendagshamstersquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:13 schreef Ra-z het volgende:
Als je weer een nestje krijgt wil ik wel een paar diepgevroren eendags hamsters overnemen
En je gaat ze alle acht houden?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:22 schreef SecretHeart het volgende:
Ik heb nu 8 roborovski's ... en dat zijn wel degelijk knuffelhamsters. Je moet er alleen tijd en aandacht aan besteden. En niet ze in hun hokje laten en dan verwachten dat ze knuffelbaar zijn. De mijne zijn super lief en slapen op mn schoot. Niet alle 8 tegelijk natuurlijk ..
Van wat ik ervan zie lijken hamsters een stuk leuker dan cavia'squote:
Ja dat is een robbie, wat een schatje. Wel jammer dat hij geen bodembedekking heeft. Toch een beetje sneu ...quote:
Mijn hamsters zijn zenuwachtiger dan de cavia's hoor. Die slapen vooralquote:Op zondag 21 maart 2010 22:13 schreef heaven7 het volgende:
Dat sowieso, cavia's zijn irritante zenuwachtige kutbeesten
Ik was de kooi aan het schoonmaken, wees gerustquote:Op maandag 22 maart 2010 17:37 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Ja dat is een robbie, wat een schatje. Wel jammer dat hij geen bodembedekking heeft. Toch een beetje sneu ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |