quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
en eens teruggaan naar die dierenzaak.
Ach, heb je wat te eten vanavond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
volgens mij vermoordt de moeder ook nog wel eens haar babietjes. Ik heb dat vroeger wel eens meegemaakt toen ik als kind ook hamsters had.
Oh ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om vader apart te zetten. Hij is al ergens anders gaan liggen ....quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:18 schreef Nonneke het volgende:
Vader er direct bij uit ! hij zal de jongen opeten
Hij zal snel de moeder weer dekken en heel snel zal hij ook de jongen dekken en de jongen moeder ook ! (en elkaar !)
dus zodra het kan de mannetjes uit het nest halen en apart zetten.
En natuurlijk bedenken welke Hamster je wil houden, de andere (incl de jongen) kan je gewoon terug brengen naar de dierenwinkel.
Je kan ze uiteraard ook allebei houden maar dan zullen ze apart moeten blijven.
Succes met je komende 5 nestjes dan...quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Oh ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om vader apart te zetten. Hij is al ergens anders gaan liggen ....
Dan succes met lijkjes ruimen en het volgende nestje..... over een week of 2quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Oh ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om vader apart te zetten. Hij is al ergens anders gaan liggen ....
Hij kan niet terug hoor, hij zal haar weer dekken en dan begin je weer van voren af aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:36 schreef Sabientjee het volgende:
Het is pas zielig als jij de papa de kindjes laat opvreten!
Dan is de papa even opzij zetten echt geen ramp hoor!
dat ligt er maar net aan wat voor hamsters het zijn...quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:37 schreef Csbs het volgende:
Papa en mama hamster zorgen samen voor de kleintjes. Je hoeft de papa niet weg te halen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hij kan niet terug hoor, hij zal haar weer dekken en dan begin je weer van voren af aan
roborovski'squote:Op woensdag 3 februari 2010 19:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wat voor hamsters het zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |