Die MSN stalker ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:55 schreef -XX- het volgende:
Is die jongen met die blauwe jas die jongen met die stevige borsten?
bahquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef koffiekoekje het volgende:
poep
quote:Er zijn opklaringen en vanavond en vannacht gaat het een graadje vriezen. Later neemt de bewolking toe en valt er wat regen, mogelijk ook natte sneeuw of ijzel. Donderdag overdag blijft het bewolkt. In het noorden valt nog regen en het wordt 4 of 5 graden. Vrijdag kan er wat meer regen vallen, in het weekeinde blijft het op de meeste plaatsen droog.
En de week daarop werd het iets warmer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
Begint lekker hier.![]()
Ik denk dat er zondag een ritje inzit.![]()
[..]
En dan zit jij in een koekblik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En de week daarop werd het iets warmer.
Ik weet nog niet hoe ver ik ga.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef Geerd het volgende:
Zondag doe ik mee (A)
Pleisters?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Stompgrippies binnen voor de ZX-10R.![]()
[ afbeelding ]
Nu de motor nog. Had vandaag wel even een telefoontje verwacht.![]()
En op zaterdag kan ik niet halen. Zit ik dus nog met de ZX-12R.![]()
en een scoot toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder op 2 wielen, hoewel al dat water niet gelijk weg zal zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan zit jij in een koekblik.![]()
![]()
[..]
Ik weet nog niet hoe ver ik ga.![]()
Moet in ieder geval op tijd terug zijn, rond vier uur.
Maar kan altijd even kijken voor een break.
Tjek de tank.quote:
Zit nog op een naaldlager te wachten.quote:
Was het die besneeuwde Honda? Met die avatar denk ik alleen maar aan koekblikkers.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eerder op 2 wielen, hoewel al dat water niet gelijk weg zal zijn denk ik.
Veel te gevaarlijk voor het papiertjequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek de tank.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Zit nog op een naaldlager te wachten.
Dus zeg maar halve scoot. Geen cilinderkop erop.![]()
Vanmiddag wel olie ververst bij zhe quad.![]()
[..]
Was het die besneeuwde Honda? Met die avatar denk ik alleen maar aan koekblikkers.![]()
alweer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was enigzins zwart.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Geerd het volgende:
Nog iemand gereden dan? wat een weertje![]()
![]()
![]()
Nope, had wel een telefoontje verwacht.quote:
Een avatar van je motor staat zo raar vind ik. Laatste keer dat ik gereden heb was eind december, veels te langquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek de tank.![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Was het die besneeuwde Honda? Met die avatar denk ik alleen maar aan koekblikkers.![]()
Jep, had de boel al erg snel binnen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die MSN stalker ja.
Ook irl ontmoet..?
@BWT, hele 1.2 GB voor de hoofdfilm al binnen.![]()
Och vorige winter wel doorgereden, niet zoveel sneeuw etc als nu.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een avatar van je motor staat zo raar vind ik. Laatste keer dat ik gereden heb was eind december, veels te lang
hehe gaat em toch maar niet wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Den_Haag het volgende:
oke, geef hem dan maar hier
Snel opplakken en doorverkopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoort toch met autobandquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
Lijkt me wel eens leuk om te weten hoe dit rijdt.
Blijft een leuk blokse, autobandje achter is een doodswens.
make up your mind womenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehe gaat em toch maar niet wordendoe anders ff een gmail naar opm punt racing
Kost zoiets? Lijkt me eigenlijk ook wel handig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor racemotoren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Kost zoiets? Lijkt me eigenlijk ook wel handig.
Inderdaad liever een set spanbandjes + trekbanden als reserve / extra bij. 10 euro.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik wist niet dat dit ding zo duur was... Zag het pas op MF, en dacht dat is wat voor WBMja 2 spanbandjes, wat metaal en laswerk hoeft toch geen 200 euro te kosten zeg
![]()
http://www.jvpmotorproduc(...)adenSteadystand.aspx
of je neemt alles serieus op Fokquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
make up your mind women
Ik ga er waarschijnlijk wel aan wennen.quote:De ZX-10R is weliswaar klein en compact voor een 1000 en daardoor minder passend voor sommige rijders uit ons testteam, maar daartegen wel een van de meer toegewijde machines die het gewoon beter doet naarmate je ‘m harder op zijn flikker geeft. Maar niet alleen dat; naast KTM’s RC8 bewees de viercilinder alles met zó’n bizar gemak te slikken dat je haast altijd veel harder gaat dan je zou denken. Juist die tweecilinder toonde aan dat dat allemaal zo vanzelfsprekend niet is en deze liet maar eens te meer merken dat straat en circuit twee flink verschillende werelden zijn.
En dat voor de prijs van £905.58 (engelse ponden) per schijf..........quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Cageonhttp://www.bikehps.com/braketech/ 2 kilo winst in onafgeveerd gewicht.
![]()
Koopje voor die gewichtsbesparingquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
En dat voor de prijs van £905.58 (engelse ponden) per schijf..........
quote:
quote:Tank gelijk aan de Daytona 675?![]()
http://www.jvpmotorproduc(...)P-TRACTION-PADS.aspx
Zie webshop. Overal zeven euro duurder. Poeheeee!
gezien...quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Cageonhttp://www.bikehps.com/braketech/ 2 kilo winst in onafgeveerd gewicht.
![]()
zoveel gewicht als je daar (op snelheid) mee wint. (verliest eigenlijk) is behoorlijk wat. Zou jij wel moeten weten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Koopje voor die gewichtsbesparing
Geeft WB weer een excuus om meer te eten
Zo hard rijd ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zoveel gewicht als je daar (op snelheid) mee wint. (verliest eigenlijk) is behoorlijk wat. Zou jij wel moeten weten.
Gyroscopisch effect enzulks, faal alleen in t vinden van bronnen. had toen een mooie.
Moet zelf ook nog 2% kwijt. Minimaal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Roderick2085 het volgende:
Koopje voor die gewichtsbesparing
Geeft WB weer een excuus om meer te eten
Stierenpoepquote:
Ga je ff naar die website, en dan zie je dat ze alleen voor de Daytona zijn. En modelspecifiek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Stierenpoep![]()
![]()
Dat is voor grip en betere controle over de motor tijdens het afhangen
Dus BazzieK kan ze zo onversleten van jou overkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:05 schreef Worldbeater het volgende:Dat willen we ook helemaal niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je ff naar die website, en dan zie je dat ze alleen voor de Daytona zijn. En modelspecifiek.Maar jij weet toch ook wel dat de naked exact dezelfde tank heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.motorgoeroe
![]()
Dat schuren wat Nick laatst deed zal hij dan niet van een vreemde hebben![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef BazzieK het volgende:
Dat willen we ook helemaal niet weten.
Ben zo ongeveer sinds 2003 uit de modellen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar jij weet toch ook wel dat de naked exact dezelfde tank heeftmotorgoeroe
![]()
Dat schuren wat Nick laatst deed zal hij dan niet van een vreemde hebben
Hij voelt nog kleiner dan een ZX6R.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Geef die nieuwe bike maar hier WB
quote:
Plaats eens wat foto's van die modellen die je hiervoor hebt gehad dan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ben zo ongeveer sinds 2003 uit de modellen.![]()
Vrouwen maken meer kapot dan je lief is.![]()
Omdat je zo groot geschapen bent slingert het natuurlijk alle kanten op bij een val.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef BazzieK het volgende:
Is tegenwoordig trouwens meer een leren broek, mag wel 2 maatjes minder, protectie zit wel goed maar wordt bij een schuiver denk ik goed huilen.
Die zijn me meestal te mager.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef BazzieK het volgende:
Plaats eens wat foto's van die modellen die je hiervoor hebt gehad dan.![]()
Mijn afscheidscadeau zit altijd in de weg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat je zo groot geschapen bent slingert het natuurlijk alle kanten op bij een val. [ afbeelding ]
Beetje lang in je reet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn afscheidscadeau zit altijd in de weg.![]()
mini-bike. coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij voelt nog kleiner dan een ZX6R.Goed voor jou.
Er is zoveel mis met deze zin.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verdommemistte met 120 kmpu zon mini drempel
en toen vlogen mijn sleutels uit het contact. Gelukkig had k toevallig de reserve bos bij me...
Zag net op Discovery iets over een colors strijd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef ikookhier het volgende:
Er is zoveel mis met deze MC![]()
![]()
Goede avond
Het is weer eens wat andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zag net op Discovery iets over een colors strijd.
Daar wil je niet tussen zitten.![]()
Ene MC vond dat de andere badges/kleuren teveel op die van hun MC leek.
Staken ff het gebouw in de brand, en toen ze niet luisterden gingen ze tot de tanden bewapend het nieuwe clubhuis overvallen.Alleen maar om badges van motorjassen af te steken.
En soms wilden ze er iets naast prikken.
Je ziet toch ook wel dat ik mijn bovenlichaam verder vefrplaats dan onderlichaamquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 billetje is genoeg trouwens volgens Keith.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef cageon2 het volgende:
Ik praat onzin, heb t idee dat dit mandeveen is eigenlijk... gaat bijna t zelfde voor op
Ga je mond spoelen, vlegel!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:10 schreef stinkie het volgende:
Damn ik denk er over een Harley te huren hier. Gaat helemaal mis met me hier
Ik had bijna een V-rod gekocht.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:10 schreef stinkie het volgende:
Damn ik denk er over een Harley te huren hier. Gaat helemaal mis met me hier![]()
Jij gaat niet zo stoer de bocht staat er, plaatje drie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef cageon2 het volgende:
WB dat plaatje is best krom.
Je zet ook meer druk naar buiten op je banden als je hoger zit, kracht * arm enzulks
Dat nemen ze alleen niet mee in de vergelijking.
10.00 uur met de kleine naar de gymn, 12.00 rondje met de motor tot 15.00, 16.00 uur ouders op bezoek.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:33 schreef Den_Haag het volgende:
WB, zondagmiddag wat te doen?
quote:Goede morgen, Sorry voor de late reactie, maar zit met het programma van peugeot een beetje in de war, kunt u voor mij het frame nummer sturen? dan werkt het programma van peugeot makkelijker.
Als u het naaldlager nog nodig heeft..
quote:Naaldlager staat in bestelling in is in voorraad bij peugeot. Kosten zijn 9,95 inclusief verzendkosten.
Ja nog meer sleutelen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:10 schreef stinkie het volgende:
Damn ik denk er over een Harley te huren hier. Gaat helemaal mis met me hier
ohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
10.00 uur met de kleine naar de gymn, 12.00 rondje met de motor tot 15.00, 16.00 uur ouders op bezoek.
Doppie afdraaien en filter eraf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:05 schreef Den_Haag het volgende:
oh
wou om 13u een beetje sleutelen, olie moet gedraind worden. En daar is toch 1 persoon de expert in
plus uitlaat eraf, koelvloeistof, radiator etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doppie afdraaien en filter eraf.![]()
![]()
Prrrrutweerwilde ff met de fiets langs twee winkels voor een nieuwe, stuk met de quad naar het Westland, en uiteindelijk misschien de ZX-10R halen. Maar het mag wel een beetje relaxt.
Regen is niet relaxt.
Heel bijzonder!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:12 schreef o-o het volgende:
[..]
Ja nog meer sleutelen!![]()
[ afbeelding ]
wel mooi!
It would look pretty great.quote:
Top of the bill.quote:
dus, zondag 14u?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk job, beetje liefsdesonderhoud en sessies in moeilijk en slechte tijden met elkaar.![]()
Niet taaltechnisch maar inhoudelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat mierenneukerige wat je meekreeg met de politieopleiding moeten we er nog ff uitslaan.
Misschien ff een kort ritje maken zondag, voor twaalf uur the family guy, en om vier uur the missed child.quote:
We doen gewoon alles.quote:
Ik ben het zelf als mijn ouders komen. Ze willen me graag zien.quote:
heb hem al gemaild dat ik nog een yadrama projectje voor hem hebquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben het zelf als mijn ouders komen. Ze willen me graag zien.![]()
Deze loopt trouwens ook al ff.
ik ben juist vandaag actief geweest. Eerst oefenwedstrijd, daarna sleutelen. Het 3 weken in de kruipolie laten staan van de moeren heeft gewerkt. De kappen zijn los. ook de bouten van de radiator en uitlaat zijn losquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit al drie weken met burn out verschijnselen. Kan nog geen schroef in een muur draaien.
Zelfs een ritje plannen is een hele opgave. Kijk er weken tegenop.
Ik heb net een fietslampje gemonteerd, 1 euro 29 bij de Action. Helemaal te gek, 9 led, kunnen zelfs de meeste vreemde figuren maken. Moest het wel in drie keer monteren. Moeilijk hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben juist vandaag actief geweest. Eerst oefenwedstrijd, daarna sleutelen. Het 3 weken in de kruipolie laten staan van de moeren heeft gewerkt. De kappen zijn los. ook de bouten van de radiator en uitlaat zijn los
En 3,50 aan benzine?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb net een fietslampje gemonteerd, 1 euro 29 bij de Action. Helemaal te gek, 9 led, kunnen zelfs de meeste vreemde figuren maken. Moest het wel in drie keer monteren. Moeilijk hoor.![]()
![]()
Vandaag was niets geweest, s'ochtend al tegen een andere auto gezeten, even geshopt, en toen snel naar hûûs omdat oudertjes op de stoep stonden. Nu een uurtje weg.![]()
Maar resume mist Den Haag, u voelde zich nuttig vandaag.
Drie weken .. het heet niets voor niets kruipolie.
Shit morgen werken, was het weekend maar een dag langer.
Ojaquote:Op maandag 8 februari 2010 10:52 schreef Geerd het volgende:
Zo even tekenen en de sleutel in ontvangst nemen![]()
Pics or it didn't happen....quote:Op maandag 8 februari 2010 10:52 schreef Geerd het volgende:
Zo even tekenen en de sleutel in ontvangst nemen![]()
Tussenpunt, dus ik schat 1 euro nog wat.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef Geerd het volgende:
En 3,50 aan benzine?
Kusje.quote:Botsing?
Ik heb een achterom met tuintje dus komt helemaal goedquote:Op maandag 8 februari 2010 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
Daar past vast wel een motor in de gang
Ja.quote:
Even serieus, dat soort huizen bij een groter huis werden vroeger als schuur voor het vee gebruikt of bakkerij.quote:
Ja idd is hoger, geheel nieuw dak met isolatie vanaf 2003quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Even serieus, dat soort huizen bij een groter huis werden vroeger als schuur voor het vee gebruikt of bakkerij.
Mijn zus woont ook in een dergelijk huisje.Hard to imagine.
Dat moet dan wel een tijdje meegaan. Op mijn oude huis had ik trouwens negen jaar garantie op het dak.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:21 schreef Geerd het volgende:
Ja idd is hoger, geheel nieuw dak met isolatie vanaf 2003.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een tijdje meegaan. Op mijn oude huis had ik trouwens negen jaar garantie op het dak.![]()
Maar je hebt het gekocht? Zie die plakker op het raam..
Volgens mij eerst cp en opm nog:Pquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Dus binnenkort house-warming bij Geerd
Telfort 20mb/s eerst half jaar 9.95 daarna 24.95. Exc tv... Maar geen aparte lijnhuur a 10 euro. Heb zelf digitenne er bij a 8.50. Bellen doe ik met extra simkaartje van ben, 7 euro voor 250 min.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef Geerd het volgende:
Zo gas water en licht alweer geregeld.
Wou ook meteen internet tv en telefoon regelen bij tele 2 voor 40, per maand maar is er nog iets beters ofzo of..?
Nee joh... Moet nog laminaat in de hal leggen, en van de lente de keuken verbouwen maar dat moet ik eerst schrifteliijk aanvragenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef cageon2 het volgende:
mooi geerd, congrats! Maatje van me heb ook een huisje gekocht, in Arnhem.
Iedereen aan de huizen lijkt t wel.
CP, congrats, alles is helemaal done?
Snel gefikst dan.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zit er sinds dit weekend inLaptop doet het ook weer met windhoos 7 er nu op, straks thuis een netwerkje maken
Best wel eigkquote:
Matras? Ik zei toch neukschuur..quote:Op maandag 8 februari 2010 23:10 schreef Geerd het volgende:
Dank u allen, een en ander aan inboedel overgenomen morgen dus lekker schoonmaken, matras heen brengen etc.
Mocht er weer sneeuw val komen lekker lopend naar het werk![]()
zijn te kleinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Matras? Ik zei toch neukschuur..![]()
Normale mensen slapen in een bed.
Matras is voor de triumphquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Matras? Ik zei toch neukschuur..![]()
Normale mensen slapen in een bed.
"Op basis van zijn gedrag"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Geerd? Je hebt een verhuisdoos in de trein laten staan.
[Upd] Explosieven in intercity gevonden
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
"Op basis van zijn gedrag"
![]()
![]()
Kan ik elke trein wel laten ontruimen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
"Op basis van zijn gedrag"
![]()
![]()
Kan ik elke trein wel laten ontruimen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
daarvoor koop ik hem ook wel. inruil YZF mogelijk?
mjeh kwas redelijk bij de hand die 2x dat ze me moesten hebben om niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Op zo'n moment moet je niet zo wijs gaan doen, kan alleen maar in je nadeel werken. Buiten dat ben ik al lang blij dat ze niet begonnen over mijn uitlaat![]()
Bedacht me achteraf ook pas waarom ik precies gas ging geven, omdat ik de indruk had dat het zon taxibus was... Maar op zon moment hou je die praatjes wel in je zak hoorAnders had ik er vast nog beroerder af gekomen
bij mij is alleen voor de UGquote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij eerst cp en opm nog:P
is die er nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij mij is alleen voor de UG [ afbeelding ]
Dat gaat wel lukken idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef cageon2 het volgende:
mooi interieur geerd, helemaal af!
Vooral die tafel en stoelen.![]()
![]()
Mooi man, daar kun je je voorlopig wel even vermaken denk ik zo
Leuk die mango kleur.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
De kamer dus, met de uitbouw waar de keuken nu inzit en daarachter een halletje met het schijthuis.
Van voor naar achter loona, oma moeders en me pa.:P
[ afbeelding ]
Andere kant van de kamer.
De zolder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de 2 oude kachel kanalen nog.
Parkeerplaats voor de motor en bbqen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Enja 2 slaapkamers en een badkamertje dan nog![]()
Naja het gaat er toch afquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuk die mango kleur.Die kleur heeft mijn kamer ook. Lekker warm.
mooi man, mooi plekje voor de moto ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
Jup keertje afdakje timmeren ofzo maar is ff zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi man, mooi plekje voor de moto ook
Dat is een hond WBquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef Worldbeater het volgende:
Geerd...
Ik dacht dat je vriendin op de foto stond.![]()
[ afbeelding ]
Netjes hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
De kamer dus, met de uitbouw waar de keuken nu inzit en daarachter een halletje met het schijthuis.
Van voor naar achter loona, oma moeders en me pa.:P
[ afbeelding ]
Andere kant van de kamer.
De zolder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de 2 oude kachel kanalen nog.
Parkeerplaats voor de motor en bbqen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Denk ik een keertje misgegaan toen de kachel nog in gebruik wasquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef bvvt het volgende:
Wat is dit voor brandplek?
[ afbeelding ]
Ohwja die moest ik nog een keer vindenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef Worldbeater het volgende:
Geerd...
Ik dacht dat je vriendin op de foto stond.![]()
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vriendin+gezocht+zwolle&btnG=Zoeken&meta=&aq=f&oq=quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:03 schreef Geerd het volgende:
Ohwja die moest ik nog een keer vinden
Vandaar de noodzaak tot een andere opleiding.quote:
t is toch te ver weg voor jouquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:49 schreef -XX- het volgende:
MEETING MEETING MEETING!
Alleen jammer dat Rib-i geen motor heeftquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan gaan we daar heen
Kan Rib-i eindelijk haar moeder batsen
Die heb je ook niet nodig om te batsenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Rib-i geen motor heeft
Waarom heb ik hem danquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die heb je ook niet nodig om te batsen
Bandit 600 babe magnet? Speciale editie ofzo...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Waarom heb ik hem dan![]()
maar wat ik eigenlijk bedoelde... heb je eigenlijk wel nodig om te meeten
motor is nog niet klaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:49 schreef -XX- het volgende:
MEETING MEETING MEETING!
Daar heb ik graag te weinig vermogen voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bandit 600 babe magnet? Speciale editie ofzo...![]()
Kawasjaaaak supersport moet je hebben!![]()
[ afbeelding ]
Schorsing is nog niet afgelopenquote:
Die berijdt wel iets andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Rib-i geen motor heeft
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Enige interesse ooit werd getoond door van dat scootertuig bij de mediamarkt, die vonden vooral de osco vet "zie ziet gewoon de kabeltjes lopen"
Ik heb nog wel een motorscootertje over. Kan'ie toch mee @twee wielen.quote:
kun je m na de rit gelijk weer opengooien...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En jij zei natuurlijk dat het lachgas was.![]()
[..]
Ik heb nog wel een motorscootertje over. Kan'ie toch mee @twee wielen.
De top is idd niet alles, en lang volgas al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:09 schreef cageon2 het volgende:
kun je m na de rit gelijk weer opengooien...
quote:Hello my dear am Maryjane by name, i saw your profile today on tagged when am looking for serious relationship i find you and please i will like you to Email me in my privet Email so that i can give my picture for know who i am, here is my email address(maryjanelvis@yahoo.co.uk)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan gaan we daar heen
Kan Rib-i eindelijk haar moeder batsen
Hé Overasselt, daar rijd ik op zondagochtend wel eens doorheen. Bij Grave de brug over en dan bij de stoplichten rechtsaf. Ben daar in de buurt van wat bossen (Vennengebied?) wel eens bijna een kudde schapen binnengereden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
kwam net nog een reactie tegen op een oud telefoonfilmpje van de GS
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:21 schreef TataK het volgende:
Een hele goede avond toegewenst allemaal
super vette/nette fiets man, zie m erg graag in t echiej!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
Eindelijk de foto van de nieuwe bike.![]()
![]()
Lekker middagje, om half drie vertrokken .. dacht half vier weer terug.
Ben net een uurtje thuis.
Er moest nog even zes uur gesleuteld worden.![]()
[ afbeelding ]
Kwakkie werd even verkeerd behandeld door de verkoper + lage accuspanning, en de irridium bougies waren gelijk verzopen. En dat schijnt dan lastig te zijn bij die speciale vonkengevers.
Dus de complete zooi moest uit elkaar, en dat twee keer ivm een slangetje die vergeten was.
Heb gelijk wel alles van binnen en buiten in de siliconenspray kunnen zetten.![]()
En de gasklephuizen gereinigd, etc, etc. Look and feel new.![]()
Snel naar huis, kilometertje of twintig binnendoor met een klein beetje sneeuw onderweg.
De ZX-10R zit helemaal niet te krap, en rustig rijden voelt in ieder geval ook al helemaal te gek.
Sow hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Lekker middagje, om half drie vertrokken .. dacht half vier weer terug.
Ben net een uurtje thuis.
Er moest nog even zes uur gesleuteld worden.![]()
[ afbeelding ]
Kwakkie werd even verkeerd behandeld door de verkoper + lage accuspanning, en de irridium bougies waren gelijk verzopen. En dat schijnt dan lastig te zijn bij die speciale vonkengevers.
Dus de complete zooi moest uit elkaar, en dat twee keer ivm een slangetje die vergeten was.
Heb gelijk wel alles van binnen en buiten in de siliconenspray kunnen zetten.![]()
En de gasklephuizen gereinigd, etc, etc. Look and feel new.![]()
Snel naar huis, kilometertje of twintig binnendoor met een klein beetje sneeuw onderweg.
De ZX-10R zit helemaal niet te krap, en rustig rijden voelt in ieder geval ook al helemaal te gek.
Voorraad van de plaatselijke dealer. EN in de boxen staan er zeker ook nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef Geerd het volgende:
Staan daar nou 3 de zelfde soort auto's??
Tnk'U!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef cageon2 het volgende:
super vette/nette fiets man, zie m erg graag in t echiej!![]()
Stel u ff voor aub, naam, leeftijd, type motor, pin code.quote:
Je gaat hem langer houden dan 3 weken ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorraad van de plaatselijke dealer. EN in de boxen staan er zeker ook nog.![]()
[..]
Tnk'U!![]()
[..]
Stel u ff voor aub, naam, leeftijd, type motor, pin code.Mr. Rib-i!
![]()
Ik moest ook ff wennen in eerste instantie, had' em twee weken geleden gezien en was er niet echt kapot van.
Maar nu met ophalen toch wel een beetje erg te gek effect.Blauw is ook net even donkerder dan normaal.
Staat goed. En mijn pakse is ook blauw.![]()
Misschien ooit een zwart kuipensetje, we will see.
Carbon zitje al gespot voor 375 euro.
Allemaal laat wakker!![]()
Ja kan toch niet rijden voorlopig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef Geerd het volgende:
Je gaat hem langer houden dan 3 weken ?![]()
Je TL1000R is al verkocht in december, de ZX-12R is nu ingeruild.quote:
Trustequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je TL1000R is al verkocht in december, de ZX-12R is nu ingeruild.![]()
Ben nu een arme jongen met slechts een motorscooter, quad, en de ZX-10R.![]()
![]()
![]()
April doet wat die wil.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef cageon2 het volgende:
vanavond hoorde ik iemand over dit weer in april ???? ga er vanuit dat dat niet gaat gebeuren, maar met 1 april is t wel kiele kiele... in mei sla ik de endurance op mettet ook al over... maar een alternatief zien te vinden.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef Den_Haag het volgende:
het is behelpen WB
Zeker, niet verwacht, toch gekregen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
als het onderin de toeren een beetje te rijden is is altijd![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:38 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren nog een engeltje gezien.![]()
Het zusje van de eigenaar kwam om negen uur zomaar langs.
Ik schat negentien jaar, blond, en werkzaam in de ICT ving ik zo op.
De eigenaar moest, nadat de 10 klaar was, nog motorfietsen ophalen elders.
Ze mocht gelijk even op de zaak passen, er was nog iemand prive aan het sleutelen aan een Blade.
(balhoofdlager vervangen, olie, remblokken, voorvorkkeeringen)
Daar ging ze driftig helpenen ze nam de leiding over.
Even later stond ze remblokken uit te boren, en in het langslopen bij de ZX-10R klikte ze nog even mijn duoseat erop. Heel nonchalant terwijl ze de andere kant op keek. Motorfamily.![]()
It was heaven.![]()
sow hee nicequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik denk dat de 12 meer iets voor een bratwurst etende Duitser is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sow hee nice![]()
de zit zal iets krapper zijn dan bij de 12
maar dan nog altijd goed dus..
nog ff een duoseat cover scoren
mooi ding man
Tnx.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef bvvt het volgende:
nice bike wb.
Het is kunstlicht, maar heb de voorvork wat opgelicht met mijn witte ledlampje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef cageon2 het volgende:
zijn die binnenvorkpoten nou blauw geanodiseerd? Is wel pimp
Deze ziet er wel goed uit, mooi met die uitlaatjes ook.quote:
Het is wel geld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
kan ook. maar het is geen geld. best handig ook voor in de stad met al die bouwplaatsen
dat is in de buurtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is wel geld.Staat trouwens in Dordrecht.
![]()
uuugh... wtf manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:58 schreef Geerd het volgende:
Anders heb je ff last van saturday night polsing,![]()
zenuw beknelt tijdens het slapen, kan de de vingers niet strekken.
Dokter had het nog niet eerder meegemaakt maar volgens de neuroloog wel een klassieker![]()
Kon alleen wel paar maand duren![]()
![]()
Je was me al voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
uuugh... wtf man
kan jen iet eens masturberen?
daarvoor hoef je je vingers niet te strekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
uuugh... wtf man
kan jen iet eens masturberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |