Okequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:09 schreef TeleluvR het volgende:
Deze stond echt achter een deurtje in een niet-open eiken kast, bloedheet te worden!
Nieuwe computer voor dat soort werk? Voor 250-300 euro schroef je iets heel leuks in elkaar!
http://tweakers.net/revie(...)en-basissysteem.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke![]()
Dat is wel mooi, ik zal even kijken(zelf in elkaar schroeven zal niet gaan denk ik maarja
)
als je daar 2 gb bij zet aan geheugen, werkt het waarschijnlijk allemaal al wat soepeler.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:25 schreef KaMo het volgende:
XP SP2
Intel Pentium 4 CPU 3.20 GHz
Kloksnelheid: 3.19 GHz, 1,00 GB
Dat heb ik nu
Hmm ik kan natuurlijk ook dat basissysteem nemen -monitor, toetsenbord, muis, speakers dan kom je uit op zo'n 335quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)en-basissysteem.html
Eitje: 400 euro minus 100 euro monitor=300 euro. Dan heb je best een puike pc!
1 gb: Meer dan 2 gb is in de meeste XP machines echt overkill en kan zelfs averechts werken...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je daar 2 gb bij zet aan geheugen, werkt het waarschijnlijk allemaal al wat soepeler.
Behalve dan dat OSX makkelijker stabiel te houden is dan Windows (zelfs het verder vrij aardige 7, ja). Als je een stabiel Windows opnamesysteem wil hebben, moet je eigenlijk vrij weinig andere dingen er mee doen. OSX is daar aanzienlijk minder gevoelig voor (alhoewel ook daar een dedicated DAW zijn voordelen heeft).quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een mac is handig als je veel grafische dingen doet. Voor audio doen een mac of pc weinig voor elkaar onder.
Met zo'n instelling zeker nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is de meerwaarde van Twitter?
Ik denk niet dat iemand mijn leven wil volgen
Why not...?quote:
That would be a very short life I fearquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ACER ASPIRE 7735Z 4 LIFE
inkoppertje, maar ik heb nooit problemen met acerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
That would be a very short life I fear.
Dan kun je net zo goed weer een acer kopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook niet... maar volgende laptop word wel een Asus ofzo
Nou ja, het is niet zo dat elke Acer altijd hard faalt. De reden waarom ze een minder goede naam hebben onder IT'ers/computerverkopers, is dat de afhandeling van problemen zo lastig is. TD's van winkels hebben vaak moeite met Acer reperateurs en er zijn relatief gezien veel problemen (zo heeft Radar er een item aan gewijd).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
inkoppertje, maar ik heb nooit problemen met acer
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed weer een acer kopen.
Damn right! Die wil ik ook welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed![]()
Ik wil zo'n Dell XPS ofzo, maar die krengen zijn duur.
Ik weet niet of het tegenwoordig nog zo is maar ze zaten ook niet logisch in elkaar geschroefd. Ze waren altijd erg lastig om te servicen. Een Compaq of Toshiba kon ik binnen een half uurtje volledig slopen en weer in elkaar krijgen. Bij een Acer was je al snel een uur meer kwijt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat elke Acer altijd hard faalt. De reden waarom ze een minder goede naam hebben onder IT'ers/computerverkopers, is dat de afhandeling van problemen zo lastig is. TD's van winkels hebben vaak moeite met Acer reperateurs en er zijn relatief gezien veel problemen (zo heeft Radar er een item aan gewijd).
Klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tegenwoordig nog zo is maar ze zaten ook niet logisch in elkaar geschroefd. Ze waren altijd erg lastig om te servicen. Een Compaq of Toshiba kon ik binnen een half uurtje volledig slopen en weer in elkaar krijgen. Bij een Acer was je al snel een uur meer kwijt.
Nee ok, maar die nieuwe zijn fucking chique man... maar voor die 1000 euro....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Damn right! Die wil ik ook wel
en niet alleen vanwege TBBT
Ik denk toch dat het een Asus wordt wanneer ik een nieuwe laptop moet kopen. Of een MSI...
Ik geloof dat ze beginnen bij rond de 900 tot in de 2000 euro.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee ok, maar die nieuwe zijn fucking chique man... maar voor die 1000 euro....
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze beginnen bij rond de 900 tot in de 2000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |