Die MSN stalker ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:55 schreef -XX- het volgende:
Is die jongen met die blauwe jas die jongen met die stevige borsten?
bahquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef koffiekoekje het volgende:
poep
quote:Er zijn opklaringen en vanavond en vannacht gaat het een graadje vriezen. Later neemt de bewolking toe en valt er wat regen, mogelijk ook natte sneeuw of ijzel. Donderdag overdag blijft het bewolkt. In het noorden valt nog regen en het wordt 4 of 5 graden. Vrijdag kan er wat meer regen vallen, in het weekeinde blijft het op de meeste plaatsen droog.
En de week daarop werd het iets warmer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
Begint lekker hier.![]()
Ik denk dat er zondag een ritje inzit.![]()
[..]
En dan zit jij in een koekblik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En de week daarop werd het iets warmer.
Ik weet nog niet hoe ver ik ga.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef Geerd het volgende:
Zondag doe ik mee (A)
Pleisters?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Stompgrippies binnen voor de ZX-10R.![]()
[ afbeelding ]
Nu de motor nog. Had vandaag wel even een telefoontje verwacht.![]()
En op zaterdag kan ik niet halen. Zit ik dus nog met de ZX-12R.![]()
en een scoot toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder op 2 wielen, hoewel al dat water niet gelijk weg zal zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan zit jij in een koekblik.![]()
![]()
[..]
Ik weet nog niet hoe ver ik ga.![]()
Moet in ieder geval op tijd terug zijn, rond vier uur.
Maar kan altijd even kijken voor een break.
Tjek de tank.quote:
Zit nog op een naaldlager te wachten.quote:
Was het die besneeuwde Honda? Met die avatar denk ik alleen maar aan koekblikkers.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eerder op 2 wielen, hoewel al dat water niet gelijk weg zal zijn denk ik.
Veel te gevaarlijk voor het papiertjequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek de tank.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Zit nog op een naaldlager te wachten.
Dus zeg maar halve scoot. Geen cilinderkop erop.![]()
Vanmiddag wel olie ververst bij zhe quad.![]()
[..]
Was het die besneeuwde Honda? Met die avatar denk ik alleen maar aan koekblikkers.![]()
alweer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was enigzins zwart.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Geerd het volgende:
Nog iemand gereden dan? wat een weertje![]()
![]()
![]()
Nope, had wel een telefoontje verwacht.quote:
Een avatar van je motor staat zo raar vind ik. Laatste keer dat ik gereden heb was eind december, veels te langquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek de tank.![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Was het die besneeuwde Honda? Met die avatar denk ik alleen maar aan koekblikkers.![]()
Jep, had de boel al erg snel binnen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die MSN stalker ja.
Ook irl ontmoet..?
@BWT, hele 1.2 GB voor de hoofdfilm al binnen.![]()
Och vorige winter wel doorgereden, niet zoveel sneeuw etc als nu.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een avatar van je motor staat zo raar vind ik. Laatste keer dat ik gereden heb was eind december, veels te lang
hehe gaat em toch maar niet wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Den_Haag het volgende:
oke, geef hem dan maar hier
Snel opplakken en doorverkopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoort toch met autobandquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
Lijkt me wel eens leuk om te weten hoe dit rijdt.
Blijft een leuk blokse, autobandje achter is een doodswens.
make up your mind womenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehe gaat em toch maar niet wordendoe anders ff een gmail naar opm punt racing
Kost zoiets? Lijkt me eigenlijk ook wel handig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor racemotoren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Kost zoiets? Lijkt me eigenlijk ook wel handig.
Inderdaad liever een set spanbandjes + trekbanden als reserve / extra bij. 10 euro.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik wist niet dat dit ding zo duur was... Zag het pas op MF, en dacht dat is wat voor WBMja 2 spanbandjes, wat metaal en laswerk hoeft toch geen 200 euro te kosten zeg
![]()
http://www.jvpmotorproduc(...)adenSteadystand.aspx
of je neemt alles serieus op Fokquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
make up your mind women
Ik ga er waarschijnlijk wel aan wennen.quote:De ZX-10R is weliswaar klein en compact voor een 1000 en daardoor minder passend voor sommige rijders uit ons testteam, maar daartegen wel een van de meer toegewijde machines die het gewoon beter doet naarmate je ‘m harder op zijn flikker geeft. Maar niet alleen dat; naast KTM’s RC8 bewees de viercilinder alles met zó’n bizar gemak te slikken dat je haast altijd veel harder gaat dan je zou denken. Juist die tweecilinder toonde aan dat dat allemaal zo vanzelfsprekend niet is en deze liet maar eens te meer merken dat straat en circuit twee flink verschillende werelden zijn.
En dat voor de prijs van £905.58 (engelse ponden) per schijf..........quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Cageonhttp://www.bikehps.com/braketech/ 2 kilo winst in onafgeveerd gewicht.
![]()
Koopje voor die gewichtsbesparingquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
En dat voor de prijs van £905.58 (engelse ponden) per schijf..........
quote:
quote:Tank gelijk aan de Daytona 675?![]()
http://www.jvpmotorproduc(...)P-TRACTION-PADS.aspx
Zie webshop. Overal zeven euro duurder. Poeheeee!
gezien...quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Cageonhttp://www.bikehps.com/braketech/ 2 kilo winst in onafgeveerd gewicht.
![]()
zoveel gewicht als je daar (op snelheid) mee wint. (verliest eigenlijk) is behoorlijk wat. Zou jij wel moeten weten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Koopje voor die gewichtsbesparing
Geeft WB weer een excuus om meer te eten
Zo hard rijd ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zoveel gewicht als je daar (op snelheid) mee wint. (verliest eigenlijk) is behoorlijk wat. Zou jij wel moeten weten.
Gyroscopisch effect enzulks, faal alleen in t vinden van bronnen. had toen een mooie.
Moet zelf ook nog 2% kwijt. Minimaal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Roderick2085 het volgende:
Koopje voor die gewichtsbesparing
Geeft WB weer een excuus om meer te eten
Stierenpoepquote:
Ga je ff naar die website, en dan zie je dat ze alleen voor de Daytona zijn. En modelspecifiek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Stierenpoep![]()
![]()
Dat is voor grip en betere controle over de motor tijdens het afhangen
Dus BazzieK kan ze zo onversleten van jou overkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:05 schreef Worldbeater het volgende:Dat willen we ook helemaal niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je ff naar die website, en dan zie je dat ze alleen voor de Daytona zijn. En modelspecifiek.Maar jij weet toch ook wel dat de naked exact dezelfde tank heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.motorgoeroe
![]()
Dat schuren wat Nick laatst deed zal hij dan niet van een vreemde hebben![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef BazzieK het volgende:
Dat willen we ook helemaal niet weten.
Ben zo ongeveer sinds 2003 uit de modellen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar jij weet toch ook wel dat de naked exact dezelfde tank heeftmotorgoeroe
![]()
Dat schuren wat Nick laatst deed zal hij dan niet van een vreemde hebben
Hij voelt nog kleiner dan een ZX6R.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Geef die nieuwe bike maar hier WB
quote:
Plaats eens wat foto's van die modellen die je hiervoor hebt gehad dan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ben zo ongeveer sinds 2003 uit de modellen.![]()
Vrouwen maken meer kapot dan je lief is.![]()
Omdat je zo groot geschapen bent slingert het natuurlijk alle kanten op bij een val.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef BazzieK het volgende:
Is tegenwoordig trouwens meer een leren broek, mag wel 2 maatjes minder, protectie zit wel goed maar wordt bij een schuiver denk ik goed huilen.
Die zijn me meestal te mager.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef BazzieK het volgende:
Plaats eens wat foto's van die modellen die je hiervoor hebt gehad dan.![]()
Mijn afscheidscadeau zit altijd in de weg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat je zo groot geschapen bent slingert het natuurlijk alle kanten op bij een val. [ afbeelding ]
Beetje lang in je reet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn afscheidscadeau zit altijd in de weg.![]()
mini-bike. coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij voelt nog kleiner dan een ZX6R.Goed voor jou.
Er is zoveel mis met deze zin.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verdommemistte met 120 kmpu zon mini drempel
en toen vlogen mijn sleutels uit het contact. Gelukkig had k toevallig de reserve bos bij me...
Zag net op Discovery iets over een colors strijd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef ikookhier het volgende:
Er is zoveel mis met deze MC![]()
![]()
Goede avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |