Het is vast zo dat mijn oren ernaar zijn gaan staan na al die jaren, of zo, maar ik vind het echt een briljant nummer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijk begin altijd met House of Jack
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef broer het volgende:
Vrijdagavond bij de familie Stenders-Teeuwen.
[ afbeelding ]
http://twitter.com/margjeteeuwen/status/9350664469
Wat is dat toch met 3FM dj's en zich niet scherenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef broer het volgende:
Vrijdagavond bij de familie Stenders-Teeuwen.
[ afbeelding ]
http://twitter.com/margjeteeuwen/status/9350664469
Ze verdienen zo slecht om een scheerapparaat aan te schaffenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is dat toch met 3FM dj's en zich niet scheren
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef TheZapster het volgende:
Bert is ziek maar Fred neemt het over vanmiddag
whoehiequote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef TheZapster het volgende:
Bert is ziek maar Fred neemt het over vanmiddag
Wat is er zo erg aan haar, hoor haar voor het eerstquote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedere week vergeet ik het weer, en hoor ik het pas als zij begint te praten
Ik ben benieuwd of er nog meer verandert.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef TheZapster het volgende:
RJ en Rhee gaan weer eens verhuizen.Vanaf volgende week zijn ze donderdagavond te horen
Als Alle 13 Daam maar op de donderdagavond blijft, vind ik een erg prettig programma.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog meer verandert.
(Op 3FM moeten ze stoppen, las ik. Helaas.)
Ik hoop dat ze op de maandagavond eens iets normaals gaan vinden, dat proefprogramma vind ik echt helemaal niksquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als Alle 13 Daam maar op de donderdagavond blijft, vind ik een erg prettig programma.
Ik twijfelde alquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef TheZapster het volgende:
Dat is dinsdagavond
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.Geef DJ Ratz dan gewoon nog 2 uur extra![]()
Hmm, ik geloof dat ik nooit meer luister op maandagavond. Kamermuziek ken ik alleen van naam, maar geen idee verderquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:37 schreef TheZapster het volgende:
Kamermuziek, ook niet echt mijn favoriete programmaEn Downtown cafe natuurlijk wat er niet meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |